Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Idd mijn topspeed met de lexus ligt bij 230.

En nu is hij iewat getuned ik denk dat ik er nu wel 245/250 uit kan sleuren. Ik moet dat nog proberen in de loop van het jaar (duitse autobahn) :evil:

Private_BE

Legacy Member
Ironpole zei:
Amai, schrijft gij ook met Bic? Chique.


:p

Vet scherm. :)


Ben vandaag voor het eerst gaan rijden. :woohoo: Topspeed is 85. :unsure:


Auto rijden is echt overdreve zalig he :bow:
Telkens als we ergens natoe gaan vrage of ge moogt rije :p

Grappig men pa en broer dachte niet dak al wa kon spelen met ambriage en dat het mij niet zou lukken den auto goed de zette (onzen oprit is zowa omhoog)
Maja de PRIVATE skills zorgen voor het perfecte resultaat! :love:

Ik rij met Megane, A6 & wrs soms met Yaris (automatic wel :p) ;)

Private_BE

Legacy Member
Efkes nieuwe post maken anders is't niks overzichtelijk :p

Ivm Creative zijn het dikke afzetters!!!!
Ik ging na winkel met men Creative Zen Micro, men battery was kapot want als ik hem op aan't laden was bleef battery leeg.
In de winkel zeggen ze Creative is gestopt met de productie van die batterijen enzo....

WTF!!! Nu moet ik via creditcard en dien zever nen replacable battery nog gaan kopen ofzo. Heeft gwn 200 euro gekost en wat een stomme service vuil aziaten!

BuYcKi

Legacy Member
Daarjuist American Gangster gezien.
Dat is :niceone: een film.

Was echt prachtige film!! :)


@Stancke, ligt wel wat nice stuff.
Laptop vindek persoonlijk wa minder, heeft niet het design van al het andere :p

@Private, garantie?
If not, waarom koopt ge dan geen nieuwe? :ironic:

Gizmo_1987

Legacy Member
Schummi88 zei:
Ze kunnen beter doorsparen voor een PS3 en dan GT5 kopen. Die komt begin 2009 dacht ik, GT5 Prologue is er ook nog maar das onnodig geldverlies :p. Kan je beter je geld geven aan andere racegames op de PS3 :).
kostprijs is maar 4x zoveel dan he :unsure:
Mr Syphon zei:
is wel veel geld voor 1 spelleke te spelen :p
zie hierboven, en daarbij, met eender welke GT ben je toch een paar maanden zoet :love:

BuYcKi

Legacy Member
Mee zei:
It makes me want to sell drugs :unsure:

Ik was net hetzelfde aant denken toenk aant kijken was :unsure:

Hoe hebben ze dat eigenlijk gefilmd?
Zo alles oud, met oude auto's enzo..

Of isda allemaal 'geanimeerd' met pc's?

Gizmo_1987

Legacy Member
johan tb zei:
Idd mijn topspeed met de lexus ligt bij 230.

En nu is hij iewat getuned ik denk dat ik er nu wel 245/250 uit kan sleuren. Ik moet dat nog proberen in de loop van het jaar (duitse autobahn) :evil:
hoeveel pk had die weer?

Frey

Legacy Member
Private_BE zei:
Efkes nieuwe post maken anders is't niks overzichtelijk :p

Ivm Creative zijn het dikke afzetters!!!!
Ik ging na winkel met men Creative Zen Micro, men battery was kapot want als ik hem op aan't laden was bleef battery leeg.
In de winkel zeggen ze Creative is gestopt met de productie van die batterijen enzo....

WTF!!! Nu moet ik via creditcard en dien zever nen replacable battery nog gaan kopen ofzo. Heeft gwn 200 euro gekost en wat een stomme service vuil aziaten!
Mja Apple/iPod heeft dan weer wel goei service,
Een vriendin van mij had eens problemen met dat connectorke voor de oorkes (output jack dus), als ge muziek luisterde en er iets te veel mee bewoog kraakte het,

ze is daarmee weg gegaan naar zo nen apple winkel en die hebbe haar direct nen nieuwe ipod gegeven (nieuwere generatie en alles, even groot)

Private_BE

Legacy Member
Fr3nzY zei:
Mja Apple/iPod heeft dan weer wel goei service,
Een vriendin van mij had eens problemen met dat connectorke voor de oorkes (output jack dus), als ge muziek luisterde en er iets te veel mee bewoog kraakte het,

ze is daarmee weg gegaan naar zo nen apple winkel en die hebbe haar direct nen nieuwe ipod gegeven (nieuwere generatie en alles, even groot)

Howla, das wel nice ;)

Maja Apple heeft ook zo een grote afzet van hun mp3's dat ze wel verplicht zijn. Creative ook maja da zijn klootzakke :angry:

Poepoei

Legacy Member
Mijn zus had ne iPod besteld en had daar vanachter iets op laten graveren (was gratis). Na de bestelling zag ze dat er een spellingsfout in zat en ze heeft contact opgenomen met support. Die hebben die iPod terug laten ophalen en hebben een nieuwe opgestuurd. Helemaal gratis terwijl het volledig haar fout was :)

Ironpole

Legacy Member
Private_BE zei:
Auto rijden is echt overdreve zalig he :bow:
Telkens als we ergens natoe gaan vrage of ge moogt rije :p

Grappig men pa en broer dachte niet dak al wa kon spelen met ambriage en dat het mij niet zou lukken den auto goed de zette (onzen oprit is zowa omhoog)
Maja de PRIVATE skills zorgen voor het perfecte resultaat! :love:

Ik rij met Megane, A6 & wrs soms met Yaris (automatic wel :p) ;)
Uhu, straks moeten we naar de verjaardag van m'n neef. Ik rij. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan