Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[EZ]

Legacy Member
Life's a b*tch :sad:

EDIT:
Stancke's ex (of hijzelf :unsure: ) heeft mij net toevoegt op MSN!? (e-mailadres staat op naam van Stancke)

Als zij het is zal'k haar is onder haar voeten geve :evil:

Stancke

Legacy Member
[EZ] zei:
Life's a b*tch :sad:

EDIT:
Stancke's ex (of hijzelf :unsure: ) heeft mij net toevoegt op MSN!? (e-mailadres staat op naam van Stancke)

Als zij het is zal'k haar is onder haar voeten geve :evil:

het is wel degelijk ik;)

Frey

Legacy Member
Schummi88 zei:
kmoet naar de Groenplaats altijd, en ik moet ook altijd met de bus heen en weer, da wordt veel den 410 of den 417 gebruiken.
zelfde dus^^

waarschijnlijk altijd een of andere sneldienst fzo... wordt wel stom, elke dag zo vroeg opstaan om 3 kwartier in de bus te zitten voor nrt school te rijde pff

ergste is da er geen rechtstreekse bus vanuit Turnhout nr de Groenplaats gaat pff...

Private_BE zei:
...
Ocharm da meiske maja let dan toch eens op he ik zou zoiets dus nooit doen.
Waarom wacht die niet 2minuten langer :sop:
...
:sop:om de een of ander rede komt die post niet goed over bij mij... lijkt of ge ze ervan beschuldigd..
Maarja, op zo'n moment denkt ge daar ni aan na, als er juist al een trein is gepasseerd enzo..

Stancke

Legacy Member
Private_BE zei:
Kende gij dat meiske? Man waarom gebeurt dees allemaal met u :eek:

Ocharm da meiske maja let dan toch eens op he ik zou zoiets dus nooit doen.
Waarom wacht die niet 2minuten langer :sop:
Nu is haar leven ontnomen omdat ze niet 2 minuten wou wachten.
Het ergste vanal is dat haar ouders daarmee serieus zitten en de familie en vrienden etc...
Uw dochterke van 16 is gestorven krijgt het maar te horen :cry:

Tsss,dat spookt steeds door men hoofd,waarom hang het leven af van een impuls?

Ik heb er gewoon geen woorden voor,ik hoop gewoon dat ze niet teveel pijn heeft gehad,ik mag er niet aan denken:(
Ik probeer het nu te verwerken met een vriendin van me (die haar nóg beter kende dan ik)
Jammer dat m'n PC een week later komt,dan had ik tenminste wat van afleiding:unsure:

Mja,ooit zie ik haar wel eens terug,het ga je goed Maité!

[EZ]

Legacy Member
Private_BE zei:
Kende gij dat meiske? Man waarom gebeurt dees allemaal met u :eek:

Ocharm da meiske maja let dan toch eens op he ik zou zoiets dus nooit doen.
Waarom wacht die niet 2minuten langer :sop:
Nu is haar leven ontnomen omdat ze niet 2 minuten wou wachten.
Het ergste vanal is dat haar ouders daarmee serieus zitten en de familie en vrienden etc...
Uw dochterke van 16 is gestorven krijgt het maar te horen :cry:

Even erbuiten dit doet mij aan Final Destination denken met die trein :s ...
Zo nen trein komt snel aan he, en als hij van achter nen bocht komt ziede hem nie, als er dan ne zware camion of nen jhonny achter u staat hoorde hem ook nie...

't Kan ook zijn da ze gehaast was en nie zo lang wou wachte (hier blijve de barelen zo nog ne minuut toe, nadat de trein gepasseerd is)


Stancke zei:
Tsss,dat spookt steeds door men hoofd,waarom hang het leven af van een impuls?

Ik heb er gewoon geen woorden voor,ik hoop gewoon dat ze niet teveel pijn heeft gehad,ik mag er niet aan denken:(
Ik probeer het nu te verwerken met een vriendin van me (die haar nóg beter kende dan ik)
Jammer dat m'n PC een week later komt,dan had ik tenminste wat van afleiding:unsure:

Mja,ooit zie ik haar wel eens terug,het ga je goed Maité!
't Leven hangt inderdaad af van een reflex, ik ben vroeger bijna onder een auto gelopen, gelukkig riep mijn vader (die aan de overkant van de straat stond, waar ik naartoe liep) nog op tijd "stop", toen vond'k da grappig, nu weet'k da als mijn pa mij nie zag, da'k in nen rolstoel zat of erger: dood was :s

En als gamer onderschatte zo nen reflex, wij zijn gewoon van op "retry" te klikken, irl gaat da spijtig genoeg nie :sad:

Poepoei

Legacy Member
Da's idd wel heel erg :(

En door de hefbomen gaan, dat is iets dat ge 500 keren kunt doen, maar die éne keer dat het misgaat, gaat het ook tegoei mis he.. :sad:

Stancke

Legacy Member
Ey mannen,worden er hier ook over postitieve dingen gepraat?;)

BlackDragon,hoe zit het met je graka? Is die al vermaakt?:unsure:

[EZ]

Legacy Member
2 Photoshop vraagjes van een noob (ik):

1. Hoe verander'k mijn font en de grote ervan???
2. Iemand heeft mij is een pictuning tutorial geven, de link ben'k natuurlijk kwijt :doh:
Links stonde zo alle onderwerpe (change color, bodykits, ...) en rechts de pagina, en 't was in't Nederlands of Engels
Kan iemand mij die soms nog is geve!?

[EZ]

Legacy Member
Nee, 't was een fullscreen pagina (dus nie in zo nen div gelijke uwe link), met links de subjects in een klein font, 'k geloof da er in het kleureschema van de site blauw zat :unsure:

Poepoei

Legacy Member
was nogal raar, had vanalles geprobeerd, 15 kere die graka herstoken, alle kabelkes en alles en da ging nie...

Naar ne vriend geweest en zijn graka in mijne pc gestoken en ging, steek daarna mijne terug en toen werkte da terug :wtf:

Dusja, ik blij he :woohoo:

Stancke

Legacy Member
blackdragon1990 zei:
was nogal raar, had vanalles geprobeerd, 15 kere die graka herstoken, alle kabelkes en alles en da ging nie...

Naar ne vriend geweest en zijn graka in mijne pc gestoken en ging, steek daarna mijne terug en toen werkte da terug :wtf:

Dusja, ik blij he :woohoo:

Wat was je vorige config eigenlijk? merk je zichtbaar verschil tussen die van nu en je vorigen? Boot Windhoos vlugger? games?


(Heb ook een Conroe besteld;) )

@PlutOr: Hoe is het nog?

Frey

Legacy Member
[EZ] zei:
2 Photoshop vraagjes van een noob (ik):

1. Hoe verander'k mijn font en de grote ervan???
2. Iemand heeft mij is een pictuning tutorial geven, de link ben'k natuurlijk kwijt :doh:
Links stonde zo alle onderwerpe (change color, bodykits, ...) en rechts de pagina, en 't was in't Nederlands of Engels
Kan iemand mij die soms nog is geve!?
zeker van dat het die ni is???

http://www.digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm

[EZ]

Legacy Member
Fr3nzY zei:
doh :doh:

Ja, 'k denk da het da was, ma ik had die link nie gezien op http://www.digimods.co.uk/Files/tutorials.htm :p

merci :)

Dillyracer zei:

Heb'k ook al gehad, hij blokkeerde zogoed als altijd in het laden, en als hij erdoor geraakte, was het zwart beeld of blokkeerde hij in Windows...

Mobo was aan het doorbranden door slecht-gemonteerde koeler (die gast in de PC-winkel heeft da wrs gedaan, want ik ben daar nooit aangeweest) en HDD was ook aan het sterven :p

Poepoei

Legacy Member
Stancke zei:
Wat was je vorige config eigenlijk? merk je zichtbaar verschil tussen die van nu en je vorigen? Boot Windhoos vlugger? games?


(Heb ook een Conroe besteld;) )
Vorige was ne p4 2.8 ghz @ 3.2 en 'k moet zeggen dat deze toch een pak rapper opstart ;)
(ongeveer dubbel zo lang :p)

En deze kan nog sneller, moet nog een paar opties afzetten in bios want hij zoekt bvb nog naar schijven die er niet zijn enzo :p

In games is het zeker ook een verschil, maar dat hangt natuurlijk ook van de graka af...

Voorbeeld: in LFS zakte die bij Blackwood GP 'evening' al eens onder de 30, nu nooit onder de 90 :D (X800 pro naar 7900GT, ma die X800 gaf artifacts enzo, dus daar scheelde ook al wa mee :p)

Stancke

Legacy Member
blackdragon1990 zei:
Vorige was ne p4 2.8 ghz @ 3.2 en 'k moet zeggen dat deze toch een pak rapper opstart ;)
(ongeveer dubbel zo lang :p)

En deze kan nog sneller, moet nog een paar opties afzetten in bios want hij zoekt bvb nog naar schijven die er niet zijn enzo :p

In games is het zeker ook een verschil, maar dat hangt natuurlijk ook van de graka af...

Voorbeeld: in LFS zakte die bij Blackwood GP 'evening' al eens onder de 30, nu nooit onder de 90 :D (X800 pro naar 7900GT, ma die X800 gaf artifacts enzo, dus daar scheelde ook al wa mee :p)

Ah,ok,mijn huidigen is [email protected]:p


Bwa,ik hoop gwn dat m'n config een tijdje meekan^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan