Gizmo_1987
Legacy Member
Een paar witte astra's zien rondsjeezen in de haven... Blijkbaar zijn het limited editions
Astra nurburgring!
Astra nurburgring!Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Astra nurburgring!johan tb zei:Zegt hij nu....![]()


Mr Syphon zei:kzeg toch alleen ma dat die op mijn school heeft gezeten
ik heb het meer voor blond![]()


Nee twas me auto, twas 21,5€...whoopie zei:twas mss me den brommer?
2 wiele minder kan wa schelen in de prijs he!![]()
da was toch gedubbed in het engels?[EZ];9862980 zei:Gisteren naar Michel Vaillant gezien, teleurstelling...
maar wel ne geilen Zonda en de auto's werden deftig gefilmd (nie zo flitserig en half CGI lijk in FaF)




2 werkend, nog 2 tegaan!gizmo_1987 zei:Dat vrouwmens en die andere kerel spraken toch wel raar engels dan
ledrommel part 1
Links is het ori lampje, midden het binnenste, rechts het LED binnenste ^^
allemaal klein prutswerk2 werkend, nog 2 tegaan!
doede toevallig DAE op PIH? 
gizmo_1987 zei:Vorig jaar 1MCT gedaan![]()

gizmo_1987 zei: