Private_BE
Legacy Member
[EZ] zei:Net terug vanbij ne maat, Saint's Row en TD:U demo's op den 360 gespeeld
Mijn anti-X360 en anti-XBox-controller -mengingen zal'k mogen terugtrekken![]()
Gij hebt niks te mogen gij moet SONY trouw blijven

PSP nog zo'n zalig machientje van SONY.
Men buurjongen koopt ne DS boven ne PSP omdat het 50euro minder,
ma zo een spel kost al 50 euro dus
PSP > DS oftewel moet je zo een mario enzo fan zijn.
Ma die koopt van Nintendogs en Over the Hedge
Oke dies nog ma 12 ma dan nog denk ge toch na neem ik nu dat een machien,
die graphisch niks trekt tov PSP of niet

Kga is ne offtopic op ne offtopic thread zetten se.

Tom (128MB) heeft vandaag om 16u gedaan met zen vakantiewerk




(eigenlijk kan ik er niet mee lachen maar ik zal het maar zo '