zeroke14
Legacy Member
Stancke zei:Is gewoon een case zoals alle andere cases. Niets speciaals aan![]()
ahja oke

dacht al,...
Nuja,...
mooie stuff in ieder geval

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stancke zei:Is gewoon een case zoals alle andere cases. Niets speciaals aan![]()


Stancke zei:Allez, om es te stoefen, nog eens al m'n gear te samen waar ik iedere € zelf van heb betaald
http://i161.photobucket.com/albums/t212/Stancke/S5000002-1.jpg


Topspeed is 85. 
Ironpole zei:Ben vandaag voor het eerst gaan rijden.Topspeed is 85.
![]()

johan tb zei:Als dat dat in z'n achteruit was i'm impressed anders niet.![]()

Mr Syphon zei:ik krijg mijne auto ni op mijne bureau![]()
Exactly...Mr Syphon zei:is wel veel geld voor 1 spelleke te spelen![]()
Ironpole zei:Amai, schrijft gij ook met Bic? Chique.
Vet scherm.
Ben vandaag voor het eerst gaan rijden.Topspeed is 85.
![]()



) 

It makes me want to sell drugsbuycki zei:Daarjuist American Gangster gezien.
Dat iseen film.

kostprijs is maar 4x zoveel dan heSchummi88 zei:Ze kunnen beter doorsparen voor een PS3 en dan GT5 kopen. Die komt begin 2009 dacht ik, GT5 Prologue is er ook nog maar das onnodig geldverlies. Kan je beter je geld geven aan andere racegames op de PS3
.

zie hierboven, en daarbij, met eender welke GT ben je toch een paar maanden zoetMr Syphon zei:is wel veel geld voor 1 spelleke te spelen![]()

Mee zei:It makes me want to sell drugs![]()

hoeveel pk had die weer?johan tb zei:Idd mijn topspeed met de lexus ligt bij 230.
En nu is hij iewat getuned ik denk dat ik er nu wel 245/250 uit kan sleuren. Ik moet dat nog proberen in de loop van het jaar (duitse autobahn)![]()
Mja Apple/iPod heeft dan weer wel goei service,Private_BE zei:Efkes nieuwe post maken anders is't niks overzichtelijk
Ivm Creative zijn het dikke afzetters!!!!
Ik ging na winkel met men Creative Zen Micro, men battery was kapot want als ik hem op aan't laden was bleef battery leeg.
In de winkel zeggen ze Creative is gestopt met de productie van die batterijen enzo....
WTF!!! Nu moet ik via creditcard en dien zever nen replacable battery nog gaan kopen ofzo. Heeft gwn 200 euro gekost en wat een stomme service vuil aziaten!
Fr3nzY zei:Mja Apple/iPod heeft dan weer wel goei service,
Een vriendin van mij had eens problemen met dat connectorke voor de oorkes (output jack dus), als ge muziek luisterde en er iets te veel mee bewoog kraakte het,
ze is daarmee weg gegaan naar zo nen apple winkel en die hebbe haar direct nen nieuwe ipod gegeven (nieuwere generatie en alles, even groot)



Uhu, straks moeten we naar de verjaardag van m'n neef. Ik rij.Private_BE zei:Auto rijden is echt overdreve zalig he
Telkens als we ergens natoe gaan vrage of ge moogt rije
Grappig men pa en broer dachte niet dak al wa kon spelen met ambriage en dat het mij niet zou lukken den auto goed de zette (onzen oprit is zowa omhoog)
Maja de PRIVATE skills zorgen voor het perfecte resultaat!
Ik rij met Megane, A6 & wrs soms met Yaris (automatic wel)
![]()
