Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Maar mijn vraag is dan: Kan ik zo maar dit adres gaan vragen in de bank?sneax zei:contact zoeken met de houder van de verkeerder ekening en vragen of die wil terugsotren. indien niet, aangetekende brief sturen naar de houder van de verkeerde rekening waar ge nogmaals hetzelfde vraagt (nu hebt ge een officieel document waarin ge het vraagt, zodat die late rni van krommen aas kan gebaren), indien die niet terugstort naar de vrederechter gaan
dat zou ik doen, meer valt daar ni over te zeggen
Plut0r zei:Maar mijn vraag is dan: Kan ik zo maar dit adres gaan vragen in de bank?
Ja idd voor 200 euro de afspraak was 150 op voorhand en dan 50 erna maar de thread is blijkbaar dezelfde dag nog verdwenendevilface zei:In principe gaan ze u niet gewoon dat adres geven, want dat mogen ze niet, maar ze gaan hoogstwaarschijnlijk wel een brief in uw naam sturen met de vraag om terug te storten. Als daar geen reactie op komt, kunt ge denk ik best naar de politie stappen. Maar ge gaat iig naar de bank moeten.
PS: Die verkoop, was dat per toeval een redelijk dure samsung die ge voor €250 gekocht hebt hier op t forum?
Plut0r zei:Maar mijn vraag is dan: Kan ik zo maar dit adres gaan vragen in de bank?
(allé tis nu wel zondag hehe
)
dat is onmogelijk. Ge kunt onmogelijk met wijziging van 1 nr +/- een veelvoud van 97 doen, wat je nodig hebt voor zelfde rest.devilface zei:Hoe heb je dat nummer trouwens ontvangen? Als het via PM is, is dit toch ook een beetje de schuld van de verkoper. Het is idd nogal sterk dat ge door 1 nummer te veranderen ook een juist rekeningnummer hebt. Ga in ieder geval is naar de Fortis/Dexia he.
.
.sneax zei:ja who cares, ga gewoon naar de bank en zie wat ze zeggen ge zult zowiezo wel op één of andere manier contact kunnen maken, doror hier te vragen gade ni veel verder komen, schiet in actie(allé tis nu wel zondag hehe
)
er is hier niemand die hetzelfde al voor gehad heeft, de enige nuttige reply was van die gast met zijn quote van wat de wet erover zegt, voor de rest gade gewoon nr de bank die zullen het wel beter weten als wij eh![]()

Gaat et over mij?Brolpaq zei:^ ed gij nu ne nuve nickname?![]()


Plut0r zei:Ja idd voor 200 euro de afspraak was 150 op voorhand en dan 50 erna maar de thread is blijkbaar dezelfde dag nog verdwenen
Kzal allessinds dezen thread beetje volgen, lijkt me wel intressant
.
)ff up2datePippoken zei:Het zou mij niet verbazen dat het een oplichter is (als hij al speciaal een account heeft aangemaakt...) Kvind het wel pech hebben natuurlijk... Maar je zult dat geld zeker wel terug zien hoor, desnoods via de vrederechterKzal allessinds dezen thread beetje volgen, lijkt me wel intressant
.
Edit: Vergeet wel niet dat hij 9/10 deze thread meeleest... Mocht je nu meelezen Francois_VDB , nice try, better luck next time ! (dat wou ik nu al altijd is doen si)
Het is lang geleden dat ik zo goed gelachen heb. U pm werden genegeerd omdat ik in Frankrijk was en gewoon geen tijd had.
Nu, overmorgen vertrek ik naar Kenya voor 6 maanden. Ik ben heel dit affaire beu en ik ga geen punt maken van 200 euro. Ik vindt persoonlijk dat je genoeg geleden hebt. Ik stuur u die GSM op, en als je hem goed vindt, stuur ik u, als ik het niet vergeet, een PM en dan stort je gewoon 50 euro op MIJN rekening. Want ik denk dat die 150 een blije mens heeft gemaakt. Maar ja, dat maakt niet uit.
Gelieve me binnen de 24 uur een bevestiging te geven.
Den Freddie zei:denk da ook. Wien gaat er nu z'n eigen reknr verkeerd doorgeven als ge geld moet ontvangen (en ge zal het dan zeker dubbel checken, ik toch)
Och als alles goed verlopen is wel was de afspraak dusjahatetn zei:heb et ook al een paar keer voorgehad ze en dak meteen toen ik et zag het correcte kreeg waar 1 getal van verschilde
maar als ge een overschrijving echt volledig invult met naam en adres ook controleerd em da toch ook of et klopt of nie met het rekeningnummer
kheb ne keer een verkeerd ingegeven dak zo'n error kreeg
nu imo eeft em u ferm bij u kloten
edit @ u laatste post ja dus
het kost dus normaal 150 em eeft die zeker en nog 50 extra
kzou em laten opsturen en hem niets extra geven dan is niemand gepoept
