Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mee

Legacy Member
Wat een vraag :p.

Is den 3de keer dat ik em zag, en hij blijft zalig :D.

Say hello to my little friend!!!

Ironpole

Legacy Member
Net weer wat rondgereden. De dingen die ik nog totaal niet kon kan ik nu wel beter (schakelen en vertrekken). Ik heb er echt leut in. :)




Behalve van gatplakkers,
en pinkerloze kwieten. :angry:

Private_BE

Legacy Member
Ironpole zei:
Net weer wat rondgereden. De dingen die ik nog totaal niet kon kan ik nu wel beter (schakelen en vertrekken). Ik heb er echt leut in. :)




Behalve van gatplakkers,
en pinkerloze kwieten. :angry:

I know, vertrekke kan ik nu zo goed als altijd perfect ma t'is toch soms efkes oeps te fel gas ofzo :p

Bumperklevers hebben gewoon pech...
Als gij remt en ze vlamme op u in zijn zij in fout ;)

SpeedFreak.be

Legacy Member
Private_BE zei:
I know, vertrekke kan ik nu zo goed als altijd perfect ma t'is toch soms efkes oeps te fel gas ofzo :p

Bumperklevers hebben gewoon pech...
Als gij remt en ze vlamme op u in zijn zij in fout ;)

Ja en gij moogt je eigen wagen naar de garagist brengen........ :ironic:

SpeedFreak.be

Legacy Member
blaatschaap zei:
gij moet uw eige takelkosten betalen dan ofwa? da zou raar zijn :p

Nee, maar je moet wss wachten op de expert van de tegenpartij, je bent je wagen meteen een aantal dagen kwijt, enz, enz. Maw er zitten geen kosten aan, maar het geeft wel een hoop ellende/ papierwerk/ ergernis.

Ironpole

Legacy Member
Private_BE zei:
I know, vertrekke kan ik nu zo goed als altijd perfect ma t'is toch soms efkes oeps te fel gas ofzo :p


Heb ik ook. De gas is erg gevoelig. Ookal rij ik zonder toerenteller, als ik nog maar een klein beetje gas geef om te kunnen vertrekken, maakt de motor precies al enorm veel toeren. Heeft temaken met dat ik met een naft rij?

[EZ]

Legacy Member
marcel zei:
ik vond die film behoorlijk saai, eigenlijk
Kvond hem eiglijk ook redelijk saai toen'k hem de eerste keer zag, iedereen verhelderd die film zo en dus verwachte iets met veel actie en spanning en al...

Maar 2de keer da'k hem zag vond'k hem wel al beter (aangezien 'k wist wat te verwachte... en kwist ook op welke scenes dak moest wachte :D)

Sergiow

Legacy Member
[EZ];9833100 zei:
Kvond hem eiglijk ook redelijk saai toen'k hem de eerste keer zag, iedereen verhelderd die film zo en dus verwachte iets met veel actie en spanning en al...

Maar 2de keer da'k hem zag vond'k hem wel al beter (aangezien 'k wist wat te verwachte... en kwist ook op welke scenes dak moest wachte :D)

ik ook, maar de 2e keer is er nog niet van gekomen :p

Mr Syphon

Legacy Member
Private_BE zei:
I know, vertrekke kan ik nu zo goed als altijd perfect ma t'is toch soms efkes oeps te fel gas ofzo :p

Bumperklevers hebben gewoon pech...
Als gij remt en ze vlamme op u in zijn zij in fout ;)

maar als gij voor niks remt zijt ge ook in fout ;)

128MB

Legacy Member
Ironpole zei:
Heb ik ook. De gas is erg gevoelig. Ookal rij ik zonder toerenteller, als ik nog maar een klein beetje gas geef om te kunnen vertrekken, maakt de motor precies al enorm veel toeren. Heeft temaken met dat ik met een naft rij?

Kan zijn, ik rij met een 2liter turbodiesel.

Ik mag zoveel gas geven als ik wil met die, onder de 2000toeren heeft die 0 power. Is wel veilig om te rijden :) En supereasy door het vele koppel. Maar kom je boven de 2000 begint de turbo te fluiten en gaat em wel goe vooruit, gepaard met veel lawaai :D

diesels hebben echt crappy tractorgeluid :')

Enige wat me stoort aan de corolla verso is dat je niks ziet van de motorkap en het stuur is veel te groot :p

BuYcKi

Legacy Member
Het enige wa ik merk.
Rij soms es heb nog geen voorlopig. Binn paar weken.

Is da een naft makkelijker rijdt,
oftewel ist omdak daar al meer met heb gereden.
Ma alsk met den diesel van pa wil rijden,
moet ge enorm veel gas geven, wa ge bij naft niet moet doen.

Kvind het maar ix raars :p

Mr Syphon

Legacy Member
nee op 4K rpm ofzo, ge moet zorgen dat ge net geen wheelspin hebt en toch op toeren blijft :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan