Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BuYcKi

Legacy Member
Bij grotere stroomsterke gaatem gwn sneller vliegen volgens mij.
En bij zelfde stroomsterkte gaatem gwn langer kunnen vliegen.

Probeert es alletwee ofzo.
:)

Private_BE

Legacy Member
70400 Aankopen Handelsgoederen 1000,00
44000 aan Leveranciers 1000,00

(das een heel moeilijke boeking hoor :unsure:)

Schummi88

Legacy Member
Mee zei:
Ik snap dus niet dat iemand voor boekhouder wil leren hè... :unsure:

Ik heb daarvoor gestudeerd :D. Dat is niet zo moeilijk ze :).


400 000 Handelsdebiteren
@ 700 000 Handelsgoederen
@ 451 000 Verschuldigde BTW

Mee

Legacy Member
Schummi88 zei:
Ik heb daarvoor gestudeerd :D. Dat is niet zo moeilijk ze :).
Ik heb het niet op de moeilijkheidsgraad, maar op de interessegraad ;).

Ik bedoel, ik doe industrieel ingenieur omdat ik techniek/elektronica/ICT interessant vind, maar ge moet imo al ferm raar zijn om cijferkes - boekhouden dus - leuk en interessant te vinden :p.

BuYcKi

Legacy Member
Wiskunde is nie interessant, toch nie altijd en ge heb toch ook IW gedaan? :unsure:

@EZ, ja was in die special ;)

blaatschaap

Legacy Member
toeval of niet, iemand bij ons opt werk heeft ook zo'n helicopterke gekocht, op de zwarte markt, in tessenderlo :p

en johan, uw journaal klopt nie! :tongue:

SpeedFreak.be

Legacy Member
blaatschaap zei:
toeval of niet, iemand bij ons opt werk heeft ook zo'n helicopterke gekocht, op de zwarte markt, in tessenderlo :p

en johan, uw journaal klopt nie! :tongue:

EHHHMM wat klopt er niet aan?? :s (wie, wat, hoe, waar, wanneer, hoezo)

blaatschaap

Legacy Member
johan tb zei:
EHHHMM wat klopt er niet aan?? :s (wie, wat, hoe, waar, wanneer, hoezo)

ah wacht, da zijn de rekening nrs ipv bedragen :p
wie schrijft daar nu nog 3 nullen achter ook :x :$

Mee

Legacy Member
buycki zei:
Wiskunde is nie interessant, toch nie altijd en ge heb toch ook IW gedaan? :unsure:
Dat hoort er nu eenmaal bij :unsure:

Fr3nzY zei:
parralel = zelfde spanning, grotere stroomsterkte

serie = zelfde stroomsterkte, grotere spanning

kdenk da het parralel moet zijn?

-> motor werkt op stroomsterkte, lorenzkracht -> F = b.l.I waarbij b = sterkte magneet, l = lengte geleider en I = stroomsterkte dus ik gok parralel :)
Da kan wel is kloppen ja :p.

Frey

Legacy Member
Private_BE zei:
70400 Aankopen Handelsgoederen 1000,00
44000 aan Leveranciers 1000,00

(das een heel moeilijke boeking hoor :unsure:)


ge vergeet den Aftrekbare btw jongen!

zo gade nooit iets terugtrekke van de belastinge!

Mee zei:
Ik heb het niet op de moeilijkheidsgraad, maar op de interessegraad ;).

Ik bedoel, ik doe industrieel ingenieur omdat ik techniek/elektronica/ICT interessant vind, maar ge moet imo al ferm raar zijn om cijferkes - boekhouden dus - leuk en interessant te vinden :p.
bij ons vorig jaar Toegepaste informatica krege we ook ongelooflijk veel economie..

BuYcKi

Legacy Member
[EZ];9857669 zei:
Die special heb'k nog nie gezien, wasda bulldozer-special ofzo? :p

Top Gear Ground Force Sports Relief 2008

The Top Gear team of James May, Jeremy Clarkson and Richard Hammond swap the steering wheel for the shovel as they embark on a Ground Force style makeover challenge as part of Sport Relief.

:)

128MB

Legacy Member
What the fucking hell? Ben hardcore topgear freak en ik ken die special niet :wtf:

Die speelde 14maart? Wist ik niks van :s en dat stond ook iet in de TG Nieuwsbrief.

Die special haal ik morgen fijn af op school :D zit nu met smallband.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan