Plut0r
Legacy Member
Wel ik heb dus een vraagje overlast hier iets gekocht op het forum. Komt de persoon zeggen dat het geld nog niet gestort is oke geen probleem zal een tijdje op hem laten wachten maar na 3 dagen nog altijd niets heb ik een screenshot genomen van mijn netbanking (Dexia)En komt deze persoon doodleuk af en zegt dat het verkeerde rekeningsnummer is en vind het nog grappig ook.Is er een mogelijkheid om mijn geld te repuceren? Of is het verloren ( €150 is ook niet niets) heb er vorige maand zwaar mogen voor werken.
Wat is nu de mogelijkheid? naar fortis gaan en vragen of ze het geld terugsturen?
Wat is nu de mogelijkheid? naar fortis gaan en vragen of ze het geld terugsturen?

. Zoiets heb je voor de vrederechter heel gemakkelijk gewonnen.. Dus ik zou idd eerst aangetekende brief versturen. En dan een herhaling van aangetekende brief waarin staat dat je het voor de vrederechter zal brengen.