Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BuYcKi

Legacy Member
Manne..

Wa denkt gulle ivm theorie voor auto.
Mijn ma zegt dak da nooit in namiddag kan leren.

Ik leer boeken van Wiskunde van meer dan 200blz in minder tijd.
Waarom zou ik dat dan in godsnaam nie kunnen?

Iemand tips ofzo?
Of benk gwn achterlijk en gaak gebuisd zijn?

Stancke

Legacy Member
Ik heb daar niet voor geleerd, in een zotte bui gewoon naartoe gereden en kwas erdoor.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Ik heb er wel voor geleerd, maar idd met logisch redeneren kom je een heel eind. :p

whoopie

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
Gelezen op TB en cleaned dat er precies veel johnny's rondtoerden :rofl:
voorbeeld :niceone:

Idd, zo waren er wel meer

Nuja, valt niet veel aan te doen he.
Zolang die mensen ook netjes hunnen inkom betalen...

Maar eigelijk vond ik die kleurboeken niet het ergste.

Waren ook paar zware johhny's die het nodig vonden om continu de zot uit te hangen met hun wagens. Beginnen daar te patineren en vollenbak door die parking te razen, zodat soms mensen opzij moesten springen. Da vond ik veel erger

BuYcKi

Legacy Member
Klees hier net:

"Op het einde van het theorie-examen, en indien je geslaagd bent en nog niet in het bezit van een rijbewijs bent, leg je een leestest af. De kandidaat die niet voldoet bij de leestest, moet een onderzoek bij een vrij gekozen oogarts ondergaan. "

Heeft iemand dit gedaan?
Zoja, hoe was dat?

Ik moet eigenlijk een bril dragen om perfect te zien,
ma het is geen straffe en ik kan alles zonder bril ook goed zien.
Draag nu al meer dan 6jaar geen bril dus vraagk mij af wa ze u dan geven?

Sander H

Legacy Member
zet gwn uw bril op als ge naar uw examen gaat als ge zeker wilt zijn, maar als ge nie stekeblind zijt, is die leestest geen probleem :)

BuYcKi

Legacy Member
Scjeir zei:
zet gwn uw bril op als ge naar uw examen gaat als ge zeker wilt zijn, maar als ge nie stekeblind zijt, is die leestest geen probleem :)

Die bril was van toen ik 9-10 jaar was.
Die past nu niemer hé :unsure:

Thanx in alle geval.
:)

Mr Syphon

Legacy Member
ik draag sinds vorig jaar ook constant nen bril

daarvoor moest ik normaal ene opzetten voor tv enzo, ik dacht toen ook da ik genoeg zag
maar voor den heftruck moest ik nen bril dragen
en toen ik bij de oogarts nog is nen test liet doen bleek ik toch slecht te zien :D
en met die bril op was een wereld van verschil

dus pas toch maar op met da denken da ge goe ziet :p

Gizmo_1987

Legacy Member
whoopie zei:
Idd, zo waren er wel meer

Nuja, valt niet veel aan te doen he.
Zolang die mensen ook netjes hunnen inkom betalen...

Maar eigelijk vond ik die kleurboeken niet het ergste.

Waren ook paar zware johhny's die het nodig vonden om continu de zot uit te hangen met hun wagens. Beginnen daar te patineren en vollenbak door die parking te razen, zodat soms mensen opzij moesten springen. Da vond ik veel erger
imo is mijn auto nog niet meetingwaardig :p het is maar een fake GSI met nog heel wat werk aan :p
Tegen deze zomer moet hij normaal "af" zijn en mss dat ik dan eventueel ook eens een meeting doe :unsure:

Mr Syphon

Legacy Member
die ene met zijne kleurboek, das miss zo bewust gedaan voor de lol eh ? :p
miss dat die het binnenkort allemaal in 1 kleur laat spuiten en nu de grapjas wilt uithangen

BuYcKi

Legacy Member
Mr Syphon zei:
ik draag sinds vorig jaar ook constant nen bril

daarvoor moest ik normaal ene opzetten voor tv enzo, ik dacht toen ook da ik genoeg zag
maar voor den heftruck moest ik nen bril dragen
en toen ik bij de oogarts nog is nen test liet doen bleek ik toch slecht te zien :D
en met die bril op was een wereld van verschil

dus pas toch maar op met da denken da ge goe ziet :p

Mja, tis da dak ook denk.
Ma moest het echt te slecht zijn op die test,
zullen ze mij wel nie laten buizen voor mun theorie hé alsk erdoor was.

:)

Mr Syphon

Legacy Member
ik zou het ni weten

miss da ge dan eerst naar de oogarts moet, als ge de baan op wilt kunt ge maar beter wel goed zien ;)

BuYcKi

Legacy Member
Ik zeg toch, ik kan goe zien.
Ik weet niet wat slecht zien is hé :unsure:

Ma dude, kzalt wel zien :p

Mr Syphon

Legacy Member
ik dacht ook da ik goe zag :p

en als ge met zo een bril rondloopt en derna zonder, dan zult ge wel merken hoe crappy uw zicht vroeger was :p

Mr Syphon

Legacy Member
komt da nog online als hem op vakantie is zunne :p
tenzij ge al met een gebroken been ligt :D

Private_BE

Legacy Member
Neen, men 2 euro poker inzet was erdoor :p

En ik wou mijn asociale vrienden gedag zeggen ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan