Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mee

Legacy Member
Ironpole zei:
Kan goed zijn, ik ga het in iedergeval niet uittesten.
Vandaag dus zoals gepland naar mijn neef gereden. Mijn vader was weer begeleider, maar mijn moeder zat er ook vanachter bij in. What the fuck man, die zit altijd de roepen en te kwijken dat ik moet afremmen voor elk flauw bochtje enzo. Pff, ik werd het toen echt beu ze.
Bij ons is het altijd andersom: vader die roept en moeder die braaf naast mij zit.
En dan te bedenken dat mijn vader constant zit te klagen dat hij op een rond punt geen grip heeft en naar buiten schuift :wtf:. Met een Peugeot 807 1.9 diesel automatic.....:eek:

blaatschaap

Legacy Member
Mee zei:
Bij ons is het altijd andersom: vader die roept en moeder die braaf naast mij zit.
En dan te bedenken dat mijn vader constant zit te klagen dat hij op een rond punt geen grip heeft en naar buiten schuift :wtf:. Met een Peugeot 807 1.9 diesel automatic.....:eek:

van zo'n mensen moete het hebben, ook al ist uw vader :p

mijn moeder was ook zo, ge kunt er wel van leren int begin maar kheb mijn rijbewijs nu 6 jaar en die geeft nog altijd commentaar
en dan moete zien hoe ze hare zetel vastpakt, man man :)
en ik rijd nie eens gelijk ne john ofzo =)

zeroke14

Legacy Member
blaatschaap zei:
voor stillvallen buizen ze u nie ze

goed in uw spiegels kijken, vooral binnenspiegel
en zie dat em et ziet! (of zij)

ook als ge fietsers voorbij steekt, zeker in de spiegels kijken (en nie ene keer, 3 keer!)
in zone 30 goed kijken of iemand wil oversteken, en dan stoppen :p
voor de rest moet da simpel zijn :)

ik zal er aan denken xD

SpeedFreak.be

Legacy Member
Het kan erger ik ken iemand en als die rijdt en z'n vrouw zit naast hem geeft echt constant aanwijzingen om zot van te worden: niet te snel, straks rechtsaf, hier links voor sorteren, pas op een voetganger, pas op een tegenligger, enz en dat continu als je dat eerst mee maakt....... en ze doet het niet alleen bij haar man, maar ook bij anderen ik had laatst het genoegen om ze naar schiphol te mogen brengen........ god wat een nachtmerrie. :(

blaatschaap

Legacy Member
johan tb zei:
Het kan erger ik ken iemand en als die rijdt en z'n vrouw zit naast hem geeft echt constant aanwijzingen om zot van te worden: niet te snel, straks rechtsaf, hier links voor sorteren, pas op een voetganger, pas op een tegenligger, enz en dat continu als je dat eerst mee maakt....... en ze doet het niet alleen bij haar man, maar ook bij anderen ik had laatst het genoegen om ze naar schiphol te mogen brengen........ god wat een nachtmerrie. :(

haha zalig, moest ik mé zoiets zo ver rijden had ik eens goe mijn gedacht gezegd :D

SpeedFreak.be

Legacy Member
blaatschaap zei:
haha zalig, moest ik mé zoiets zo ver rijden had ik eens goe mijn gedacht gezegd :D

Ik wilde de vrede bewaren, maar mijn handen jeukten wel om ze midden op de autobaan er uit te gooien. :D

Mee zei:
Ze is een rij-instructrice? :)

Nope verre van.:p

Gizmo_1987

Legacy Member
gwn goed gas geven, dan kunnen ze niets meer zeggen omdat ze te bang zijn :evil:

Mr Syphon

Legacy Member
das wel voor zot te worden als die zo instructies zit te geven



aaaaaargh ik word hi ook zot, der zit zo ene van men werk van die 'grappige' mails te sturen
al zeker 20 vanavond :s ik open da ni eens, hup deleten


edit: grrr die heeft zo een mail aan sturen van 9 lang, en dan zit die al 5 e-mails ver en begint die terug van 1 omfg :angry:

SpeedFreak.be

Legacy Member
Ik heb het overleefd en de volgende keer neem ik een mp3 speler met koptelefoon mee. :lol:

SpeedFreak.be

Legacy Member
Mr Syphon zei:
das wel voor zot te worden als die zo instructies zit te geven



aaaaaargh ik word hi ook zot, der zit zo ene van men werk van die 'grappige' mails te sturen
al zeker 20 vanavond :s ik open da ni eens, hup deleten


edit: grrr die heeft zo een mail aan sturen van 9 lang, en dan zit die al 5 e-mails ver en begint die terug van 1 omfg :angry:

Gewoon een virus terugsturen dan is het snel afgelopen. :evil:

Nee serieus kun je die mails gewoon niet automatisch laten deleten?? :)

Mr Syphon

Legacy Member
direct is mailke sturen, dat hem enkel belangrijke e-mails moet sturen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan