Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kheb een tellerafwijking van 4km/hDillyracer zei:Dat zal wel een tellerafwijking geweest zijn![]()
DaCrashOveride zei:55 PK FTW!!!
Ironpole, ga die colt nie sneller? Kheb me de mijne 140 gerede me 3 man derin...
Ik placeer de auto op de oprit, van mijn ma moet ik hem ook in de garage zetten. Mijn pa kruipt al in zijn auto en zit al in mijn gat de duwen om de oprit op de rijden. Ik sta hier dus op een helling, ik moet in 1ste een garage binnen rijden, ik mag de garage niet raken, een koersfiets ontwijken, en niet tegen de kassen rijden. En dan staat ons pa daar achter mij.
Godverdomme, ik maak me wat zenuwachtig en ik geeft wat teveel gas. Het had geregend dus mijn banden waren nat, de garagevloer is ook glad. Met als gevolg dat mijn voorwielen slipten en ik vrij snel de garage in reed. De auto maakt grote toeren. Fieuw, dat was even stressen. Achteraf had mijn vader niet door dat ik in de auto zat, en dacht dus wel dat hij erachter kon staan. Wanneer we de garagepoort sluiten riekt het naar benzine en uitlaatgassen. Ik fluit wat in het rond en doe mijn jas en schoenen uit.
als de kleptiming elektronisch is geregeld nie, maar als ze daar dan ook nog eens wat rijker mengsel in late spuite zulle ze het volgens mij wel merken aan uw co2 uitstoot..Mr Syphon zei:een chipke zien ze toch ni op de keuring![]()
Fr3nzY zei:als de kleptiming elektronisch is geregeld nie, maar als ze daar dan ook nog eens wat rijker mengsel in late spuite zulle ze het volgens mij wel merken aan uw co2 uitstoot..

Fr3nzY zei:nee, had het ook gevraagd of het niet AT examen moest zijn maar ze beweren dat het omgekeerd dus ook zou zijn :|

Fr3nzY zei:lel nen maat van mij belde juist en beweerd da ge tegenwoordig als ge met een manueel wagen uw examen aflegt ge later ni mej nen automatic moogt rijde xD
iemand die het kan bevestige da et veranderd is fzo? nee zekers![]()

Fr3nzY zei:jup schakelen of niet schakelen is groot verschil xD

Mr Syphon zei:spamding stalker !![]()
zeroke14 zei:*stalk spam stalk*
Ahja, oke,...
word moeilijk,...
Theoretisch gaat waarschijnlijk super simpel zijn,... maar als ik aan mijn praktisch ga beginnen,... rampzalig,...
Ik ga waarschijnlijk meerdere keren stil vallen xD

