Schummi88
Legacy Member
blackdragon1990 zei:Mja, sorry, ik kom echt weinig op msn
Iedereen vraagt dat dus he, iemand had mij eens toegevoegd op msn, ik had da pas een 2 weken later door
Maja, mijne pa zegt nu ook da 'k ne kabel naar boven moet leggen![]()
Zegt maar tege uwe pa dat de Schummi heeft gezegd dattem beter van den elektriciteit afblijft en dattem beter wa geld neerlegd voor nen deftigen elektricien die er tenminste iets van kent






)