Frey
Legacy Member
kheb in een zatte bui daar es over de hekke wille kruipe om naar de auto's te zien, maar zelfs om 3 uur snachts staat daar overal bewaking..
kweeg et nog goe, zo zat als iets op straat en ineens kwam er bewaking aangerede, der was nen auto gepikt fzo en dachte ze da ik en men toenmalig lief er iets me te maken hadde xD
kweeg et nog goe, zo zat als iets op straat en ineens kwam er bewaking aangerede, der was nen auto gepikt fzo en dachte ze da ik en men toenmalig lief er iets me te maken hadde xD
.




ad:

.