Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Private_BE zei:70400 Aankopen Handelsgoederen 1000,00
44000 aan Leveranciers 1000,00
(das een heel moeilijke boeking hoor)




Mee zei:Ik snap dus niet dat iemand voor boekhouder wil leren hè...![]()
. Dat is niet zo moeilijk ze
.Schummi88 zei:Ik heb daarvoor gestudeerd. Dat is niet zo moeilijk ze
.

Ik heb het niet op de moeilijkheidsgraad, maar op de interessegraadSchummi88 zei:Ik heb daarvoor gestudeerd. Dat is niet zo moeilijk ze
.
.
.Isda eiglijk Jeremy Clarkson op die gif? Lijkt er anders wel nijg opSergiow zei:om 14u is er een samenvatting
de race zal wel ergens op het internet staan
( http://i30.tinypic.com/b7lzex.gif)


blaatschaap zei:toeval of niet, iemand bij ons opt werk heeft ook zo'n helicopterke gekocht, op de zwarte markt, in tessenderlo
en johan, uw journaal klopt nie!![]()
(wie, wat, hoe, waar, wanneer, hoezo)johan tb zei:EHHHMM wat klopt er niet aan??(wie, wat, hoe, waar, wanneer, hoezo)


Dat hoort er nu eenmaal bijbuycki zei:Wiskunde is nie interessant, toch nie altijd en ge heb toch ook IW gedaan?![]()

Da kan wel is kloppen jaFr3nzY zei:parralel = zelfde spanning, grotere stroomsterkte
serie = zelfde stroomsterkte, grotere spanning
kdenk da het parralel moet zijn?
-> motor werkt op stroomsterkte, lorenzkracht -> F = b.l.I waarbij b = sterkte magneet, l = lengte geleider en I = stroomsterkte dus ik gok parralel![]()
.blaatschaap zei:ah wacht, da zijn de rekening nrs ipv bedragen
wie schrijft daar nu nog 3 nullen achter ook![]()
![]()
Ik quote alleen. 
[EZ];9857463 zei:Isda eiglijk Jeremy Clarkson op die gif? Lijkt er anders wel nijg op
![]()
, en dee daarachter is hammond 
Private_BE zei:70400 Aankopen Handelsgoederen 1000,00
44000 aan Leveranciers 1000,00
(das een heel moeilijke boeking hoor)
bij ons vorig jaar Toegepaste informatica krege we ook ongelooflijk veel economie..Mee zei:Ik heb het niet op de moeilijkheidsgraad, maar op de interessegraad.
Ik bedoel, ik doe industrieel ingenieur omdat ik techniek/elektronica/ICT interessant vind, maar ge moet imo al ferm raar zijn om cijferkes - boekhouden dus - leuk en interessant te vinden.
buycki zei:Wiskunde is nie interessant, toch nie altijd en ge heb toch ook IW gedaan?
@EZ, ja was in die special![]()
Die special heb'k nog nie gezien, wasda bulldozer-special ofzo?Sergiow zei:ja, en dee daarachter is hammond
![]()

[EZ];9857669 zei:Die special heb'k nog nie gezien, wasda bulldozer-special ofzo?![]()
