Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Schummi88

Legacy Member
128MB zei:
Xp nog ne keer geinstaleerd want men hdd's waren weer met men voeten aant spelen.

Volgens XP had ik een partitie van 40000 GB :ironic:

:rofl: dat zou nog eens chill zijn, 40 000 GB :D

128MB

Legacy Member
Stancke zei:
Volgens mij doet gy wel toch bepaalde handelingen verkeerd...
Doe niks verkeerd ze, tis Windows wat met men kloten rammelt.

Ik wil Xp installeren en verwijder men oude partities, en wil een nieuwe aanmaken. Maar ineens staat er zoiets:

-456987123Mb ongepartitioneerde ruimte :lol:
-7MB ongepartitioneerd
-41568MB ongepartitioneerd

I: Lokaalstation
E: Media

En waarom neemt ie niet alle ongepartitioneerde ruimte samen? :wtf:

Nu heb ik nog 2 onnodige partities staan. 1 van 300GB en 1 van 40GB. Ik kan dus niet daar 340GB van maken. Snap dat niet.

SpeedFreak.be

Legacy Member
128MB zei:
Doe niks verkeerd ze, tis Windows wat met men kloten rammelt.

Ik wil Xp installeren en verwijder men oude partities, en wil een nieuwe aanmaken. Maar ineens staat er zoiets:

-456987123Mb ongepartitioneerde ruimte :lol:
-7MB ongepartitioneerd
-41568MB ongepartitioneerd

I: Lokaalstation
E: Media

En waarom neemt ie niet alle ongepartitioneerde ruimte samen? :wtf:

Nu heb ik nog 2 onnodige partities staan. 1 van 300GB en 1 van 40GB. Ik kan dus niet daar 340GB van maken. Snap dat niet.

Als ik het niet beter zou weten zou ik zeggen dat het een savegame bug van Testdrive Unlimited was. :lol:

Private_BE

Legacy Member
Sergiow zei:
binnen een jaar of 5 hé :p

Maja da moet wel want tegen dan zijn de games ook al 20gb minstens ofzo.
Nu is Assasin's Creed en gelijk zoiets als Viva Pinata al 8gb...

Frey

Legacy Member
Schummi88 zei:
Die 100 dagen in Malle zijn te doen in JH De Malmejo, naast de Notelaar in Oostmalle (daar organiseren we ZanziLan :p)
erges veilige parkeerplaats daar in de buurt?:) gewoon voor het geval da Turnhout tegevalt :)

Schummi88

Legacy Member
Fr3nzY zei:
erges veilige parkeerplaats daar in de buurt?:) gewoon voor het geval da Turnhout tegevalt :)

euhm, rondom is er normaal plaats genoeg en veilig normaal ook :)

Mr Syphon

Legacy Member
vanavond vibes !!!!!!!!!!!!!
morgen wss vibes !!!!!!!! one euro partyyyyyyyyy :love: ( pintjes 1 euro, sterke drank 2 euro :p )

[EZ]

Legacy Member
Morgen naar boerenfuifje hier in jeugdhuis (tmoest der ooit is van komen :sad:)

En overmorge gratis gaan skien indoor, in grootste piste van België, is wel vrij ver rijden, ma we rijde me mense mee en kheb gratis tickets :cool:
Eerste keer da'k ski, dus hopelijk geen gebroken benen ofzo :p

Private_BE

Legacy Member
Stancke zei:
Snowboarden is geestiger^^ Naar Komen veronderstel ik?

Ik vind snowboarden eerder zalig kicken ipv geestig ze :p
Binnen paar weekjes is het weer zover, mag ik weer boarden in oostenrijk :bow:

Skivakantie > all

[EZ]

Legacy Member
Stancke zei:
Snowboarden is geestiger^^ Naar Komen veronderstel ik?
idd Komen (kwas aant twijfele of het Kolen of Komen was dus khad maar niks gezegd :p)

Kzou ook wel liever snowboarde, maar die gratis kaarten zijn enkel voor skien, en voor mijn eigen gezondheid msn beter beginnen met skien :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan