Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stancke 1.420johan tb zei:Yep hij staat onveranderd in de top 3.![]()



[EZ];9835353 zei:Stancke 1.420
Dillyracer 1.199
[EZ] 1.193
Mr Syphon 1.089
128MB 1.000
DaCrashOveride 891
Schummi88 855
Mee 845
whoopie 785
johan tb 714
lap, nog maar derde plaats, en Stancke staat niet zomaar in de top 3, he's my number 1
Gisteren programma met James May op Canvas, over wijn en al![]()

[EZ];9835737 zei:maar 8 posts meer dan mij momenteel (7 na deze post), die haal'k wel in
![]()
) :naughty:


blaatschaap zei:das nie het enigste hé, bij den helft van die filmkes vallen doden of zwaargewonden
dus voor de mensen die zoiets nie willen zien, kijk beter nie..

Schummi88 zei:dat anker op die boot en die poolbal.


Dillyracer zei:Godverdomme, hij heeft het gezien dat ik hem voorgestoken ben![]()


buycki zei:Ma sommige dingen, zijn echt dom?!
Vb die F1 piloot draait nog niet eens aan zijn stuur, rijdt gwn rechtdoor?![]()

Mr Syphon zei:maar gij ziet ni da ik supersnel nader eh
paar maand geleden stond ik nog gelijk met private en johan TB op 300 posts![]()

Zo'n beetje als de crash van Ayrton Senna hè...buycki zei:Vb die F1 piloot draait nog niet eens aan zijn stuur, rijdt gwn rechtdoor?![]()

Mee zei:Zo'n beetje als de crash van Ayrton Senna hè...
Daar was de stuurstang gebroken (is toch de meest aangenomen theorie dacht ik).
edit: Dilly was mij dus voor![]()
Mr Syphon zei:STFUjaloers ?
![]()
