Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

128MB

Legacy Member
Vandaag hasselt doorgecrosst :)

heb half limburg gezien, tof vandaag.

En ne keer 4000 toeren gedaan met die diesel.

Ironpole

Legacy Member
DaCrashOveride zei:
55 PK FTW!!!
Ironpole, ga die colt nie sneller? Kheb me de mijne 140 gerede me 3 man derin...

Kan goed zijn, ik ga het in iedergeval niet uittesten.
Vandaag dus zoals gepland naar mijn neef gereden. Mijn vader was weer begeleider, maar mijn moeder zat er ook vanachter bij in. What the fuck man, die zit altijd de roepen en te kwijken dat ik moet afremmen voor elk flauw bochtje enzo. Pff, ik werd het toen echt beu ze.

Anyway, ik reed vrij goed. In de garage rijden werd wel wat moeilijker.

Efkes geciteerd uit mijn blog, ik ga de uitleg niet opnieuw doen.




Ik placeer de auto op de oprit, van mijn ma moet ik hem ook in de garage zetten. Mijn pa kruipt al in zijn auto en zit al in mijn gat de duwen om de oprit op de rijden. Ik sta hier dus op een helling, ik moet in 1ste een garage binnen rijden, ik mag de garage niet raken, een koersfiets ontwijken, en niet tegen de kassen rijden. En dan staat ons pa daar achter mij.

Godverdomme, ik maak me wat zenuwachtig en ik geeft wat teveel gas. Het had geregend dus mijn banden waren nat, de garagevloer is ook glad. Met als gevolg dat mijn voorwielen slipten en ik vrij snel de garage in reed. De auto maakt grote toeren. Fieuw, dat was even stressen. Achteraf had mijn vader niet door dat ik in de auto zat, en dacht dus wel dat hij erachter kon staan. Wanneer we de garagepoort sluiten riekt het naar benzine en uitlaatgassen. Ik fluit wat in het rond en doe mijn jas en schoenen uit.

Frey

Legacy Member
Mr Syphon zei:
een chipke zien ze toch ni op de keuring :p
als de kleptiming elektronisch is geregeld nie, maar als ze daar dan ook nog eens wat rijker mengsel in late spuite zulle ze het volgens mij wel merken aan uw co2 uitstoot..

SpeedFreak.be

Legacy Member
Fr3nzY zei:
als de kleptiming elektronisch is geregeld nie, maar als ze daar dan ook nog eens wat rijker mengsel in late spuite zulle ze het volgens mij wel merken aan uw co2 uitstoot..

Ik heb het laten doen door een vakman dus ik neem aan dat het goed zit bovendien de keuring is pas voor volgend jaar. :D

Frey

Legacy Member
lel nen maat van mij belde juist en beweerd da ge tegenwoordig als ge met een manueel wagen uw examen aflegt ge later ni mej nen automatic moogt rijde xD

iemand die het kan bevestige da et veranderd is fzo? nee zekers :p

marcel

Legacy Member
omgekeerd klopt het wel, natuurlijk
spreekt uw vriend soms achterstevoren?

Frey

Legacy Member
nee, had het ook gevraagd of het niet AT examen moest zijn maar ze beweren dat het omgekeerd dus ook zou zijn :|

Mr Syphon

Legacy Member
Fr3nzY zei:
lel nen maat van mij belde juist en beweerd da ge tegenwoordig als ge met een manueel wagen uw examen aflegt ge later ni mej nen automatic moogt rijde xD

iemand die het kan bevestige da et veranderd is fzo? nee zekers :p

waarom zou da nu zijn :rofl:

die zal het wel verkeerd gezien hebben

zeroke14

Legacy Member
Haai Haai peeps

Hmm straks denkt ie nog dat ik em stalk xD
Alles goed hier?

Is er zoveel verschil dan tussen een automatic en een manueel?
Gewoon toch et verschil van schakelen?

Ironpole

Legacy Member
Bij manueel moet ge schakelen als ge versneld. Dus in 3de als ge 40 rijdt, in 4de zetten als ge harder rijdt enz. Op de autostrade in 5de of 6de. Bij een auto met manuele versnellingsbak kunde gewoon gas geven, moet ge niet schakelen.

Schummi88

Legacy Member
Automatic is gwn de versnellingspook naar boven of naar onder bewegen :p. Bij een automatic hebde geen 'schakelpedaal'.
Bij een gewone eerst het pedaal indrukken en dan schakelen :).

Correct me if I'm wrong :D

Mr Syphon

Legacy Member
ge moet bij nen automatic ni eens een pookske bewegen ( das een optie :p )
gewoon in D (drive) zetten en gas instampen :p

spamding stalker ! :p

zeroke14

Legacy Member
Mr Syphon zei:
spamding stalker ! :p

*stalk spam stalk*

Ahja, oke,...
word moeilijk,...
Theoretisch gaat waarschijnlijk super simpel zijn,... maar als ik aan mijn praktisch ga beginnen,... rampzalig,...
Ik ga waarschijnlijk meerdere keren stil vallen xD

blaatschaap

Legacy Member
zeroke14 zei:
*stalk spam stalk*

Ahja, oke,...
word moeilijk,...
Theoretisch gaat waarschijnlijk super simpel zijn,... maar als ik aan mijn praktisch ga beginnen,... rampzalig,...
Ik ga waarschijnlijk meerdere keren stil vallen xD

voor stillvallen buizen ze u nie ze

goed in uw spiegels kijken, vooral binnenspiegel
en zie dat em et ziet! (of zij)

ook als ge fietsers voorbij steekt, zeker in de spiegels kijken (en nie ene keer, 3 keer!)
in zone 30 goed kijken of iemand wil oversteken, en dan stoppen :p
voor de rest moet da simpel zijn :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan