Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

lord_augustus

Legacy Member
blackdragon1990 zei:
Hier doen ze toch niks :unsure:

Graptje hee :p

En raad eens wie vandaag juist 16 jaar geleden geboren is? :woohoo:

Tip: Bl*ckdr*g*n****

proficiat zwarte draak

Poepoei

Legacy Member
Stancke zei:
gaan we niet verwisselen van grafische kaart?:unsure:

EDIT:

Proficiat Blackdragon!



Als cadeau mag je vanavond LFS hosten:woohoo:
'k Zou wel willen hosten, ma lukt nie met router :( (ook nie met DMZ :s)

En ik wil eventueel wel ruilen tegen een 7900GTX, of een X1900XT(X)

Stancke

Legacy Member
blackdragon1990 zei:
En ik wil eventueel wel ruilen tegen een 7900GTX, of een X1900XT(X)

kan je je gfx-kaart ook niet een week of 2 missen? Heb m'n bestelling van m'n 7600GT geannuleerd en zit Maandag met nieuwe vette-kickass PC....










zonder gfx-kaart:help:







:sad:

Poepoei

Legacy Member
Toen ik mijne pc hier had, bleek de bios v/h mobo te oud te zijn voor de cpu.
Ik heb gemaild naar Asus en na 5 dagen mails heen en weer te sturen wilden ze nog steeds geen andere bios chip opsturen... Dan heb ik een mail adres gekregen van iemand anders bij Asus en die beloofde mij zsm een chipke op te sturen.

Ik wacht 1 week. Niks. 2 Weken. Noch Niks. Dan heb ik het opgestuurd naar ne duitser die niks anders doet dan bios chipkes flashen, en toen ging het..

We zijn nu anderhalve maand verder en ik heb nog niks gekregen van Asus (en ik weet dat ze ook niks gaan opsturen, de lamzakken)..
Ik weet dus wel hoe het is als ge door zoiets zit met ne pc die ge nie kunt gebruiken.. Heel ambetant, I know

En 2 weken is toch lang ze?
http://www.azerty.nl/producten/prod...n7600gt-2dht-256-mb-ddr3-pci-express-x16.html
Als ge die daar bestelt en meteen betaalt hebt ge die graka tegen eind volgende week :)

En thx voor de felicitatietjes :)

Stancke

Legacy Member
Wil hem nu toch wel eens uit BE halen....

Nja,ik kan niet echt zeggen waarom maar het is nu de 2x dat ik bij Komplett.be bestel (en al 2x een lullige klantenservice heb gekregen,alles zelf doen). Waarom ik dan daar bestel? Het komt in totaal +-100€ goedkoper uit dan in Belgie zelf dus daarom dat ik het daar nóg eens bestelde.

Soit,morgen vertrekt m'n CPU,mobo,RAM,voeding en dus geen grafische kaart.
Ik kan zo blijven wachten...nu Maandag is het 2 weken geleden dat ik besteld heb en normaal gezien zou alles vertrekken op 29/09,heb nu nog steeds niets doordat die grafische kaart maar niet wil binnenkomen.

Ik ga nu proberen aan een 7600GT te geraken 2e hands (je mag me altijd helpen:p) of een nieuwe 7600GT uit een winkel waar ze hem op voorraad hebben.

Stancke

Legacy Member
gekomen? nee:unsure:
bekomen? ja:p

Damn,je moest niet onderdoen:D Hij wou dan eens trainen met ik,ik zou beter met hem trainen:unsure:

Stancke

Legacy Member
mja,what the hell voor een concept is dat?:D

(is eigenlijk ook teveel geld mja,goedkoper vind ik zowiezo toch niet):sad:

Frey

Legacy Member
blackdragon1990 zei:
Hier doen ze toch niks :unsure:

Graptje hee :p

En raad eens wie vandaag juist 16 jaar geleden geboren is? :woohoo:

Tip: Bl*ckdr*g*n****
gelukkige verjaardag dragon^^

en waar blijve de koekskes mej melk & tet(t)n nu?

scipicore

Legacy Member
ik zorg voor de koekskes me melk! tettn heb ik spijtig genoeg nog niet (ma kben aant kweke!)

Mr Syphon

Legacy Member
wa kweken :s BORSTIMPLANTATEN, gewoon uurke slapen en ge hebt ne D-cup

scipicore

Legacy Member
: scared : besta ni ze EZ :p

borstimplantaten is vo wnbe's! de echte manne kweken da!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan