Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DaCrashOveride

Legacy Member
Stancke zei:
Touch is voor de wannabe-iPhoners
Zen V Plus heb ik ook en tevreden van

En we zijn Maart dus TDU2 komt uit!
Of voor mensen die vinden dat een 2 megapixel camera, filmmogelijkheid etc etc toch wel op zon dure gsm mogen staan en zelf al een betere gsm hebben... Die touch is een plezant speelgoedje...

Stancke

Legacy Member
Bwa, ieder z'n goesting natuurlijk. Mijn MP3 speler moet gewoon liedjes kunnen spelen, m'n GSM moet dan weer iets extra's kunnen.

BuYcKi

Legacy Member
Koopt nen iPhone,
dan hebt ge alles ineen? :unsure:

Hier moet MP3 liedjes spelen.
GSM kunnen bellen, smsen en evt een foto indien nodig.

Al de rest hebbek niet nodig,
enige wak 'mis' is een laptop.

:)

Stancke

Legacy Member
buycki zei:
Koopt nen iPhone,
dan hebt ge alles ineen? :unsure:

Hier moet MP3 liedjes spelen.
GSM kunnen bellen, smsen en evt een foto indien nodig.

Al de rest hebbek niet nodig,
enige wak 'mis' is een laptop.

:)

Heb gekeken voor een iPhone. Mja, voor 420-450€ heb je er1. Was teveel naar m'n zin.

Anoniem04

Legacy Member
buycki zei:
Koopt nen iPhone,
dan hebt ge alles ineen? :unsure:

Hier moet MP3 liedjes spelen.
GSM kunnen bellen, smsen en evt een foto indien nodig.

Al de rest hebbek niet nodig,
enige wak 'mis' is een laptop.

:)

Ik heb een GSM met een VGA-camera, niet veel speciaals. Dat ding heeft zelfs geen Bluetooth, maar het doet zijn werk :p

Op de MP3 wil ik soms wel eens bewegende beelden zetten voor in een bus ofzo.

BuYcKi

Legacy Member
Ma als ge dan kijkt wa ge appart betaalt voor uw toestellen.
Zult ge er niever naast zitten volgens mij.

Khad ook gehoord dat iPhone legaal in België zou komen. :)

Btw, dees wilk wel als nieuw MP3: Klik

:love:

Anoniem04

Legacy Member
buycki zei:
Ma als ge dan kijkt wa ge appart betaalt voor uw toestellen.
Zult ge er niever naast zitten volgens mij.

Khad ook gehoord dat iPhone legaal in België zou komen. :)

Btw, dees wilk wel als nieuw MP3: Klik

:love:

250 euro aan GSM+MP3, dus ik ben er nog altijd niet :unsure:

zeroke14

Legacy Member
Haai Haai!
Alles goed hier?

Heb al veel gehoord over die iPhone,... word nieuwe hype?

Anoniem04

Legacy Member
zeroke14 zei:
Haai Haai!
Alles goed hier?

Heb al veel gehoord over die iPhone,... word nieuwe hype?

Alles van Apple wordt een hype, vooral veroorzaakt door de mensen die denken dat ze zo niet meedoen aan de mainstream van Microsoft :unsure:

btw, om 9 uur laten ze op NGC zien hoe een Ferrari wordt gebouwd :unsure:

SpeedFreak.be

Legacy Member
zeroke14 zei:
Haai Haai!
Alles goed hier?

Heb al veel gehoord over die iPhone,... word nieuwe hype?

Correctie dure hype. :p

Is in België de Iphone al unlocked? ;)

zeroke14

Legacy Member
Dillyracer zei:
Alles van Apple wordt een hype, vooral veroorzaakt door de mensen die denken dat ze zo niet meedoen aan de mainstream van Microsoft :unsure:

btw, om 9 uur laten ze op NGC zien hoe een Ferrari wordt gebouwd :unsure:

Ik ben niet zo voor Apple,...
Wel sommige goeie dingen aan,...
Maar je betaalt veel te veel voor het design,...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan