Mee
Legacy Member
Bij ons is het altijd andersom: vader die roept en moeder die braaf naast mij zit.Ironpole zei:Kan goed zijn, ik ga het in iedergeval niet uittesten.
Vandaag dus zoals gepland naar mijn neef gereden. Mijn vader was weer begeleider, maar mijn moeder zat er ook vanachter bij in. What the fuck man, die zit altijd de roepen en te kwijken dat ik moet afremmen voor elk flauw bochtje enzo. Pff, ik werd het toen echt beu ze.
En dan te bedenken dat mijn vader constant zit te klagen dat hij op een rond punt geen grip heeft en naar buiten schuift
. Met een Peugeot 807 1.9 diesel automatic.....






ik open da ni eens, hup deleten

