Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Schummi88

Legacy Member
zeroke14 zei:
Ja?
Geen irri vragen?

Nop geen irritante vragen gehad bij mijn presentatie. Ik heb die kerel in december zitten uitlachen eigenlijk. Dat was een docent informatica en die wist er precies niets van. Ik heb hem op iets verbeterd, weet alleen niet meer wat. Men presentatie in juni was met 6 anderen en die verliep ook vlot :).


Fr3nzY zei:
morge in Turnhout 100 dagen viere se ^^

Idd, in Turnhout ist 100d, heel Turnhout hangt vol met hun affiches :p. Ik vier ze morgen in Oostmalle :D.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Schummi88 zei:
Idd, in Turnhout ist 100d, heel Turnhout hangt vol met hun affiches :p. Ik vier ze morgen in Oostmalle :D.

Maw ik kan morgen beter uit Oostmalle en Turnhout wegblijven. :p:lol:

Mee

Legacy Member
Schummi88 zei:
Haha GIP, das bij mij al 2j geleden. Dat ging allemaal goed :D.
Ik had het weer zo lang uitgesteld dat ik nog de helft moest schrijven op één avond en nacht :naughty:

Dat moet ik binnen 2 jaar vermijden want ik vrees dat het dan niet gaat lukken ;).

dendc

Legacy Member
ik had een eindwerk (100% theoretisch ipv een GIP). en ik vier morgen ook 100 dagen @ malmejo (kmoet sluiten :( )

Frey

Legacy Member
alej kan zijn dak mss in Malle ook wel es langskom dan :), waar is die zaal precies erges?

mijn eindwerk was wel chill, eerst 2weke stage op Van Roey in Turnhout, en dan opt einde van't jaar daarover verslag voor een jury
Toen ik int Frans moest beginne suckte het wel een ferm pak :p

Private_BE

Legacy Member
Mr Syphon zei:
zijt ge zeker ? :p

laatste jaars hebben toch allemaal een GIP ? :p

Denk dat 90% wel een GIP heeft ja :p
Maja GIP bij ons is ook wel kut, veel voor doen.
Nu voor maandag mediaan en gemiddelde enzo van enquete vragen berekenen enzo.... BORING :sad:

Schummi88

Legacy Member
Fr3nzY zei:
alej kan zijn dak mss in Malle ook wel es langskom dan :), waar is die zaal precies erges?

mijn eindwerk was wel chill, eerst 2weke stage op Van Roey in Turnhout, en dan opt einde van't jaar daarover verslag voor een jury
Toen ik int Frans moest beginne suckte het wel een ferm pak :p

Die 100 dagen in Malle zijn te doen in JH De Malmejo, naast de Notelaar in Oostmalle (daar organiseren we ZanziLan :p)

128MB

Legacy Member
4u projectwerk vandaag:

Wat heeft tommeke gedaan?

3 draden gesoldeert :)

Nog een uurke inetten en kmag naar huis.

Stancke

Legacy Member
Hier al weekend van Dinsdagmiddag :love: Speciale week in school voor de 2e jaars en bijna alle lessen van de 1e jaars zijn weggevallen.

whoopie

Legacy Member
hier dagske congé genome vandaag, dus ook weekend feitelijk ^^

gisteren naar carré geweest, 17 years. Keb er een cdke van :love:

[EZ]

Legacy Member
dendc zei:
ik had een eindwerk (100% theoretisch ipv een GIP). en ik vier morgen ook 100 dagen @ malmejo (kmoet sluiten :( )
Ge moet draaien als laatste of wa bedoelde? :x

128MB

Legacy Member
Xp nog ne keer geinstaleerd want men hdd's waren weer met men voeten aant spelen.

Volgens XP had ik een partitie van 40000 GB :ironic:

SpeedFreak.be

Legacy Member
128MB zei:
Xp nog ne keer geinstaleerd want men hdd's waren weer met men voeten aant spelen.

Volgens XP had ik een partitie van 40000 GB :ironic:

Als je er ook 40000 GB op kwijt kunt dan laat het maar zo. :lol:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan