Schummi88
Legacy Member
128MB zei:Xp nog ne keer geinstaleerd want men hdd's waren weer met men voeten aant spelen.
Volgens XP had ik een partitie van 40000 GB :ironic:
dat zou nog eens chill zijn, 40 000 GB 
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
128MB zei:Xp nog ne keer geinstaleerd want men hdd's waren weer met men voeten aant spelen.
Volgens XP had ik een partitie van 40000 GB :ironic:
dat zou nog eens chill zijn, 40 000 GB 
Schummi88 zei:dat zou nog eens chill zijn, 40 000 GB
![]()

Doe niks verkeerd ze, tis Windows wat met men kloten rammelt.Stancke zei:Volgens mij doet gy wel toch bepaalde handelingen verkeerd...


128MB zei:Doe niks verkeerd ze, tis Windows wat met men kloten rammelt.
Ik wil Xp installeren en verwijder men oude partities, en wil een nieuwe aanmaken. Maar ineens staat er zoiets:
-456987123Mb ongepartitioneerde ruimte
-7MB ongepartitioneerd
-41568MB ongepartitioneerd
I: Lokaalstation
E: Media
En waarom neemt ie niet alle ongepartitioneerde ruimte samen?
Nu heb ik nog 2 onnodige partities staan. 1 van 300GB en 1 van 40GB. Ik kan dus niet daar 340GB van maken. Snap dat niet.

Sergiow zei:binnen een jaar of 5 hé![]()
erges veilige parkeerplaats daar in de buurt?Schummi88 zei:Die 100 dagen in Malle zijn te doen in JH De Malmejo, naast de Notelaar in Oostmalle (daar organiseren we ZanziLan)
gewoon voor het geval da Turnhout tegevalt 
Fr3nzY zei:erges veilige parkeerplaats daar in de buurt?gewoon voor het geval da Turnhout tegevalt
![]()

ad


Stancke zei:Snowboarden is geestiger^^ Naar Komen veronderstel ik?


idd Komen (kwas aant twijfele of het Kolen of Komen was dus khad maar niks gezegdStancke zei:Snowboarden is geestiger^^ Naar Komen veronderstel ik?
)
Mr Syphon zei:en waarom denkt ge da skien veiliger is ?![]()