Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mee zei:Hehe, ook 20 km afzien?
Ik dacht altijd "ik zou veel meer inzamelen om NIET te stappen dan dat ik wel stap".
Gelukkig ben ik daar nu van af.

whoopie zei:had een school gevonden waar ik geen 20km moest stappen![]()

Mee zei:Hehe, ook 20 km afzien?
Ik dacht altijd "ik zou veel meer inzamelen om NIET te stappen dan dat ik wel stap".
Gelukkig ben ik daar nu van af.
buycki zei:Wa met Dax enzo gereden vannamiddag, wel geen rijbewijs ma kom.
Kweet wa ik doe en ken de verkeersregels dus.
![]()
Stancke zei:Lame excuus. Het moet maar eens verkeerd aflopen en dan ben je de choco.
khad da ook vroeger...Ironpole zei:Morgen fucking vastentocht. Van mij moet ge geen medelijden verwachten voor de arme kindjes in Nigeria.![]()


iddMee zei:Ik dacht altijd "ik zou veel meer inzamelen om NIET te stappen dan dat ik wel stap".

morgen examenDaCrashOveride zei:Vanavond Café D'anvers... Nog iemand? (kijkt naar frenzy/schummi)

[EZ];9867716 zei:justfuckingvideogoogleit
http://video.google.com/videoplay?docid=-871079779006871170
in't midde is't wel ff stukje van die organisatie wrs, gwn doorspoele dus
(pm voor rs links, 4 parts maar da's dan tenminste een deftige resolutie)


