Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
eindelijkMee zei:Wiiii, links op dit forum zijn terug rood!![]()

Dus ga ik de game eerst uitspelen en dan verkopen hier op het forum

in de bochten helt die dus 0,0 over, precies of er zit geen ophanging onder 
en nieuwe lancer evo vorige week gespot 
gizmo_1987 zei:in de bochten helt die dus 0,0 over, precies of er zit geen ophanging onder![]()

Ironpole zei:Lol, is dat goe of nie?![]()

gizmo_1987 zei:goed om rechtdoor te gaan, het is algemeen geweten dat amerikaanse wagens enkel maar dit kunnen![]()

als ik een bocht neem met eender welke wagen zijn de meeste passagiers bang ^^johan tb zei:Niet allemaal ooit eens met een corvette gereden en die ging heel vlot door de bochten.![]()
gizmo_1987 zei:als ik een bocht neem met eender welke wagen zijn de meeste passagiers bang ^^

johan tb zei:en terecht.![]()
gizmo_1987 zei:k'moet nog altijd een toereke doen met de lexus...
De winnaar van de kartingwedstrijd mocht er toch eens mee rijden^^
(maar alleen als je niet zo rijdt als op het werk)achterkant is idd wel niet zo mooi als de huge mofo voorkant en gespierde zijkantbuycki zei:@Gizmo.
Hier zie ik af en toe zo nen Dodge ze.
Kvind het achterste op nieveel trekken eig..



avenger SXT =//= challenger SRT-8Fr3nzY zei:op autosalon in zo ne avenger SRT gezeten, en was toch wel beetje impressed
kvind het geen misse auto dus ^^ interieur zat ook goed en zag er lkkr strak uit
hoe ver staat het ondertusse met onze joeri?
edit: blijkbaar is er geen SRT versie van? (was wss dan ook een SXT oO)
?