Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dillyracer zei:Ik denk dat ik een Creative Zen 4 GB ga aanschaffen![]()
Stancke zei:Goeie keus, al iRiver bekeken?


Dillyracer zei:Nope, ik heb die nog nergens zien staan, maar sinds ik al veel goeds heb gelezen over Creative, en de specs/design mij serieus aanstaan, heb ik mijn keuze al gemaakt
De speler die ik nu heb, heeft een batterij die plat is na 1 uur spelen![]()

Sergiow zei:ik ben content van creative maar op aankoopadvies geven ze meestal een ander merk![]()
Dillyracer zei:Apple moet ik al zeker niet hebben, met hun Itunes -_-
Ironpole zei:Ipod Plugin voor Winamp.


Fr3nzY zei:kheb hier ondertusse ook een 4gb nano & een 80 gb Classic ligge en heb er echt geen klachten over tbh hoor![]()