Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
buycki zei:@Stancke, ligt wel wat nice stuff.
Laptop vindek persoonlijk wa minder, heeft niet het design van al het andere![]()
Nuja, prijs/kwaliteit een uitblinker
Stancke zei:Feit, het is hate it or love itNuja, prijs/kwaliteit een uitblinker
![]()

blaatschaap zei:ik vind vooral die gordijnen![]()
blaatschaap zei:ik vind vooral die gordijnen![]()

.Hele tijd geleden gezien, ze zenden dat precies om de x aantal weken terug uit...Schummi88 zei:EDIT: Iemand gisteren op NGC die reportage over de Ferrari 599GTB gezien? Ze lieten het hele productieproces zien. Was wel eens tof om te zien.
gizmo_1987 zei:hoeveel pk had die weer?
Had nog meer kunnen zijn ik had hem eerst laten tunen op 250 pk (mooi rond aantal pk's), maar de motor werd zo nerveus met optrekken en comfort op constante snelheid dat ik het iets heb laten terugbrengen tot 235 pk.128MB zei:Wat heb je daaraan getuned? Chippen?

Mr Syphon zei:een chipke zien ze toch ni op de keuring![]()

DaCrashOveride zei:55 PK FTW!!!
Ironpole, ga die colt nie sneller? Kheb me de mijne 140 gerede me 3 man derin...


