lord_augustus
Legacy Member
whoopie zei:lol
da einde me die magnetische ontlading vonk wel zalig
vraag me ook af hoe het ga aflopen, nu het eiland door buitelanders ontdekt werd
wist ni dat er nog mense bestonde die da wachte konde uithouden
Eb ze allemaal op men pc, en zodra den dvdbox uitkomt koopk ze terug voor in men collectie :applause:
vanwaar hebt ge die?


Gizmo, ik heb hier op den oprit juist dezelfde wagen staan (maar dan standaard)
.



