Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[EZ]

Legacy Member
F*ck, een uur te vroeg op :s

Mijne GSM wekker stond om 09:30, en toenda'k op mijn klok 08:20 zag ben'k maar opgestaan, omda'k op 10 minute toch nie in slaap kan gerake...

Nu besef'k da eer een uur verschil is tusse 08:30 en 09:30 :doh:


Ma als ik nie meer slaap, dan de buren ook nie :evil:

*zet volume op luidste*
*zet Cranberries - Zombie aan (met in het begin wat stevig gistaarwerk)*

:evil:

EDIT:
Gistere is mijn zetel geleverd :cool:

Hij stond aan de zee, ma daar hebbe we ne nieuwe, dus den oude komt hier op the gaming room, hij is al goe doorzeten waardoor hij gewoon heerlijk zit...

Vandeweek zou mijne router ook moete kome (momenteel is't nog Whoopie de zijne :p)

Straks is om kabels voor audio van PC naar stereo (3 meter rood-en-wit-kabel)
Ook nog is om ne meter of 5 kabel voor router => PS2, en 1 meter router => PC.

En dan nog die 2 bokskes die op de zolder staan op mijne stereo aansluiten zoda'k een soort van surround system heb :)


Maar eerst om schoolboeken :doh:

lord_augustus

Legacy Member
mijn eerste schooldag is de 13e pas en heb mijn boekenlijst nog niet gehad
maar die zal een van dees wel in die brievenbus verschijnen

Stancke

Legacy Member
Ik moet woensdag om m'n boeken maar gelukkig heb ik een mama^^

Vanmiddag m'n nieuwe PC besteld:D

JOEPIE!:woohoo:

Intel Core 2 Duo E6300 1.86GHz Socket
Sunsway/ST Lab PCI ATA133 2P
NorthQ 4001AL, 400W Metallic Blue
Gainward GeForce 7600GT 256MB GDDR3
Thermaltake Blue Orb II CPU Cooler
MSI P965 NEO-F
Corsair Value S. PC5300 DDR2 1024MB

Wat vinden jullie ervan?:p

Graka komt morgen pas binnen anders had ik m'n PC morgen al,nu is het pas Woensdag (normaal gezien toch :sop:)

Mee

Legacy Member
Ik hoop dat uw graka nie te zwaar is want die voedig/case ziet er maar brol uit imo :p

Frey

Legacy Member
lord_augustus zei:
mijn eerste schooldag is de 13e pas en heb mijn boekenlijst nog niet gehad
maar die zal een van dees wel in die brievenbus verschijnen
Ik begin pas den 18e :evil: :)
² @ de rest van de quote :)

lord_augustus

Legacy Member
ik ga regentaat electro-mechanica en informatica volgen aan het khlim in diepenbeek

128MB

Legacy Member
Ik ken er die elektro-mechanica gedaan hebben, en da is niet te doen zeggen ze.
Echt moeilijk.

Private_BE

Legacy Member
Ik ga naar het 5de middelbaar :(

En ik ken iemand die Handels Inginieur doet op Universiteit Hasselt,
en die heeft tweede zit en die moet nu leren :p
Ahjah voor de nieuwsgierige t'is mijn broer :)

128MB

Legacy Member
lol, lijkt me ook nie gemakkelijk. Ewel ik ben bijna zeker van na middelbaar niks meer te leren.

whoopie

Legacy Member
wohoow!

vandaag is men fm transmitter voor ipod toegekomen.

Zalig ding.

Ouders zaten in de living naar de radio te luisteren.
Ik loop binnen met men ipod.
En plotseling komt mijn muziek uit die radioboxen :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan