Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[EZ]

Legacy Member
Net zalige mail ontvangen:
. . .
>>>Lesje Word, maar 't is de moeite, ook om er even bij stil te
>>>staan...
>>>
>>>Open een nieuw Word-document.
>>>
>>>
>>>
>>>Typ de hoofdletters Q 33 NY (spaties mogen,- ter info: dit is
>>>het vluchtnummer van het eerste vliegtuig dat zich in de WTC-toren
>>>boorde op 11/9)
>>>
>>>
>>>
>>>Zet deze letters in het vet
>>>Zet de lettergrootte op 36
>>>Verander het lettertype naar WINGDINGS 1
>>>
>>>
>>>Niet te geloven wat je te zien krijgt....
. . .

En aangezien Telenet Games de newspage niet zal verbeteren, heb'k het zelf maar gedaan:
http://users.telenet.be/pimp/misc/tng_news.jpg

Alleen die 2 mottige zwarte banden krijg'k nie weg :s

Anoniem04

Legacy Member
128MB zei:
http://img142.imageshack.us/img142/7664/lfs2006082517152409rz5.jpg

Ik zweer u, als ge nog is gaat zeveren dat ge er niks van kunt, sla ik u in het gezicht met diene link :angry:

128MB

Legacy Member
Dillyracer zei:
Ik zweer u, als ge nog is gaat zeveren dat ge er niks van kunt, sla ik u in het gezicht met diene link :angry:
:wtf: dit is zo simpel als't maar kan zijn.
Gewoon ergens staan, gas geven en remmen als je het lijntje wilt stoppen.
Dan gewoon draaien en weer hetzelfde doen.

Als het erop aankomt om een goede ronde neer te zetten op een circuit dan kan ik er echt niks van.

DaCrashOveride

Legacy Member
lord_augustus zei:
hangt er van af of u tand er door zat of niet :p

normaal een week of twee
zat erdoor idd... Eerste keer dak zonnen boks had gekrege... Hij had gebokst en was gaan lope... Sissie... :D

DaCrashOveride

Legacy Member
"those amazing men in their flying machines"
kdenk dat et ier al is is gepost...

Anoniem04

Legacy Member
Prachtig voorbeeld wat alcohol met een persoon zijn spelling doet :lol:

Juist, avond, avater, happened.

:p

Stancke

Legacy Member
whoopie zei:
zowieso

iemand da echt zat is vind het on/off knopke van zen pc nimeer terug ^^

tuurlijk dat dat express was,moest ik écht dronken zijn zou ik gewoon niet meer thuis geraken:crazy:

Mr Syphon

Legacy Member
Het is echt een autoliefhebbers dagje vandaag op TV :p

11:10 Kanaal2 Sport live : 24 uren van zolder, verslag van de nacht enzo
12:15 Kanaal2 Pitstop extra, autosportmagazine *edit* ik heb gezien dat het motocross is :p
12:45 Kanaal2 Pitstop extra, DTM verslag
13:45 Canvas Formule 1 van turkije
16:15 Kanaal2 Sport live : 24 uren van zolder, de laatste rondjes want ze finishen om 17 uur :)


ik hoop dat ik enkele mensen hiermee gelukkig maak :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan