Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Schummi88

Legacy Member
Ja, wij hadden dat ook altijd. Vastentocht of ergens gaan helpen, blij dat ik daar vanaf ben :).

whoopie

Legacy Member
Mee zei:
Hehe, ook 20 km afzien?
Ik dacht altijd "ik zou veel meer inzamelen om NIET te stappen dan dat ik wel stap" ;).

Gelukkig ben ik daar nu van af :unsure:.

Gij zat in don bosco in haacht ofzo? :offtopic:


boy, da was hel.

whoopie

Legacy Member
heb er alleen men eerste 3 jaren gedaan

had een school gevonden waar ik geen 20km moest stappen :p

Ironpole

Legacy Member
Mee zei:
Hehe, ook 20 km afzien?
Ik dacht altijd "ik zou veel meer inzamelen om NIET te stappen dan dat ik wel stap" ;).

Gelukkig ben ik daar nu van af :unsure:.

Nee, 15 km. Met dat klote weer buiten heb ik ook al niet veel zin meer.

BuYcKi

Legacy Member
Hier ook geen school meer.
Juij :D

Wa met Dax enzo gereden vannamiddag, wel geen rijbewijs ma kom.
Kweet wa ik doe en ken de verkeersregels dus.
:)

Stancke

Legacy Member
buycki zei:
Wa met Dax enzo gereden vannamiddag, wel geen rijbewijs ma kom.
Kweet wa ik doe en ken de verkeersregels dus.
:)

Lame excuus. Het moet maar eens verkeerd aflopen en dan ben je de choco.

BuYcKi

Legacy Member
Stancke zei:
Lame excuus. Het moet maar eens verkeerd aflopen en dan ben je de choco.

Het is mijn Dax niet.
En twas nu ook nie dak op een drukke weg reed ofzo.

Heb zelf geen brommer ofzo, dus.
Maarja, de eigenaar stemde ermee in.

Wa ik wel kut vind, met die helm hoort ge gewoon nix meer?
Er rijdt nen vrachtwagen achter u en ge hoort die niet..
Noemt ge da veilig?

[EZ]

Legacy Member
Ironpole zei:
Morgen fucking vastentocht. Van mij moet ge geen medelijden verwachten voor de arme kindjes in Nigeria. :sop:
khad da ook vroeger...
tot het 3de jaar :p

was idd hell, en dan op den helft krijgde wa overschot van eten, en nen appel => appelgevecht onderweg :D


Mee zei:
Ik dacht altijd "ik zou veel meer inzamelen om NIET te stappen dan dat ik wel stap" ;).
idd :D

Mr Syphon

Legacy Member
alleen spijtig dat het gespeelde zo duidelijk is :p

maarja moet wel fijn zijn als ge da allemaal moogt doen, bulldozerke omkantelen, zo een dikke pomp op een fonteintje steken, uw botten in de beton vastgieten, bankske over een boom proberen te zetten en dan tuinhuizeke kapot zwieren, ... :rofl:

SpeedFreak.be

Legacy Member
Trouwens die pomp ik had minstens een straal van een kilometer hoogte verwacht uit die fontein. :lol:

Mr Syphon

Legacy Member
opt einde was de waterstraal toch nogal groot :D
die kon zen grasveldje der terug mee besproeien :D

DaCrashOveride

Legacy Member
Zooo grappig x)
Da tuinhuisje zo altij naar de klote x)
en dan: The greenhouse is nice? , 2 minuten later zo die kop va n da water geval derdoor x)

Ironpole

Legacy Member
Het weer was kut, so was the vastentocht.


Sevens filmnamiddag met vrienden hier huis. :woohoo:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan