Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
blaatschaap zei:tis wel algemeen bekend da diesels trager optrekke
naft rijdt nu ook eenmaal beter, maar daarom nie gemakkelijker? (ben nie anders gewoon eigelijk)
en ik dacht dat er geen stats op dit forum stonden om bovenstaande posts te vermijden? (en gespam) :naughty:
btw: dit zat in de nieuwsbrief van zita:
http://www.zita.be/video/670558_cra...rce=zita-nb&utm_medium=email&utm_content=club
is het er nie over da ze zoiets in een nieuwsbrief steken derwijl der beelden tussen zitten waar doden vallen?
en mensen die overreden worden vinnek nie echt 'crash'
toch zitten er een paar goeikes bij, da trabantje![]()


Dillyracer zei:BOOYAKALASHA !
Heb ik uw geheim verklapt nu ?![]()

Mr Syphon zei:ik had toch gezegd da ge uw mond moest houden![]()
Dillyracer zei:Me no talky Englishy !
Mr Syphon zei:da was dan ook nederlands en geen engels biatch, west siiiiidddeee !

Schummi88 zei:lol, ik heb TRC in jaren nog nooit zo actief geweten echt.
Spammen sletjes, we willen die n° 1
oeh Gizmo, Colin McRae 4 op de PS1. Verdomme wat een spel toen.
Schummi88 zei:east siiiiidddeee is the best![]()
gizmo_1987 zei:CMR2.0 ownt ze toch allemaal!
. CMR4 is nooit op de PS1 uitgekomen.Holy shit, ik geef u volledig gelijk. Naar crashes kijken is leuk als het domme, grappige crashes zijn, of waarbij er geen gewonden vielen. Maar mensen die overreden worden door metro's of geplet worden door vrachtwagens is nu niet echt passend.blaatschaap zei:btw: dit zat in de nieuwsbrief van zita:
http://www.zita.be/video/670558_cra...rce=zita-nb&utm_medium=email&utm_content=club
is het er nie over da ze zoiets in een nieuwsbrief steken derwijl der beelden tussen zitten waar doden vallen?
en mensen die overreden worden vinnek nie echt 'crash'
toch zitten er een paar goeikes bij, da trabantje![]()
Ironpole zei:Dit zijn grappige crashes. Dommen bocht, geen gewonden, heerlijk.![]()
.
.Ironpole zei:Dit zijn grappige crashes. Dommen bocht, geen gewonden, heerlijk.![]()
Mr Syphon zei:risico's van het vak eh

Schummi88 zei:Lol die gaan mooi de bocht uit allemaal. Die kerel met zijn 'aiaiai' werkt me wel op mijn zenuwen.
EDIT: http://uk.youtube.com/watch?v=Y3lycIaNMfc Dit staat ook voor altijd in mijn geheugen gegrift.