Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Private_BE

Legacy Member
[EZ] zei:
Net terug vanbij ne maat, Saint's Row en TD:U demo's op den 360 gespeeld :D

Mijn anti-X360 en anti-XBox-controller -mengingen zal'k mogen terugtrekken :s

Gij hebt niks te mogen gij moet SONY trouw blijven :angry:

PSP nog zo'n zalig machientje van SONY.
Men buurjongen koopt ne DS boven ne PSP omdat het 50euro minder,
ma zo een spel kost al 50 euro dus :confused:

PSP > DS oftewel moet je zo een mario enzo fan zijn.
Ma die koopt van Nintendogs en Over the Hedge :lol:
Oke dies nog ma 12 ma dan nog denk ge toch na neem ik nu dat een machien,
die graphisch niks trekt tov PSP of niet :D

Kga is ne offtopic op ne offtopic thread zetten se.

:offtopic:
Tom (128MB) heeft vandaag om 16u gedaan met zen vakantiewerk :D

DaCrashOveride

Legacy Member
Ik heb PSP en DS en ze zijn beide leuk... :D en die DS heeft een ietsiepietsie leukere gameplay (door de touchscreen.) de gfx van de ds zijn zelf nie zo heel slecht zenne... Die van PSP zijn idd wel de max... Bij psp kunde dan ook films bezien en mp3 beluisteren enzo... Mr toch, ze zijn beide cool!

[EZ]

Legacy Member
Net om mijn stereo-verlengkabel geweest, nu wordt het geluid van de PC uit mijn stereo gepompt :D

Alleen moet'k de kabel versteken als'k het PS2 geluid uit de stereo wil laten komen, dus 'k heb ne versterker nodig :p

[EZ]

Legacy Member
Private_BE zei:
Gij hebt niks te mogen gij moet SONY trouw blijven :angry:

PSP nog zo'n zalig machientje van SONY.
Men buurjongen koopt ne DS boven ne PSP omdat het 50euro minder,
ma zo een spel kost al 50 euro dus :confused:

PSP > DS oftewel moet je zo een mario enzo fan zijn.
Ma die koopt van Nintendogs en Over the Hedge :lol:
Oke dies nog ma 12 ma dan nog denk ge toch na neem ik nu dat een machien,
die graphisch niks trekt tov PSP of niet :D

Kga is ne offtopic op ne offtopic thread zetten se.

:offtopic:
Tom (128MB) heeft vandaag om 16u gedaan met zen vakantiewerk :D
Van handhelds moet'k het al lang niet meer hebbe, liever ne goeien MP3 i.p.v. zo nen handheld ze...

DS is btw van Nintendo, XBox van Microsoft :p

En ik zei gewoon mijn mening, 'k ga mij nie nu direct om ne X360 lope, zo content was'k ook weer nie, ma 'k was wel aangenaam verast...

Een minpuntje: op de draadloze controller hangt zo'n ontvanger (duh), ma die weegt zo 300 gram denk'k, precies ofda zo daar lood onder gehange hebbe :eek:


'k ga mijn zwarte ava terugzetten btw, nothing beats the old thing :D


Ironpole zei:
En een spel van de PSP niet dan?
Ja idd :p

Handheld games zijn imo afzetterij, die games zijn meestal zéér saai, snel uitgespeeld en dan vrage ze daar €50 voor :eek:

Ik heb mij in den tijd op mijne GameBoy Color nog het meeste geamuseerd met Tetris en zo'n spellekes btw :)

Anoniem04

Legacy Member
@lord augustus.

Kijk u toch niet blind op het geheugen, heeft weinig met de prestaties te maken.

Stancke

Legacy Member
Joepie,gedaan met vakantiejob:woohoo:

Damn,ik krijg hier juist chatlogs van een vriendin,damn,blijkbaar stopt het niet....:angry:

Stancke || Train Smart,Eat Right. Sleep 10 hours a day -Cutler | -My Dick Is Ugly, I Come in 10 Sec and I Want To Kill Myself! - zegt:
ah
Stancke || Train Smart,Eat Right. Sleep 10 hours a day -Cutler | -My Dick Is Ugly, I Come in 10 Sec and I Want To Kill Myself! - zegt:
thomas wou aar altijd anaal neme
Stancke || Train Smart,Eat Right. Sleep 10 hours a day -Cutler | -My Dick Is Ugly, I Come in 10 Sec and I Want To Kill Myself! - zegt:
die kwam klaar in 10 sec
Stancke || Train Smart,Eat Right. Sleep 10 hours a day -Cutler | -My Dick Is Ugly, I Come in 10 Sec and I Want To Kill Myself! - zegt:
die dee aar altjid pijn
Lotte. A Trigger Full Of Promises. Break Me.</3 zegt:
wtf
Stancke || Train Smart,Eat Right. Sleep 10 hours a day -Cutler | -My Dick Is Ugly, I Come in 10 Sec and I Want To Kill Myself! - zegt:
zij is nooit klaargekome
Stancke || Train Smart,Eat Right. Sleep 10 hours a day -Cutler | -My Dick Is Ugly, I Come in 10 Sec and I Want To Kill Myself! - zegt:
em snijd in haar borst en buik en rug met e breekmes om zichzelf op te geile

:rofl: (eigenlijk kan ik er niet mee lachen maar ik zal het maar zo ':) ' inzien zeker?)

whoopie

Legacy Member
Stancke zei:
Joepie,gedaan met vakantiejob:woohoo:

Damn,ik krijg hier juist chatlogs van een vriendin,damn,blijkbaar stopt het niet....:angry:



:rofl: (eigenlijk kan ik er niet mee lachen maar ik zal het maar zo ':) ' inzien zeker?)
me wa voor een kindje hield gij u bezig feitelijk?



tlijkt me zo'n typisch geval van een sletje, da iedereen zit op te geilen, grote praat heeft,

en als ge ze dan pakt en uwe leuter derin steekt, ze direct begint te schreeuwen van: auw! help! ik ben nog maar 12!

BrAiNpAiN

Legacy Member
whoopie zei:
me wa voor een kindje hield gij u bezig feitelijk?



tlijkt me zo'n typisch geval van een sletje, da iedereen zit op te geilen, grote praat heeft,

en als ge ze dan pakt en uwe leuter derin steekt, ze direct begint te schreeuwen van: auw! help! ik ben nog maar 12!
/STRIJK :rofl:

[EZ]

Legacy Member
whoopie zei:
me wa voor een kindje hield gij u bezig feitelijk?



tlijkt me zo'n typisch geval van een sletje, da iedereen zit op te geilen, grote praat heeft,

en als ge ze dan pakt en uwe leuter derin steekt, ze direct begint te schreeuwen van: auw! help! ik ben nog maar 12!
BrAiNpAiN zei:
² :rofl::rofl::rofl:²²²

Anoniem04

Legacy Member
Stancke || Train Smart,Eat Right. Sleep 10 hours a day -Cutler | -My Dick Is Ugly, I Come in 10 Sec and I Want To Kill Myself! - zegt:
ah
Stancke || Train Smart,Eat Right. Sleep 10 hours a day -Cutler | -My Dick Is Ugly, I Come in 10 Sec and I Want To Kill Myself! - zegt:
thomas wou aar altijd anaal neme
Stancke || Train Smart,Eat Right. Sleep 10 hours a day -Cutler | -My Dick Is Ugly, I Come in 10 Sec and I Want To Kill Myself! - zegt:
die kwam klaar in 10 sec
Stancke || Train Smart,Eat Right. Sleep 10 hours a day -Cutler | -My Dick Is Ugly, I Come in 10 Sec and I Want To Kill Myself! - zegt:
die dee aar altjid pijn

Ik heb eindelijk iemand gevonden die nog zo snel klaarkomt :love:

DaCrashOveride

Legacy Member
[EZ] zei:
Handheld games zijn imo afzetterij, die games zijn meestal zéér saai, snel uitgespeeld en dan vrage ze daar €50 voor :eek:

Ik heb mij in den tijd op mijne GameBoy Color nog het meeste geamuseerd met Tetris en zo'n spellekes btw :)
das nie waar! er zijn genoeg leuke spellen tegenwoordig... De handhelds zijn serieus geevolueerd he! Tzijn geen gameboys meer!
+ ds spellen hebde al vanaf 20€ ... (psp spellen ook, maar dan zijnt zo platinum...)

whoopie

Legacy Member
They call me cuban pete, I'm the king of the rhumba beat
when I play my maracas I go
chick chicky boom, chick chicky boom ^^

Schummi88

Legacy Member
thuiszitten en nog genieten tot 18 september.

WOOHOOW fuiven dezenavond :applause:

DaCrashOveride

Legacy Member
ik gaan ook weg deze avond zenne :D ik moet maar van half 3 tot half 5 naart school :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan