Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Frey

Legacy Member
buycki zei:
Externe HD?
Ge hebt toch altijd iTunes nodig?

En muziek en films op zoiet kleins zijt ge nieveel mee imo..
muziek op zoiets kleins? oO :p

mja schermke is nog groot genoeg voor filmke in de bus fzo iig,

en ge hebt alleen itunes nodig om uw muziek erop te zetten, ge kunt het ook zonder itunes als hd gebruike zoals ne gewone usb-stick/Hd/whatever

BuYcKi

Legacy Member
Mja.
Das nu ix dak nooit zou kopen.

:)

Maar ieder zun gedacht hé..
Heeft wrs een bom geld gekost want Apple zijn maar dure mensen..

[EZ]

Legacy Member
Stancke zei:
Wel, ik zou dan eens een thread opstarten bij aankoopadvies. Ene NielsParedis zal je dan raad geven en je zal het je zeker niet beklagen. Kijk ook eens op mp3shop.be. Zalige winkel qua service en assortiment. Als je kan/mag, zeker daar bestellen. Heb er al stuk of 20 dingen bij besteld en alles is goed verlopen (gratis verzending + de volgende dag wordt het reeds geleverd)

Nuja, je doet wat je wil natuurlijk:)
Gij hebt 20 mp3's ofwa? :p



Mr Syphon zei:
en waarom denkt ge da skien veiliger is ? :tongue:
dunno, urban legend wrs :sop:

Mr Syphon

Legacy Member
Stancke zei:
Kheb nog nooit 1 van de GT-series mogen spelen :sad: Serieuze bummer in m'n race-cultuur :(

ik dacht dat ge ooit is de PS2 van gizmo had geleend met gt4 ? :p

Mee

Legacy Member
Ik wil ook de GT reeks spelen!
Heb zelfs al gezien om ne PS2 te kopen voor GT4 te kunnen spelen maar het blijft veel geld (console + spel) voor een spel hè :s.

Stancke

Legacy Member
Mee zei:
Ik wil ook de GT reeks spelen!
Heb zelfs al gezien om ne PS2 te kopen voor GT4 te kunnen spelen maar het blijft veel geld (console + spel) voor een spel hè :s.

²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²

:sad:

Gizmo_1987

Legacy Member
Mee zei:
Ik wil ook de GT reeks spelen!
Heb zelfs al gezien om ne PS2 te kopen voor GT4 te kunnen spelen maar het blijft veel geld (console + spel) voor een spel hè :s.

130€ voor een PS2 startpakket en 15€ voor het spel in occasie..
imo niet zo héél veel niet meer.

Schummi88

Legacy Member
Ze kunnen beter doorsparen voor een PS3 en dan GT5 kopen. Die komt begin 2009 dacht ik, GT5 Prologue is er ook nog maar das onnodig geldverlies :p. Kan je beter je geld geven aan andere racegames op de PS3 :).

Mr Syphon

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
130€ voor een PS2 startpakket en 15€ voor het spel in occasie..
imo niet zo héél veel niet meer.

is wel veel geld voor 1 spelleke te spelen :p

DaCrashOveride

Legacy Member
Ik heb ne creative zen v plus ofzoiet en ne ipod touch...
Ipod touch is zoiets machtig

Stancke

Legacy Member
Touch is voor de wannabe-iPhoners
Zen V Plus heb ik ook en tevreden van

En we zijn Maart dus TDU2 komt uit!

SpeedFreak.be

Legacy Member
Stancke zei:
En we zijn Maart dus TDU2 komt uit!


:lol::lol::lol::rofl::rofl::rofl::rofl:
Toch niet dan zouden de officiële forums daar echt wel melding van maken, maar zowel op het engelse, amerikaanse en duitse forum is het stil op dat gebied. :(

Op het engelse forum loopt er zelfs een topic (officieel) wat er allemaal in TDU2 zou moeten komen dus reken maar niet dat die voorlopig uitkomt. :cry:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan