Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[EZ]

Legacy Member
johan tb zei:
Yep hij staat onveranderd in de top 3. :D
Stancke 1.420
Dillyracer 1.199
[EZ] 1.193
Mr Syphon 1.089
128MB 1.000
DaCrashOveride 891
Schummi88 855
Mee 845
whoopie 785
johan tb 714

lap, nog maar derde plaats, en Stancke staat niet zomaar in de top 3, he's my number 1 :love:
:unsure:



Gisteren programma met James May op Canvas, over wijn en al :lol:

Anoniem04

Legacy Member
[EZ];9835353 zei:
Stancke 1.420
Dillyracer 1.199
[EZ] 1.193
Mr Syphon 1.089
128MB 1.000
DaCrashOveride 891
Schummi88 855
Mee 845
whoopie 785
johan tb 714

lap, nog maar derde plaats, en Stancke staat niet zomaar in de top 3, he's my number 1 :love:
:unsure:



Gisteren programma met James May op Canvas, over wijn en al :lol:

Godverdomme, hij heeft het gezien dat ik hem voorgestoken ben :lol:

blaatschaap

Legacy Member
tis wel algemeen bekend da diesels trager optrekke
naft rijdt nu ook eenmaal beter, maar daarom nie gemakkelijker? (ben nie anders gewoon eigelijk)

en ik dacht dat er geen stats op dit forum stonden om bovenstaande posts te vermijden? (en gespam :p) :naughty:


btw: dit zat in de nieuwsbrief van zita:
http://www.zita.be/video/670558_cra...rce=zita-nb&utm_medium=email&utm_content=club
is het er nie over da ze zoiets in een nieuwsbrief steken derwijl der beelden tussen zitten waar doden vallen? :x
en mensen die overreden worden vinnek nie echt 'crash' :sop:

toch zitten er een paar goeikes bij, da trabantje :D

blaatschaap

Legacy Member
das nie het enigste hé, bij den helft van die filmkes vallen doden of zwaargewonden
dus voor de mensen die zoiets nie willen zien, kijk beter nie..

Sergiow

Legacy Member
blaatschaap zei:
das nie het enigste hé, bij den helft van die filmkes vallen doden of zwaargewonden
dus voor de mensen die zoiets nie willen zien, kijk beter nie..

kheb al erger gezien...
BME pain olympics, waarom heb ik dat ooit gezien :cry:

BuYcKi

Legacy Member
Schummi88 zei:
:rofl: dat anker op die boot en die poolbal.

Jah idd.. :rofl:

Ma sommige dingen, zijn echt dom?!
Vb die F1 piloot draait nog niet eens aan zijn stuur, rijdt gwn rechtdoor? :wtf:

Mr Syphon

Legacy Member
Dillyracer zei:
Godverdomme, hij heeft het gezien dat ik hem voorgestoken ben :lol:

maar gij ziet ni da ik supersnel nader eh :cool:

paar maand geleden stond ik nog gelijk met private en johan TB op 300 posts :p

Anoniem04

Legacy Member
buycki zei:
Ma sommige dingen, zijn echt dom?!
Vb die F1 piloot draait nog niet eens aan zijn stuur, rijdt gwn rechtdoor? :wtf:

Ja, die doet dat echt express :unsure:

Verlies van downforce, stang v.d stuur doorgebroken ? Senna is ook niet rechtdoor gereden omdat hem vergat te draaien eh :/

Mr Syphon zei:
maar gij ziet ni da ik supersnel nader eh :cool:

paar maand geleden stond ik nog gelijk met private en johan TB op 300 posts :p

Door uw I-net liefde ja :tongue:

Mee

Legacy Member
buycki zei:
Vb die F1 piloot draait nog niet eens aan zijn stuur, rijdt gwn rechtdoor? :wtf:
Zo'n beetje als de crash van Ayrton Senna hè...
Daar was de stuurstang gebroken (is toch de meest aangenomen theorie dacht ik).

edit: Dilly was mij dus voor :sop:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan