Juist samen met men neef Scjeir een 2 uur durende endurance race gedaan op rFactor -> nuerburg circuit, tijd zo gezet dat we de 24 uur beleefde
de nacht was afzien, tijden van maar een goei 2:30 gedaan terwijl ik na de nacht tijdjes kon zetten van 2:14, mja twas toch afzien
voor dat we de nacht ingingen stond ik een goeie 40 sec voor op de AI, toen de nacht voorbij was lag ik 48 sec achter en reed ik in 14 positie ( van de 18 )
toch nog 3 rondjes voor het einde in duel kunnen gaan met de eerste ( moest ondertussen men fuel-meterke nog int oog houden of ik haalde het einde niet ) en heb het duel gewonnen
was wel fijn en word nog eens overgedaan
