Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zeroke14 zei:Ja nee
Dan word er gesmeten met je valies
en dan heb je twee toetsenborden mee

johan tb zei:Idd dat is ook niet alles.![]()

johan tb zei:Idd dat is ook niet alles.![]()

Fr3nzY zei:eh
Veussel = Vosselaar?![]()


buycki zei:Uw ramen zijn eigenlijk wel exteem donker hé..

-KDS- zei:Kan ik lid worden van TRC als ik regelmatig meespeel met jullie? Ik ben wel een beginner op vlak van simracen..![]()
Mr Syphon zei:zoveel gamen we niet samen hoor
gewoon heel actief zijn op dit forum is een vereiste![]()
Stancke zei:Idd
En geen type 'Kristof Niessen' worden!


Gelezen op TB en cleaned dat er precies veel johnny's rondtoerdenwhoopie zei:Vandaag naar Heaven on Wheels gegaan.
Grote meeting, veel schoon wagens gezien, veel lelijke ook spijtig genoeg.
In het oprijden eindelijk eens deftige foto genomen ivm verlaging
http://users.telenet.be/whoopie/car/DSC00228.JPG

gizmo_1987 zei:
