Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Poepoei

Legacy Member
Ik ben deze namiddag te weten gekomen dat ik garçon moest gaan spelen bij de proclamatie van de 6de jaars 2 maand geleden :oink:


Die van godsdienst had onder de examens toezicht bij een ander klas en vroeg achter garcons en omdat mijn ouders ne cafe hebben hebben ze mij opgegeven voor den onnozele

Die had gezegd dat ze dat ging vragen, ma da heeft ze dus nie gedaan, dus ik dacht da 'k da nie moest doen :p

Ik ging daarstraks ff op smartschool kijken (dom site-achtig geval voor schoolgedoe) en blijkbaar heb ik volgend bericht gekregen:

directie zei:
Beste lid van de garçonploeg

Woensdag 28 juli is er de traditionele proclamatie van de leerlingen van het 6de jaar en hun ouders. Samen ongeveer een 500 mensen (+leerkrachten)

Wij verwachten jullie rond 19u in de feestzaal voor het voorbereidende werk.

Wat de kledij betreft: een wit hemd en een zwarte (of donkerblauwe) broek of rok is verplicht.

Indien nog vragen of bemerkingen gelieve contact op te nemen.

Tot woensdag

Mr Geladé

:help:

Stancke

Legacy Member
Zijt content dat het al gepasseerd is:cool:

Bah,Smartschool:D
bij ons werd dat volledig vol gespamed door ik en een paar anderen,we hadden een paar extra accounts gemaakt:cool:

Poepoei

Legacy Member
Bij ons hebben ze het forum dichtgesmeten omdat er teveel gespamd werd :p
En een tijdje kon ge uwe naam aanpassen, maar toen hebben ze da weer afgezet en nu staat die vast op 'bartholomeus' :(
En regelmatig vinden ze dan het wachtwoord van den ene of den andere en dan komen er van die berichten van 'IK BEN GAY' en daarna 3 berichten
om te zeggen dat het nie waar is :x

Stancke

Legacy Member
Yes,ze hebben m'n paswoord op Hotmail verandert...
toffe ex.....

Juist mail verstuurd naar [email protected]

Iedereen die mij op MSN heeft: gebaar van niets! Ok?

Stancke || Train Smart,Eat Right. Sleep 10 hours a day -Cutler | -My Dick Is Ugly, I Come in 10 Sec and I Want To Kill Myself! - zegt:

is mijn nickname op MSN en die -My Dick Is Ugly, I Come in 10 Sec and I Want To Kill Myself! - heeft m'n ex erbij gesmeten

sjah,kzou haar wel kunnen vermoorden. Ze heeft zelf men factuur staan van m'n PC.....en zonder factuur kan ik nergens uit:s

EDIT: het word wel leuk (ik speel het spel mee met een fictieve mail)

Stancke || Train Smart,Eat Right. Sleep 10 hours a day -Cutler | -My Dick Is Ugly, I Come in 10 Sec and I Want To Kill Myself! - zegt:
overlaatst is ze nog gekomen (in juli)
Stancke || Train Smart,Eat Right. Sleep 10 hours a day -Cutler | -My Dick Is Ugly, I Come in 10 Sec and I Want To Kill Myself! - zegt:
en dan heb ik nogal gefreakt
Stancke || Train Smart,Eat Right. Sleep 10 hours a day -Cutler | -My Dick Is Ugly, I Come in 10 Sec and I Want To Kill Myself! - zegt:
en we hebben samen gedoucht
Stancke || Train Smart,Eat Right. Sleep 10 hours a day -Cutler | -My Dick Is Ugly, I Come in 10 Sec and I Want To Kill Myself! - zegt:
ik naakt, en zij met haar ondergoed
Stancke || Train Smart,Eat Right. Sleep 10 hours a day -Cutler | -My Dick Is Ugly, I Come in 10 Sec and I Want To Kill Myself! - zegt:
en ik heb mezelf dan getrokken weetjewel..
Stancke || Train Smart,Eat Right. Sleep 10 hours a day -Cutler | -My Dick Is Ugly, I Come in 10 Sec and I Want To Kill Myself! - zegt:
maar.. zij wou dan weg uit de douche
Stancke || Train Smart,Eat Right. Sleep 10 hours a day -Cutler | -My Dick Is Ugly, I Come in 10 Sec and I Want To Kill Myself! - zegt:
en ik heb dan een breekmes genomen

EDIT: zij wint dus het mentale spel....

DaCrashOveride

Legacy Member
oei oei... nie goe... ik dacht het al... ik was derjust tege u bezig... hedde geen geheime vraag???

Stancke

Legacy Member
DaCrashOveride zei:
oei oei... nie goe... ik dacht het al... ik was derjust tege u bezig... hedde geen geheime vraag???

nope,ze hebben het verandert naar 'Wat is je favo historische persoon'

DaCrashOveride

Legacy Member
Ha jeuj... khad door da ze elemaal anders praten dan u, kzeg zo : zoek een leven en geef da emailaccount trug aan em... Zij zo: fucking looossoooor, ga u nog wa snokke... dan heeft ze me geblockt... Leuk vriendinneke

Stancke

Legacy Member
Chatlogs komen nog online

jullie mogen gerust weten dat ik mentaal aan het kraken ben/was

Stancke

Legacy Member
Stancke=m'n ex en haar vriendin die me MSN hadden
Elise=ik





Chatlogs....

[22:16:31] Elise <3 Tho: hoy:D
[22:16:40] Stancke || T: dag me liefste schat(K)
[22:16:47] Stancke || T: kvroeg me al af waar je bleef
[22:17:12] Elise <3 Tho: bwa,juist terug thuis
[22:17:22] Stancke || T: :)
[22:17:27] Stancke || T: wanneer zie ik je?
[22:17:41] Stancke || T: kheb echt zin inje
[22:17:45] Stancke || T: :$
[22:18:42] Stancke || T: snoes?
[22:18:48] Elise <3 Tho: ja
[22:19:01] Stancke || T: wanneer zie ik je ?
[22:19:22] Elise <3 Tho: Waarom vraag je dat?:|
[22:19:33] Elise <3 Tho: je hebt altijd gezegd dat je niet wil
afspreken met anderen:S
[22:19:52] Stancke || T: omdatk nu wel wil
[22:19:55] Stancke || T: wil jij niet?
[22:20:16] Elise <3 Tho: jawel
[22:20:17] Stancke || T: ik wil je voelen
[22:20:20] Stancke || T: en ruiken
[22:20:22] Stancke || T: en strelen
[22:21:00] Elise <3 Tho: maar waarom doe je zo anders:S
[22:21:09] Stancke || T: sorry , kzal mij gedragen
[22:21:14] Stancke || T: liet me eventjes gaan
[22:21:17] Elise <3 Tho: anders ben je grappig en nu ben je.....:S
[22:21:20] Stancke || T: heb daarpas met me ex gepraat
[22:21:31] Stancke || T: ik ben niet altijd wie ik lijk
[22:21:37] Stancke || T: ik vin jou ook mr een gore slet
[22:21:43] Stancke || T: als je ga beginne daje me ni grappig vin
[22:21:44] Stancke || T: je ken me ni
[22:21:48] Elise <3 Tho: bwa,niet erg,ik mezelf ook:P
[22:22:02] Stancke || T: oh jo
[22:22:05] Stancke || T: maak me ni pissed
[22:22:12] Stancke || T: tis al erg genoeg zoe
[22:22:16] Stancke || T: wa verlang je eig vamij
[22:22:20] Elise <3 Tho: hoebedoel je?:S
[22:22:21] Stancke || T: eerst wil je ni afsprek, nu weer wel
[22:22:29] Stancke || T: denkje dak gewoon altijd meje ga blijve
chatte
[22:22:30] Stancke || T: ofzo
[22:22:34] Elise <3 Tho: nee,jij wou niet afspreken eerst:S
[22:22:41] Elise <3 Tho: welja,voor mij is dat goed
[22:23:53] Stancke || T: magk je dan pakken?
[22:24:04] Stancke || T: men ex had wel altijd pijn, hij is echt
groot
[22:24:16] Stancke || T: lekekr he
[22:25:03] Stancke || T: beje der nog
[22:25:12] Elise <3 Tho: ja hoor
[22:25:29] Stancke || T: en kwil spuiten opje snoetje
[22:25:46] Elise <3 Tho: hehe:D
[22:25:53] Stancke || T: vinje da lekker?
[22:26:01] Elise <3 Tho: ja:$
[22:26:08] Stancke || T: ooh super
[22:26:17] Stancke || T: en dan kannek je lekker kapotbeffen
[22:26:49] Stancke || T: vinje da ook lekker?
[22:27:25] Elise <3 Tho: ja:D
[22:28:49] Elise <3 Tho: massas lekker zelfs:P
[22:29:00] Elise <3 Tho: verlang je al naar school?
[22:29:21] Elise <3 Tho: he?
[22:29:44] Elise <3 Tho: hallo?:(
[22:30:01] Elise <3 Tho: poep?:(
[22:30:16] Elise <3 Tho: waarom antwoord je niet?:(
[22:30:18] Elise <3 Tho: :'(
[22:31:03] Stancke || T: was ff weg
[22:31:11] Elise <3 Tho: wat was je gaan doen?
[22:31:15] Stancke || T: ik verlang alleen naar jou
[22:31:21] Stancke || T: gaan kakken
[22:31:28] Stancke || T: welk standje hebje liefste?
[22:33:18] Elise <3 Tho: waarom doe je zo anders?:S Gisteren deed je
dat allemaal niet:S
[22:33:39] Stancke || T: hebje het ni graag ksta gwn geil
[22:33:47] Elise <3 Tho: gisteren hebben we ons doodgelachen om alles
en nu?
[22:34:04] Stancke || T: anders zegk al helemaal niets meer als t je
ni aanstaat?
[22:35:31] Elise <3 Tho: sinds wanneer heb je een webcam?
[22:35:31] Elise <3 Tho: :-O
[22:36:02] Stancke || Train Smart,Eat Right. Sleep 10 hours a day
-Cutler | -My Dick Is Ugly, I Come in 10 Sec and I Want To
Kill Myself! - heeft je uitnodiging om uitzenden met de
webcam te starten, afgewezen.
[22:36:04] Stancke || T: heb ik niet
[22:36:23] Stancke || T: zeg.. oe moet ik nu vertellen over ons
[22:36:23] Elise <3 Tho: waarom staat dat dan daar? Anders krijg je
dat icoontje nooit daar
[22:36:26] Stancke || T: dat je me liefje bent?
[22:36:29] Stancke || T: da is blijkbaar n fout
[22:37:15] Elise <3 Tho: liefje? nee want je gisteren zei je dat je
vrijgezel wil blijven
[22:37:20] Stancke || T: ja eigenlijk wel
[22:37:25] Stancke || T: maar toch, zie ik je wel als een liefje..
[22:37:36] Stancke || T: maar we moeten nog elkaar eens beter leren
kennen in het echt
[22:37:39] Elise <3 Tho: enja,je weet dat we niet verliefd zijn dus
there's no problem;)
[22:38:47] Stancke || T: want we hebben elkaar nog ni veel gezien hé
;)
[22:39:02] Elise <3 Tho: jawel
[22:39:06] Elise <3 Tho: al vergeten ofzo?
[22:39:17] Stancke || T: dr staat een knipoog lievje!
[22:39:26] Stancke || T: wat is je favo standje nu?
[22:39:31] Stancke || T: kwil es iets anders probere
[22:39:49] Elise <3 Tho: jou wou zelf niet kussen en nu direct al
sex?
[22:40:29] Stancke || T: ma sorry schat, ik sta geil, niet teveel van
antrekken wat ik zeg
[22:40:55] Stancke || T: volgende keer da we elkaar zien, moet jij me
maar kussen, wan anders gaak zeker zelf weer ni durven
[22:41:42] Elise <3 Tho: euh..........sinds wanneer ben je zoveel
verandert? Je bent de 1e die zei dat je niet verliefd
was,niet wou kussen (wat wederzijds is bw) en nu wil opeens
vanalles?
[22:42:33] Stancke || T: ik heb echt veel nagedacht vandaag
[22:42:36] Stancke || T: ik wil gewoon een nieuwe start
[22:42:38] Stancke || T: en ik wil alles wat jij wil
[22:42:45] Stancke || T: en voor de moment wil ik echt alles, jou!
[22:44:03] Elise <3 Tho: wat heb je morgen van werk?
[22:44:38] Stancke || T: kweetni, kdenk ni dak ga
[22:44:45] Stancke || T: wil je ni afspreken ?
[22:45:00] Elise <3 Tho: nee
[22:45:07] Stancke || T: waarom ni?
[22:45:27] Elise <3 Tho: gewoon,we hebben een lijn getrokken en daar
houden we ons aan,remember;)
[22:45:41] Stancke || T: mo alè, kben die al vergeten (A)
[22:46:57] Elise <3 Tho: sry,maar zo ken ik je niet thomas:'(
[22:48:08] Stancke || T: sorry , jammer dan, daag!
[22:48:30] Stancke || T: nee tis geen waar
[22:48:31] Stancke || T: sorry
[22:48:33] Stancke || T: maar kijk
[22:48:35] Stancke || T: ik wil het je vertellen
[22:48:43] Stancke || T: maar ik denk dat je geschockt zal zijn
[22:48:53] Stancke || T: en je bent dan de eerste waaraan ik het
vertel
[22:49:01] Elise <3 Tho: vertel maar
[22:49:20] Stancke || T: dus men ex , solange
[22:49:23] Elise <3 Tho: ja
[22:49:34] Stancke || T: overlaatst is ze nog gekomen (in juli)
[22:49:43] Stancke || T: en dan heb ik nogal gefreakt
[22:49:46] Stancke || T: en we hebben samen gedoucht
[22:49:53] Stancke || T: ik naakt, en zij met haar ondergoed
[22:50:02] Stancke || T: en ik heb mezelf dan getrokken weetjewel..
[22:50:11] Stancke || T: maar.. zij wou dan weg uit de douche
[22:50:15] Stancke || T: en ik heb dan een breekmes genomen
[22:50:22] Stancke || T: en heb in haar borst en buik gesneden
[22:50:39] Stancke || T: en ze hebben me er vandaag doen aan
herinneren en ik voel me echt raar
[22:52:13] Elise <3 Tho: wat is er gebeurd dat ze je er heeft doen aan
herinneren?
[22:53:05] Stancke || T: aar vriendin eeft me uitgekakt
[22:53:15] Elise <3 Tho: waarom?:S
[22:53:36] Stancke || T: vin je da nu zelf nog normaal, da ik in aar
buik en borst heb gesneden met een mes?
[22:53:41] Stancke || T: die vreindin beschermt sol natuurlijk hé
[22:54:19] Elise <3 Tho: daar kan ik niet over oordelen hoor:S
[22:54:40] Stancke || T: nja
[22:54:46] Stancke || T: maar daardoor voel ik me plots echt een heel
ander mens
[22:55:42] Elise <3 Tho: hoe voel je je dan?
[22:55:49] Stancke || T: lekker
[22:55:50] Stancke || T: geil
[22:55:57] Elise <3 Tho: door te snijden?
[22:57:40] Stancke || T: ja
[23:00:09] Elise <3 Tho: wat doe je morgen?
[23:00:25] Stancke || T: werken zeker, als jij ni wil kome
[23:00:39] Elise <3 Tho: gaan we woensdag niet afspreken?
[23:02:46] Stancke || T: mo meisje, eb je nu nog ni door dak thomas ni
ben ?
[23:03:03] Elise <3 Tho: BEJA:D Dag Solange en Flor^^
[23:03:21] Elise <3 Tho: Kvind het zelfs raar dat jullie erin trappen
[23:03:36] Elise <3 Tho: maar euh....zou ik m'n factuur mogen hebben
van m'n PC?
[23:04:27] Stancke || T: je factuur?
[23:04:30] Elise <3 Tho: ja
[23:04:36] Elise <3 Tho: in m'n mailbox
[23:04:41] Stancke || T: unk?
[23:04:55] Elise <3 Tho: factuuur van Komplett...
[23:05:17] Elise <3 Tho: aonder factuur ben ik niets,PC al besteld en
al betaald maar moet factuur in bezit hebben....
[23:05:18] Stancke || T: kgan u gewoon uw wachtwoord were geve zu
[23:05:27] Elise <3 Tho: ok dan,das vriendelijk
[23:06:15] Stancke || T: wacht zenne, tga weer uw oud zijn
[23:06:29] Elise <3 Tho: ok
[23:06:58] Stancke || T: voila
[23:07:21] Elise <3 Tho: ok,thx
[23:07:44] * Stancke || Train Smart,Eat Right. Sleep 10 hours a day
-Cutler | -My Dick Is Ugly, I Come in 10 Sec and I Want To
Kill Myself! - heeft zijn/haar status gewijzigd in:
Offline


Stancke=m'n ex en haar vriendin die me MSN hadden
Elise=ik

Opmerking:

Van dat neuken,snijden of wat dan ook is nooit sprake geweest. Ok,ik heb een depressie gehad waarin ik sneed maar die periode is voorbij en ik heb nooit of te nimmer m'n vriendin geslaan,verkracht,gemolesteerd. Het is tussen ons een kwestie van een mentaal spel waarbij de sterkste wint (en die ben ik niet anders zou ik dit niet vrijgeven)

Ik wil me dan ook verontschuldigen aan diegene die m'n ex-vriendin heeft verweten,ik wil gewoon men naam zuiveren.

mvg,

Stancke

Private_BE

Legacy Member
Ik geloof u Thomas vergeet die vriendin ma rap!
Spijtig da ge zoveel doorgemaakt hebt en met uw vriendin enzo :(

Stancke

Legacy Member
Private_BE zei:
Ik geloof u Thomas vergeet die vriendin ma rap!
Spijtig da ge zoveel doorgemaakt hebt en met uw vriendin enzo :(

Ohja,dat is het leven zeker? De 1 heeft al wat meer geluk dan de andere

mja,life goes on

ben gaan slapen,om 6u30 opstaan om te gaan werken^^

lord_augustus

Legacy Member
128MB zei:
Ik ken er die elektro-mechanica gedaan hebben, en da is niet te doen zeggen ze.
Echt moeilijk.

ik ben juist afgestudeert mechanische vormings technieken dus regentaat electro-mechanica zal wel lukken

Ironpole

Legacy Member
[23:03:36] Elise <3 Tho: maar euh....zou ik m'n factuur mogen hebben
van m'n PC?

/strijk :rofl:

Frey

Legacy Member
Schummi88 zei:
same here wa gade volgen en waar? ik gaan Accountancy-Fiscaliteit volgen aan KDG in Antwerpen
Toegepaste Informatica aan de KDG in Antwerpe :eek::unsure:

Gade op kot ofzo? (kmoet elke dag mej de bus heen en weer...)

gvd ik ga nog nen TRC-er IRL lere kenne :o (Saze telt ni mee..)

@ Stancke
man gvd die ex van u, da is gewoon EXTREEM LAAG

Schummi88

Legacy Member
Fr3nzY zei:
Toegepaste Informatica aan de KDG in Antwerpe :eek::unsure:

Gade op kot ofzo? (kmoet elke dag mej de bus heen en weer...)

gvd ik ga nog nen TRC-er IRL lere kenne :o (Saze telt ni mee..)

@ Stancke
man gvd die ex van u, da is gewoon EXTREEM LAAG

kmoet naar de Groenplaats altijd, en ik moet ook altijd met de bus heen en weer, da wordt veel den 410 of den 417 gebruiken.

[EZ]

Legacy Member
Stancke's ex is idd een biatch, ma heeft ze u MSN gehacked of hebde haar het wachtwoord gegeven?

Daarom zou ik dus nooit mijn passwoord geven aan een lief, aan mijn vrouw, waar'k mee zou samenwonen ofzo misschien wel, ma aan een lief nie ze :p

Stancke

Legacy Member
[EZ] zei:
Stancke's ex is idd een biatch, ma heeft ze u MSN gehacked of hebde haar het wachtwoord gegeven?

Daarom zou ik dus nooit mijn passwoord geven aan een lief, aan mijn vrouw, waar'k mee zou samenwonen ofzo misschien wel, ma aan een lief nie ze :p

Toen het is uitgeraakt heb ik m'n Paswoord verandert en het bestaat uit 9 letters.
Het rare is dat ze zegt van: ik ga je paswoord terug goed zetten...

WTF? Hoe wist zij ingodsnaam m'n paswoord:confused:

Ohja,waarom niet erbij:

ma 28/08/06 - In Loppem, bij Brugge, is vanmorgen een meisje van zestien om het leven gekomen. Ze werd gegrepen door een trein en was op slag dood.

Het meisje stond met haar fiets voor de gesloten slagbomen in de Kattestraat.

Nadat de trein Brugge-Kortrijk was voorbijgereden, bleven de slagbomen dicht. Het meisje reed tussen de slagbomen door en werd daarbij gegrepen door de trein die richting Brugge reed.

"Het gebeurt vaak dat er bij gesloten overwegen twee treinen voorbijrijden. Er komt er één aan en wat later nog één van de andere richting. Het meisje heeft het gevaar verkeerd ingeschat, je moet altijd blijven wachten als de slagbomen gesloten zijn", zegt Geert Dierckx van de NMBS.

Het ongeval zorgde even voor verkeershinder. Om tien uur reden de treinen weer normaal.

Heb nog tegen Maité gepraat vorig schooljaar als we de vrijdagavond op café gingen. Leuk meisje en babbelt vlot.

Tsss:s daaraan zie je dat er ergere dingen zijn in het leven dan een huge ruzie:cry:

Slimme ongevallen gebeuren niet. Waarom zij?:cry:

Private_BE

Legacy Member
Stancke zei:
Heb nog tegen Maité gepraat vorig schooljaar als we de vrijdagavond op café gingen. Leuk meisje en babbelt vlot.

Tsss:s daaraan zie je dat er ergere dingen zijn in het leven dan een huge ruzie:cry:

Slimme ongevallen gebeuren niet. Waarom zij?:cry:

Kende gij dat meiske? Man waarom gebeurt dees allemaal met u :eek:

Ocharm da meiske maja let dan toch eens op he ik zou zoiets dus nooit doen.
Waarom wacht die niet 2minuten langer :sop:
Nu is haar leven ontnomen omdat ze niet 2 minuten wou wachten.
Het ergste vanal is dat haar ouders daarmee serieus zitten en de familie en vrienden etc...
Uw dochterke van 16 is gestorven krijgt het maar te horen :cry:

Even erbuiten dit doet mij aan Final Destination denken met die trein :s ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan