Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mee

Legacy Member
Stancke zei:
Kheb zin in een online race....
Heb juist de paddles van mijn stuur gefixt maar de lijm zou nog wat moeten drogen...

Secondelijm is trouwens een smerig spul: ik deed dat open en plets mijn hand vol secondelijm. Rap proberen af te spoelen maar da begint dus echt direct te plakken hè. Dan maar hand opengestrekt en het laten drogen :sop:

Gizmo_1987

Legacy Member
Mee zei:
Heb juist de paddles van mijn stuur gefixt maar de lijm zou nog wat moeten drogen...

Secondelijm is trouwens een smerig spul: ik deed dat open en plets mijn hand vol secondelijm. Rap proberen af te spoelen maar da begint dus echt direct te plakken hè. Dan maar hand opengestrekt en het laten drogen :sop:
gisteren bezig geweest met hars en verharder, en zo van die matten om te polyesteren^^
Das pas spul :D Echt beenharde stuff kun je daarmee maken :p
Spoiler beetje mee getuned, morgen pics.

INtussen!
Ledpower part II
Morgen de nummerplaatverlichting eens ombouwen naar leds :p

Mr Syphon

Legacy Member
ik gan mijne creative nog is in orde zetten voor meer hardstyle plezier in de auto :p

Schummi88

Legacy Member
Hier is het Fuzion met als DJ's:
* D-Block & S-Te-Fan
* Greg C
* Glowiej
* Genius
* Marcky
* The Rebel
* Pat B

Wordt weer een avondje vol Jump, Hardstyle en Hardcore :D.

Mr Syphon

Legacy Member
vetjes precies :D


pfff kzien der tegen op voor heel die mp3-speler in orde te zetten, das een dagske werk denk ik :D
nu zen ik wa liedjes deraf aant zwieren, straks der wa bij op pompen en dan allemaal mapkes maken en die muziek sorteren, bleh ( mp3 van 20 gig :rofl: )

Mr Syphon

Legacy Member
voila, belangrijkste muziek staat erop :p
en goesting is ook op :D wel zo terug schijfkes ontdekt van vroeger, die ik toen zo graag hoorde :love:

Gizmo_1987

Legacy Member
Vanavond alleen thuis!
Samen gezellig koken met de vriendin :unsure: SOS piet iemand :D:D
Daarna een filmpje zien, en daarna :offtopic:

Anoniem04

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
Vanavond alleen thuis!
Samen gezellig koken met de vriendin :unsure: SOS piet iemand :D:D
Daarna een filmpje zien, en daarna :offtopic:

Eerst film zien, en dan naar de offtopic thread met uw vriendin ?

blaatschaap

Legacy Member
Fr3nzY zei:
nieuw Millencolin album pwnt!

tot zover dit spambericht

mwoa, moet em nog wat meer luisteren
lijkt me beter dan de vorige maar de kwaliteit van vroeger halen ze blijkbaar toch niemeer :x

Frey

Legacy Member
mja is gewoon totaal anders dan vroeger, kingwoodstyle tege pakweg life on a plate style is gigantisch verschil

kvind ze persoonlijk beter dan vroeger zelfs :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan