Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BrAiNpAiN

Legacy Member
Schummi88 zei:
thuiszitten en nog genieten tot 18 september.

WOOHOOW fuiven dezenavond :applause:
Whehe zalig he Schummi :p

Beachparty, al een uur geweten ofzow kerel?


hehe mijn zus zit nu op school :rofl:

Schummi88

Legacy Member
BrAiNpAiN zei:
Whehe zalig he Schummi :p

Beachparty, al een uur geweten ofzow kerel?


hehe mijn zus zit nu op school :rofl:

dunno voor het uur, hangt allemaal weer van Lynn af en als ze niet gaat dan gaan wij wel met 2 :D :woohoo: . Vrouwen ja :p, mijn zus zit ook op school :lol:

Stancke

Legacy Member
Lol,juist Most Wanted gekocht voor 15€ (had hem al op m'n PC staan maar voor 15€ kan je dat niet laten liggen,de cover lachte zo mooi naar mij:()

Ben al op café geweest zi,altijd de vrijdag na school.

Damn:sad: geen snelle mokkes in men klas:(

DaCrashOveride

Legacy Member
gaat er morge iemand naar Gunkstore?(opendeur) of naar laundry day???

Schummi88

Legacy Member
alle 2 ist in Antwerpen:

Gunkstore = Vlaamse Kaai
Laundry Day = Het Eilandje

128MB

Legacy Member
DaCrashOveride zei:
bij mij ist erger, GEEN maske in mijn hele klas
*freakt*
In mijn richting (Mechanica) is op 20 jaar nog maar 1 meiske geweest :D Da was 10 jaar geleden.

lord_augustus

Legacy Member
128MB zei:
In mijn richting (Mechanica) is op 20 jaar nog maar 1 meiske geweest :D Da was 10 jaar geleden.

twee jaar geleden zat er bij mij op school ook een meisje in de richting electro-mechanica in het zesde
en vorig jaar zat er ook een in het 4e

maar heb zelf ook al 3 jaar geen meisjes meer in mijn klas gehad, maar wel met zedenleer dan werden de klassen samengesmolten

*edit*

en wrs ga ik dit jaar ook geen meisjes in mijn klas hebben zitten, (mischien bij informatica wel)

lord_augustus

Legacy Member
DaCrashOveride zei:
idd beide in antwerpen... komt er niemand??? :(

ik weet het te laat anders kon ik met mijn broer zijn meegegaan vanmorgen die woont in antwerpen vlak bij nieuw justitie paleis en dan kon ik daar crashen

[EZ]

Legacy Member
Antwerpe is ook wa te ver voor mij, en 'k ga nog is een weekend naar zee (Cannonball Run en Tuning@Sea), en der ga ne maat mee me ne laptop :D (internet hebbe we daar wel nie, ma misschien kunne we aftappen van den buurman, is probere :))

[EZ]

Legacy Member
Dunno, ma zou wel sweet zijn, hoewel 'k er wrs véél volk zal zijn en hem zoeken hopeloos zal zijn :p

128MB

Legacy Member
Ik wil een TRC avater!

edit heb zelf eene gemaakt maar hij beweegt nie.

Poepoei

Legacy Member
Vandaag nie mee kunnen LFS'en (had wa dorst na den eersten dag ^^)

Onze klas is redelijk erg, ik ken 2/3 niet en het is er vreselijk stil :help:

We hebben zelfs al een 'taak' voor Latijn, we moeten zondag op Canvas kijken naar 'Augustus, the Roman emperor' van 21u40 tot 23u20 :x
En qua schoon vrouwvolk is het ook om te janken :sop:

Dat worden 2 lange jaren :sad:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan