Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

lord_augustus

Legacy Member
whoopie zei:
lol

da einde me die magnetische ontlading vonk wel zalig

vraag me ook af hoe het ga aflopen, nu het eiland door buitelanders ontdekt werd

wist ni dat er nog mense bestonde die da wachte konde uithouden :p
Eb ze allemaal op men pc, en zodra den dvdbox uitkomt koopk ze terug voor in men collectie :applause:

vanwaar hebt ge die?

Mee

Legacy Member
Fr3nzY zei:
:o Gizmo, ik heb hier op den oprit juist dezelfde wagen staan (maar dan standaard)

4 oktober mijn theoretisch afleggen en ik kan u achterna gaan :)
ik heb juist gezien dat ge nu al vanaf uw 17 jaar uw theoretisch moogt gaan doen (voordien 17 jaar en 9 maand). En dan moogt ge al direct uw voorlopig rijbewijs gaan halen, maar voor uw praktisch te doen is het pas vanaf uw 18 en minstens 3 maand met een voorlopig.
m.a.w.: IK kan binnen een bekke meer dan 3 maand mijn rijbewijs hebben en ik heb mijn theoretisch zelfs nog nie gedaan :lol:.

Frey

Legacy Member
zeker van dat ge nog ni een bepaalde tijd na uw theoretisch moet oefenrijden voor ge aan uw praktisch kunt beginnen? denk dat daar ook nog een x-aantal maanden moet tussenzitten ze :unsure:

lord_augustus

Legacy Member
rijbewijs systeem is helemaal vernieuw

ge moet 17 en 9 maanden zijn om u theoretisch af te leggen

en voor uw praktish moet ge minimaal 3 maanden rondrijdenen en maximaal 36 maanden

en ge moogt zelf kiezen of ge naar rijschool gaat of niet

Silent Thunder

Legacy Member
Aangezien de meesten hier wel eens een filmpje maken, zal ik mijn vraag van op't softwareforum ook eens hier stellen:


Ik ben een filmpje aan't monteren in Windows Movie Maker 2. Alles gaat goed, tot ik een liedje invoeg; dan crasht het programma meteen (met vermelding "foutenrapport verzenden"). Ik heb nochtans vroeger wel al filmpjes kunnen maken met Movie Maker...

Weet iemand wat er mis kan zijn en hoe ik dit probleem kan oplossen? Dit filmpje zou zo snel mogelijk moeten afgewerkt worden en nu zit ik compleet vast... :s

En als er geen oplossing bestaat, welk programma zou ik dan best gebruiken in de plaats? Wat gebruiken jullie?

128MB

Legacy Member
heb ik ook soms, nu ist zelfs zover gekomen dat ik een half minuut moet wachten eer een filmpje afspeelt :s
Na format was alles gelijk nieuw ^^ voor 2 weken...

whoopie

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
even mijn tuuteke voorstellen :)
opel astra F
zeg maar wat jullie ervan vinden
let wel: eerste autoke + student ....
tmoet niveel meer gebeuren voor mij
nog verlagen, velgske, en koffer cleanen en em is af in mijn ogen...
mr das allemaal voor volgend jaar :evil:
neem een badgeless grill

heb ik persoonlijk ook, en tgeeft imo een compleet andere look aan de wagen, zonder dat het echt duur is:)

[EZ]

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
even mijn tuuteke voorstellen :)
opel astra F
zeg maar wat jullie ervan vinden
let wel: eerste autoke + student ....
tmoet niveel meer gebeuren voor mij
nog verlagen, velgske, en koffer cleanen en em is af in mijn ogen...
mr das allemaal voor volgend jaar :evil:
Nie echt mijn stijl van auto, maja, als eerste auto kunde moeilijk al ne Mazda RX7 gaan kopen he :p



128MB zei:
https://www.beyondgaming.be :lol:
Bedankt voor het in te zenden Private! :love:
Een dikke 5 se :D

Momenteel is de gem. score al 4.4/5 :eek:

nice :applause:

Silent Thunder

Legacy Member
Is ook zalige screen, bijna iedereen (inclusief mezelf) heeft hem 5/5 gegeven :)

Stancke

Legacy Member
Je hebt reeds gestemd op deze screenshot. De huidige score is 4.4/5.


:D

Private_BE

Legacy Member
Jah zalig veel man nice work van Tom wordt goed beloond :)
Dit is echt wel de beste screen tot nu toe de rest is meestal buggs enzo van het spel,
dees screen is tenminste gemaakt :)

BTW: Tom zen screen staat wel dik aan de leiding de 2de plaats heeft ma 3.7 door marcel :)

TRC owned nu ook al in dit screen gedoe :)

Sergiow

Legacy Member
Silent Thunder zei:
Is ook zalige screen, bijna iedereen (inclusief mezelf) heeft hem 5/5 gegeven :)

ik heb hem maar 1 gegeven :tongue:






j/k é, ik heb hem ook 5 gegeven ;)

dee van rFactor had ook 5 gekregen

[EZ]

Legacy Member
Veel beter dan zo'n AA-loze cybertet :p

En die van rFactor heb'k 4 gegeve btw ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan