Stancke
Legacy Member
Plut0r zei:Ah de stancke eindelijk eens tijd voor te lezen.
Btw herinner je nog vrijdagavond van die gsm van die gast die nog niet betaald had enzo?Wel je moet maar eens https://www.beyondgaming.be/archive/algemene-discussies.3/verkeerd-rekeningsnummer-en-nu.441990 lezen
what the hell
Zou ik ook mee naar de bank gaan,screenshot heb je in ieder geval al....
Soit,laat nog eens weten hoe het afloopt Vrijdag in de Bras


ad:



?