DaCrashOveride
Legacy Member
Of voor mensen die vinden dat een 2 megapixel camera, filmmogelijkheid etc etc toch wel op zon dure gsm mogen staan en zelf al een betere gsm hebben... Die touch is een plezant speelgoedje...Stancke zei:Touch is voor de wannabe-iPhoners
Zen V Plus heb ik ook en tevreden van
En we zijn Maart dus TDU2 komt uit!







