Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
marcel zei:Zondagavond stond er in het magazijn van Aviapartner een kogelvrije Dodge Charger SRT :kwijl:
Dus de performance is veel slechter en je koopt zo'n wagen toch voor de performance.
Waarom heeft batman de batmobiel en geen dacia logan?johan tb zei:Who the F*ck wil een dodge charger kogelvrij maken. Bepantsering weegt een halve ton (letterlijk).Dus de performance is veel slechter en je koopt zo'n wagen toch voor de performance.
![]()


Fr3nzY zei:Because you CAN!!!
klinkt wel vet als het wa minder zou wege xD
Als het nen oude RT was zou het nog vetter zijn![]()


buycki zei:Waar ziet ge dat een Amerikaan is?




buycki zei:Kunnen we es ix anders doen dan rFactor?
Dat iedereen es kan meedoen..
Voorbeeld: We hebben daar es een LFS F1 Event gedaan,
mss kunnen we nog es zoix doen?
Zou hierin interesse zijn of?
Den LFS demo dan ofc..
buycki zei:Dude, ik heb geen stuur.
Wa snapt ge daar nie aan.
Always same bullshit here.
En kom nie af van: Koopt u één!
Mijn ma laat da hier nie toe in huis dus .
buycki zei:Dude, ik heb geen stuur.
Wa snapt ge daar nie aan.
