Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[EZ]

Legacy Member
'k Vertek sebiet naar't zeeken, hopelijk morge goed weer (Tuning@Sea)

En hopelijk werkt de camera van de maat die meegaat (da rijmt :p) goed, dan zal'k de pics ier is poste ;)

greetz,
[ EZ ]

Schummi88

Legacy Member
Stancke zei:
goeiemorgen schattekes:love:

man man wa ne morgend, in totaal 3u gemaft ofzo. Om 3u thuis van beachparty en dan nog wa geamuseerd met de vriendin tot 7u en om 10u er al terug uit :D. Lekker met ne slaapkop.

BrAiNpAiN

Legacy Member
Schummi88 zei:
man man wa ne morgend, in totaal 3u gemaft ofzo. Om 3u thuis van beachparty en dan nog wa geamuseerd met de vriendin tot 7u en om 10u er al terug uit :D. Lekker met ne slaapkop.
just like we know you ^^

Mijne kop zal ook ni al te fris geweest zijn peinsk :p
Enneuh, da amusement was te horen op de zolder ;)

Mr Syphon

Legacy Member
Juist samen met men neef Scjeir een 2 uur durende endurance race gedaan op rFactor -> nuerburg circuit, tijd zo gezet dat we de 24 uur beleefde
de nacht was afzien, tijden van maar een goei 2:30 gedaan terwijl ik na de nacht tijdjes kon zetten van 2:14, mja twas toch afzien
voor dat we de nacht ingingen stond ik een goeie 40 sec voor op de AI, toen de nacht voorbij was lag ik 48 sec achter en reed ik in 14 positie ( van de 18 )
toch nog 3 rondjes voor het einde in duel kunnen gaan met de eerste ( moest ondertussen men fuel-meterke nog int oog houden of ik haalde het einde niet ) en heb het duel gewonnen

was wel fijn en word nog eens overgedaan :D

Private_BE

Legacy Member
goeiemiddag

Je verbruikte volume wordt terug op nul gezet op 4 september 2006.
Betekent dat nu dat ik morgen terug op 0 sta of dinsdag?
Want dan kan ik nu nog even ne giga binnenhalen ofzo ksta op 94% :p

Mr Syphon

Legacy Member
seg schatjes waar kunt ge veel carmods vinden voor rFactor want op die rfactorcentral staan der eigenlijk ni veel :(

Private_BE

Legacy Member
Kzou het niet weten beantwoord mijn vraag is sjoeke als ge het antwoord weet :p

lord_augustus

Legacy Member
Goeiemorgen allemaal

Private_BE zei:
goeiemiddag

Je verbruikte volume wordt terug op nul gezet op 4 september 2006.
Betekent dat nu dat ik morgen terug op 0 sta of dinsdag?
Want dan kan ik nu nog even ne giga binnenhalen ofzo ksta op 94% :p

maandag staat ge trug op nul dan vanacht om 00h.00 om dacht ik dat het zo was

Mr Syphon

Legacy Member
nah da gaat pas maandag tussen half 2 en 2 uur zijn :p
heb ooit zo is op smallband gezeten en ik dacht zo om 12 uur snachts ' YES WEG MET DE SMALLBAND ' maarnee, kon nog een dik anderhalf uur wachten :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan