Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Silent Thunder

Legacy Member
Ik heb het ook ooit meegemaakt, Stancke... Toen ik in't 6de middelbaar zat, is een meisje van mijn klas gestorven door hartslagaderbreuk. Ze was 17... :sad:

Da zijn dingen die ni zouden mogen gebeuren, maar toch doen ze dat. Ik kan u alleen maar veel sterkte wensen :/

Stancke

Legacy Member
Allez,stel je voor,2sec voor de impact...

haar gezicht,haar gelaatsuitdrukking,zou ze nog gekeken hebben naar die trein,wat dacht ze?

:(

Mee

Legacy Member
blackdragon1990 zei:
Vorige was ne p4 2.8 ghz @ 3.2 en 'k moet zeggen dat deze toch een pak rapper opstart ;)
(ongeveer dubbel zo lang :p)
binnen een paar maand start uwe pc ook dubbel zo lang als nu op :p (tenzij ge em deftig onderhoudt natuurlijk).

BrAiNpAiN

Legacy Member
Stancke zei:
Allez,stel je voor,2sec voor de impact...

haar gezicht,haar gelaatsuitdrukking,zou ze nog gekeken hebben naar die trein,wat dacht ze?

:(
Het gebeurt allemaal zo snel dat ze er nagenoeg geen pijn van zal hebben gehad denkik. Ik ben een paar maand geleden net niet met mijn fiets overreden door een auto en ik besef da ik van geluk mag spreken dat ik net die seconde later ben vertrokken... Als je zo'n klap krijgt weet je niet wat er gebeurt, en das mss maar goed ook...

Sterkte man :s

DaCrashOveride

Legacy Member
Me mn brommer ook zenne... Op de moment zelf merkt ge nix... Tis pas derna da ge het begint te realiseren...

Witte

Legacy Member
DaCrashOveride zei:
Me mn brommer ook zenne... Op de moment zelf merkt ge nix... Tis pas derna da ge het begint te realiseren...
2nd that. Op het moment denk je: "shit, ik wil nog niet ...", de pijn komt pas achteraf alsook de realisatie hoe dom je was en/of hoeveel geluk je wel had. Bij een zelfmoorpoging kan ik me eerder veel moeilijker voorstellen wat er in het hoofd gebeurt. Afscheid nemen van de wereld denk ik.

[EZ]

Legacy Member
Wordt het eigenlijk nie nog is tijd voor een moviecontest???

Ik wil hem wel organizere ze :)

Schummi88

Legacy Member
BrAiNpAiN zei:
Het gebeurt allemaal zo snel dat ze er nagenoeg geen pijn van zal hebben gehad denkik. Ik ben een paar maand geleden net niet met mijn fiets overreden door een auto en ik besef da ik van geluk mag spreken dat ik net die seconde later ben vertrokken... Als je zo'n klap krijgt weet je niet wat er gebeurt, en das mss maar goed ook...

Sterkte man :s

²nd, sterkte Stancke. Gij had veel geluk ze BP, ne second vroeger en ge zattet hier mss ni te vertellen. Een geluk da ge hier nog rondloopt zoda we met 2 nog wa fun kunnen maken in deze kloteshit hier eh :D

Mr Syphon

Legacy Member
wittekakker zei:
2nd that. Op het moment denk je: "shit, ik wil nog niet ...", de pijn komt pas achteraf alsook de realisatie hoe dom je was en/of hoeveel geluk je wel had. Bij een zelfmoorpoging kan ik me eerder veel moeilijker voorstellen wat er in het hoofd gebeurt. Afscheid nemen van de wereld denk ik.
zelfs die 'ik wil nog niet ' denk je niet hoor :)
op die moment probeert ge u eigen nog te redden ofzo,
als ge ooit met uw auto bekan een ongeluk krijgt, die handelingen, da is gewoon verstand op 0 en er het beste van maken, een minuut later denkt ge pas na over alles wa gebeurd is

[EZ]

Legacy Member
Mr Syphon zei:
zelfs die 'ik wil nog niet ' denk je niet hoor :)
op die moment probeert ge u eigen nog te redden ofzo,
als ge ooit met uw auto bekan een ongeluk krijgt, die handelingen, da is gewoon verstand op 0 en er het beste van maken, een minuut later denkt ge pas na over alles wa gebeurd is
²nd

Der is ook zo'n "mythe/theorie" da ge u leven dan ziet voorbij flitsen, ik ken iemand die 2 keer gecrashed is me nen F16 (en daarom met de Seaking is gaan vliegen), en hij zij da hij zo enkele beelden zag van zijn leven, zijn vrouw en zijn kinderen...
(hij heeft de crashes natuurlijk wel overleefd)


Dood is een raar ding :s

Stancke

Legacy Member
Juist mail verstuurd ivm m'n PC.

graka komt pas volgende week Donderdag binnen en morgen komt identiek dezelfde graka binnen maar van een ander merk (en 9€ duurder). Heb gevraagd of ik die 2 niet kan wisselen zonder m'n hele bestelling te annuleren.

Let's hope!

Poepoei

Legacy Member
't lijkt erop dat mijne pa iets heeft verkloot met de elektriek hier, want als ik het licht aandoe op de gang draait mijn stuur 5 cm naar rechts en als ik het terug aandoe calibreert 'm z'n eigen (draait helemaal naar rechts, dan links, ...)

Denk dat dat stuur ff gene stroom krijgt ofzo, pc doet soms ook raar... :(

Misschien toch beter pc in de living zetten, daar is den elektriek nog maar pas herdaan door nen elektricien ipv menne pa :D

Mee

Legacy Member
blackdragon1990 zei:
Misschien toch beter pc in de living zetten, daar is den elektriek nog maar pas herdaan door nen elektricien ipv menne pa :D
Of nen lange, dikke verlengkabel langs den trap, gang of whatever leggen :evil:

Poepoei

Legacy Member
Nog zo geen slecht gedacht, da was vroeger voor mijn zus hare pc :p

't is echt nie uit te houden, elke keer als iemand de trap opkomt moet dat stuur opnieuw calibreren :wtf:

En goed voor de pc kan het ook nie zijn, soms als iemand de trap opkomt reageert die volledig niemeer, beeld blijft op 1 frame hangen en geeft geen stroom meer aan toetsenbord en muis (en dus ook nie aan stuur)

Stancke

Legacy Member
zijt ge zeker dat die kabels wel goed aangesloten zijn? :unsure:
misschien dat er slecht contact is in de behuizing ofzo?

Poepoei

Legacy Member
Kabels heb ik al 15 keer nagekeken, alsook kabels in de kast :)


En een slecht contact in de kast zou nog nie verklaren waarom dat gebeurt als we met het licht spelen :p

Stancke

Legacy Member
blackdragon1990 zei:
Kabels heb ik al 15 keer nagekeken, alsook kabels in de kast :)


En een slecht contact in de kast zou nog nie verklaren waarom dat gebeurt als we met het licht spelen :p

kben ook geen elektricien éh,maar je pa blijkbaar ook niet éh:D

btw,komde gy nooit op MSN ofzo:confused:

Poepoei

Legacy Member
Mja, sorry, ik kom echt weinig op msn :p

Iedereen vraagt dat dus he, iemand had mij eens toegevoegd op msn, ik had da pas een 2 weken later door :p

Maja, mijne pa zegt nu ook da 'k ne kabel naar boven moet leggen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan