Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mr Syphon

Legacy Member
Fr3nzY zei:
alsk het goed heb is air ride nog steeds gewoon zéér dunne /platte rubberbanden, wat jullie bedoelen is volgens mij gewoon een hydraulische vering :unsure:?

neen airride it is :tongue:
dunne rubberbanden zijn gewoon low profile banden ? :p


en 128mb, verkoop gewoon die auto, die is ni gemaakt voor te tunen :p

whoopie

Legacy Member
128MB zei:
Waarom zou men pa zijn perfect goede auto verkopen? :s
zodat em nen andere koopt die geschikt is om te tunen, zoda gij al uw geld kunt opdoen?


of wat had ge gedacht :evil:

Mr Syphon

Legacy Member
mja velgen,

ma das geen tuning he :p tenzij ge begint met kleine cupvelgskes en daar zo een band breed overgetrokken, en die net de carroserie niet raakt :p

[EZ]

Legacy Member
Vanavond eindelijk de ontknoping van het 2de seizoen van Lost :D
'k Had het beter gedownload zoda'k alles al kon spoilen voor iedereen, maja :p

lord_augustus

Legacy Member
[EZ] zei:
Vanavond eindelijk de ontknoping van het 2de seizoen van Lost :D
'k Had het beter gedownload zoda'k alles al kon spoilen voor iedereen, maja :p

ahja da was ik bijna vergeten, bedankt voor de heads upp

whoopie

Legacy Member
[EZ] zei:
Vanavond eindelijk de ontknoping van het 2de seizoen van Lost :D
'k Had het beter gedownload zoda'k alles al kon spoilen voor iedereen, maja :p
lol

da einde me die magnetische ontlading vonk wel zalig

vraag me ook af hoe het ga aflopen, nu het eiland door buitelanders ontdekt werd

wist ni dat er nog mense bestonde die da wachte konde uithouden :p
Eb ze allemaal op men pc, en zodra den dvdbox uitkomt koopk ze terug voor in men collectie :applause:

[EZ]

Legacy Member
'k Kon me weer nie weerhouden om de spoiler te lezen, maja, 'k ga toch nog kijken, 'k mag dan al weten wa er ga gebeure, 'k weet nog altijd nie hoe :D (da moete nu wel nie in ne spoiler gaan zette ze ;))

whoopie

Legacy Member
[EZ] zei:
'k Kon me weer nie weerhouden om de spoiler te lezen, maja, 'k ga toch nog kijken, 'k mag dan al weten wa er ga gebeure, 'k weet nog altijd nie hoe :D (da moete nu wel nie in ne spoiler gaan zette ze ;))
have fun :p

DaCrashOveride

Legacy Member
WTF? ik heb hier seizoen 1 en seizoen 2 dvd rips liggen... Like some1 still cares... :D ik ben lost al ff beu zenne... ELKE keer uitstel... Da ga uitmelkerij worre! :p

Gizmo_1987

Legacy Member
even mijn tuuteke voorstellen :)
opel astra F
zeg maar wat jullie ervan vinden
let wel: eerste autoke + student ....
tmoet niveel meer gebeuren voor mij
nog verlagen, velgske, en koffer cleanen en em is af in mijn ogen...
mr das allemaal voor volgend jaar :evil:

Frey

Legacy Member
:o Gizmo, ik heb hier op den oprit juist dezelfde wagen staan (maar dan standaard)

4 oktober mijn theoretisch afleggen en ik kan u achterna gaan :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan