Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mr Syphon

Legacy Member
Trut !

ge zijt zelf asociaal :tongue: ga dan op zen minst de rest afleiden met hun pokergame zodat die totaal fucked zijn :unsure:

marcel

Legacy Member
Zondagavond stond er in het magazijn van Aviapartner een kogelvrije Dodge Charger SRT :kwijl:

SpeedFreak.be

Legacy Member
marcel zei:
Zondagavond stond er in het magazijn van Aviapartner een kogelvrije Dodge Charger SRT :kwijl:

Who the F*ck wil een dodge charger kogelvrij maken. Bepantsering weegt een halve ton (letterlijk). :( Dus de performance is veel slechter en je koopt zo'n wagen toch voor de performance.:wtf:

Gizmo_1987

Legacy Member
johan tb zei:
Who the F*ck wil een dodge charger kogelvrij maken. Bepantsering weegt een halve ton (letterlijk). :( Dus de performance is veel slechter en je koopt zo'n wagen toch voor de performance.:wtf:
Waarom heeft batman de batmobiel en geen dacia logan? :p
Waarom steken ****** 24" blingblingvelgen op hun SUV?
Waarom heeft de paus een pausmobiel en geen 3wieler?:p

Frey

Legacy Member
Because you CAN!!!


klinkt wel vet als het wa minder zou wege xD

Als het nen oude RT was zou het nog vetter zijn :)

SpeedFreak.be

Legacy Member
Fr3nzY zei:
Because you CAN!!!


klinkt wel vet als het wa minder zou wege xD

Als het nen oude RT was zou het nog vetter zijn :)

Naja ik zie er in ieder geval de zin niet van in A) hoog naftverbruik B) mindere prestaties C) je kunt de ramen niet open doen en aangezien het een amerikaan is krijg je dat verhaal helemaal niet meer op snelheid door een bocht. :p

Ik bedoel is wel geinig als je in Bagdad woont maar anders. :p

BuYcKi

Legacy Member
Kunnen we es ix anders doen dan rFactor?
Dat iedereen es kan meedoen..


Voorbeeld: We hebben daar es een LFS F1 Event gedaan,
mss kunnen we nog es zoix doen?
Zou hierin interesse zijn of?

Den LFS demo dan ofc..

Anoniem04

Legacy Member
buycki zei:
Kunnen we es ix anders doen dan rFactor?
Dat iedereen es kan meedoen..


Voorbeeld: We hebben daar es een LFS F1 Event gedaan,
mss kunnen we nog es zoix doen?
Zou hierin interesse zijn of?

Den LFS demo dan ofc..

dude, je kan online met een gecrackte versie.

En ik heb de full versie van LFS, dan ga ik echt niet de demo nog spelen hoor.

BuYcKi

Legacy Member
Dude, ik heb geen stuur.
Wa snapt ge daar nie aan.

Always same bullshit here.

En kom nie af van: Koopt u één!
Mijn ma laat da hier nie toe in huis dus .

SpeedFreak.be

Legacy Member
buycki zei:
Dude, ik heb geen stuur.
Wa snapt ge daar nie aan.

Always same bullshit here.

En kom nie af van: Koopt u één!
Mijn ma laat da hier nie toe in huis dus .

Troost U ik heb er ook geen nog altijd dat !&%@#*&#^ kl*te bureau

Gizmo_1987

Legacy Member
nog Leds bijgekocht voor in de car :p
Nrplaatverlichting, handschoenkastje, en dakhemelverlichting nog tjunen!
mss maak ik een ledstrook voor in mijn grill fzo, of voor in mijn luchthapper :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan