zeroke14
Legacy Member
Mr Syphon zei:ge zijt belangrijk hoor !
voor het spamgehalte hier![]()
kweet kweet ^^Fr3nzY zei:morge in Turnhout 100 dagen viere se ^^
ik morgen ook in oostende,...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mr Syphon zei:ge zijt belangrijk hoor !
voor het spamgehalte hier![]()
kweet kweet ^^Fr3nzY zei:morge in Turnhout 100 dagen viere se ^^
zeroke14 zei:Ja?
Geen irri vragen?
.Fr3nzY zei:morge in Turnhout 100 dagen viere se ^^
. Ik vier ze morgen in Oostmalle
.Schummi88 zei:Idd, in Turnhout ist 100d, heel Turnhout hangt vol met hun affiches. Ik vier ze morgen in Oostmalle
.


Ik had het weer zo lang uitgesteld dat ik nog de helft moest schrijven op één avond en nacht :naughty:Schummi88 zei:Haha GIP, das bij mij al 2j geleden. Dat ging allemaal goed.
.Mr Syphon zei:zijt ge zeker ?
laatste jaars hebben toch allemaal een GIP ?![]()
, waar is die zaal precies erges?
Mr Syphon zei:zijt ge zeker ?
laatste jaars hebben toch allemaal een GIP ?![]()

ad:Fr3nzY zei:alej kan zijn dak mss in Malle ook wel es langskom dan, waar is die zaal precies erges?
mijn eindwerk was wel chill, eerst 2weke stage op Van Roey in Turnhout, en dan opt einde van't jaar daarover verslag voor een jury
Toen ik int Frans moest beginne suckte het wel een ferm pak![]()
)Ge moet draaien als laatste of wa bedoelde?dendc zei:ik had een eindwerk (100% theoretisch ipv een GIP). en ik vier morgen ook 100 dagen @ malmejo (kmoet sluiten)

[EZ];9822384 zei:Ge moet draaien als laatste of wa bedoelde?![]()
(geen ironie
)128MB zei:Xp nog ne keer geinstaleerd want men hdd's waren weer met men voeten aant spelen.
Volgens XP had ik een partitie van 40000 GB :ironic:
