Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Schummi88

Legacy Member
blackdragon1990 zei:
Mja, sorry, ik kom echt weinig op msn :p

Iedereen vraagt dat dus he, iemand had mij eens toegevoegd op msn, ik had da pas een 2 weken later door :p

Maja, mijne pa zegt nu ook da 'k ne kabel naar boven moet leggen :p

Zegt maar tege uwe pa dat de Schummi heeft gezegd dattem beter van den elektriciteit afblijft en dattem beter wa geld neerlegd voor nen deftigen elektricien die er tenminste iets van kent :D :p

128MB

Legacy Member
Damn, gisteren bliksem hier ingeslagen :(
Stroom viel uit, en router deed de ganse avond raar. Ik geraak nu pas terug op't inet.

Poepoei

Legacy Member
Schummi88 zei:
Zegt maar tege uwe pa dat de Schummi heeft gezegd dattem beter van den elektriciteit afblijft en dattem beter wa geld neerlegd voor nen deftigen elektricien die er tenminste iets van kent :D :p
Hij heeft der wel een diploma voor ze :help:

Maja, misschien toch beter dat ze ne café begonnen zijn :p

whoopie

Legacy Member
voila, vakantiejobke gedaan

nu kank eindelijk men geld opdoen :D
Factuurkes van autoonderdele betalen
en nieuw pcke bestellen! wohoow :D twas het weer waard

Schummi88

Legacy Member
blackdragon1990 zei:
Hij heeft der wel een diploma voor ze :help:

Maja, misschien toch beter dat ze ne café begonnen zijn :p

:rofl: :help: die is te goed gwn, hij heeft er een diploma voor. Mss maar beter ja da ze een café begonnen zijn.

[EZ]

Legacy Member
Net terug vanbij ne maat, Saint's Row en TD:U demo's op den 360 gespeeld :D

Mijn anti-X360 en anti-XBox-controller -mengingen zal'k mogen terugtrekken :s


Voor mijn verslag: zie TD:U thread binne enkele minute :)

Poepoei

Legacy Member
Schummi88 zei:
:rofl: :help: die is te goed gwn, hij heeft er een diploma voor. Mss maar beter ja da ze een café begonnen zijn.
Ja, der ligt hier nog zo ergens een plakkaat van, ma 'k begin te vermoeden dat die vervalst is :p

En heb sinds gisteren rFactor en ik moet zeggen, het schopt aars :cool:

RipTor

Legacy Member
blackdragon1990 zei:
Hij heeft der wel een diploma voor ze :help:

Maja, misschien toch beter dat ze ne café begonnen zijn :p
Ik heb daar ook een diploma voor gehaald lang geleden. Ondertussen ken ik daar ook geen fluit niet meer van.

Klinkt in ieder geval nie heel gezond wat daar allemaal gebeurt als het licht wordt aangedaan :)

whoopie

Legacy Member
voila

nieuw pcke besteld ^^

NEC 4571 16X ZILVER DVD-RW LABELFLASH TECHNOLOGY 39.90€
OCZ OCZ2SOE6672GK 2048MB KIT 667MHZ DDR2 EL DUAL CHANNEL SERIES 235€
MSI NX7900GT-VT2D256E-HD 256MB PCI-EXPRESS 7900 GT 317€
WESTERN DIGITAL 320GB-KS 16MB SATA300 7200RPM 104.90€
MSI K9N PLATINUM SOCKET AM2 120€
AMD 5000+ X2 64BIT DUAL-CORE PROCESSOR AM2 BOXED 314€

Stancke

Legacy Member
whoopie zei:
voila

nieuw pcke besteld ^^

NEC 4571 16X ZILVER DVD-RW LABELFLASH TECHNOLOGY 39.90€
OCZ OCZ2SOE6672GK 2048MB KIT 667MHZ DDR2 EL DUAL CHANNEL SERIES 235€
MSI NX7900GT-VT2D256E-HD 256MB PCI-EXPRESS 7900 GT 317€
WESTERN DIGITAL 320GB-KS 16MB SATA300 7200RPM 104.90€
MSI K9N PLATINUM SOCKET AM2 120€
AMD 5000+ X2 64BIT DUAL-CORE PROCESSOR AM2 BOXED 314€

damn,dezelfde avond nog besteld:p

bij welke winkel heb je besteld?

Ik wist niet dat je vakantiejob zoveel verdiende dat je die PC én je auto-onderdelen kan betalen:p

Morgen is mijn laatste dag....van 7u tot 12u30 en van 13u tot 15u30
leuk is anders....

Silent Thunder

Legacy Member
Tegen dat Test Drive Unlimited uitkomt, wil ik ook een nieuwe pc hebben :) (wanneer komt dat ook weer uit? :unsure: )

Stancke

Legacy Member
Straks gaan slapen denk ik....over welgeteld 5u37min opstaan om te gaan werken....:D

lord_augustus

Legacy Member
mijne zal TDU nog wel aan kunnen hoop ik

intel pentium 4ht 3000 MHZ (3.75 x 800 )
ati radeon 9800 XT (128mb)
1024 MB DDR SDRAM

DaCrashOveride

Legacy Member
nog 1 dag en dan ist school ... :/
mijn systeem kan die tdu wel aan ;) :D

whoopie

Legacy Member
Stancke zei:
damn,dezelfde avond nog besteld:p

bij welke winkel heb je besteld?

Ik wist niet dat je vakantiejob zoveel verdiende dat je die PC én je auto-onderdelen kan betalen:p

Morgen is mijn laatste dag....van 7u tot 12u30 en van 13u tot 15u30
leuk is anders....
duh, tuurlijk direct besteld, kga da geld ni laten rotten op men rekening ze :p

tis allemal bij tones besteld.

Eneuh, 1 vakantiejob verdient ni genoeg, 2 wel :p

alty 6dagen op 7 moete werken (job voor in de week, en job voor zaterdagswerk) dees vakantie, maar tis het uiteindelijk wel waard imo.





en da nieuw systeem zal tdu ook wel aankunnen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan