Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ad:binnen een paar maand start uwe pc ook dubbel zo lang als nu opblackdragon1990 zei:Vorige was ne p4 2.8 ghz @ 3.2 en 'k moet zeggen dat deze toch een pak rapper opstart![]()
(ongeveer dubbel zo lang)
(tenzij ge em deftig onderhoudt natuurlijk).Het gebeurt allemaal zo snel dat ze er nagenoeg geen pijn van zal hebben gehad denkik. Ik ben een paar maand geleden net niet met mijn fiets overreden door een auto en ik besef da ik van geluk mag spreken dat ik net die seconde later ben vertrokken... Als je zo'n klap krijgt weet je niet wat er gebeurt, en das mss maar goed ook...Stancke zei:Allez,stel je voor,2sec voor de impact...
haar gezicht,haar gelaatsuitdrukking,zou ze nog gekeken hebben naar die trein,wat dacht ze?
![]()

2nd that. Op het moment denk je: "shit, ik wil nog niet ...", de pijn komt pas achteraf alsook de realisatie hoe dom je was en/of hoeveel geluk je wel had. Bij een zelfmoorpoging kan ik me eerder veel moeilijker voorstellen wat er in het hoofd gebeurt. Afscheid nemen van de wereld denk ik.DaCrashOveride zei:Me mn brommer ook zenne... Op de moment zelf merkt ge nix... Tis pas derna da ge het begint te realiseren...
BrAiNpAiN zei:Het gebeurt allemaal zo snel dat ze er nagenoeg geen pijn van zal hebben gehad denkik. Ik ben een paar maand geleden net niet met mijn fiets overreden door een auto en ik besef da ik van geluk mag spreken dat ik net die seconde later ben vertrokken... Als je zo'n klap krijgt weet je niet wat er gebeurt, en das mss maar goed ook...
Sterkte man![]()

zelfs die 'ik wil nog niet ' denk je niet hoorwittekakker zei:2nd that. Op het moment denk je: "shit, ik wil nog niet ...", de pijn komt pas achteraf alsook de realisatie hoe dom je was en/of hoeveel geluk je wel had. Bij een zelfmoorpoging kan ik me eerder veel moeilijker voorstellen wat er in het hoofd gebeurt. Afscheid nemen van de wereld denk ik.

²ndMr Syphon zei:zelfs die 'ik wil nog niet ' denk je niet hoor
op die moment probeert ge u eigen nog te redden ofzo,
als ge ooit met uw auto bekan een ongeluk krijgt, die handelingen, da is gewoon verstand op 0 en er het beste van maken, een minuut later denkt ge pas na over alles wa gebeurd is



Of nen lange, dikke verlengkabel langs den trap, gang of whatever leggenblackdragon1990 zei:Misschien toch beter pc in de living zetten, daar is den elektriek nog maar pas herdaan door nen elektricien ipv menne pa![]()



blackdragon1990 zei:Kabels heb ik al 15 keer nagekeken, alsook kabels in de kast
En een slecht contact in de kast zou nog nie verklaren waarom dat gebeurt als we met het licht spelen![]()
