Stancke
Legacy Member
gizmo_1987 zei:ja schat![]()
ge moet nog maar eens t'uur en de plaats doorgeven
grtzz
www.fyzix.be
We spreken vanavond wel nog af

Morgen borst en triceps éh

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gizmo_1987 zei:ja schat![]()
ge moet nog maar eens t'uur en de plaats doorgeven
grtzz


[EZ] zei:Veel beter dan zo'n AA-loze cybertet
En die van rFactor heb'k 4 gegeve btw![]()




daar moet toch een veiligheids"kap"/glas voorstaan? Zo was het bij ons in ieder geval...128MB zei:Dezenamiddag was ik aan't draaien int werkhuis.
Dat is dus ronde werkstukken bewerken voor degene die het niet kent
Dat 'verspaant' dus en zo een gloeiende spaan vloog in men oog
Een geluk dat het juist tegen het ooglid was en niet recht in men oog anders was ik nu blind aan 1 kant![]()
nu wete tenminste waarvoor die bril dient128MB zei:Er is een kap voor maar die komt maar juist tot de voorkant van de klauwplaat
En ja men bril had ik ook niet op, heb die nog nooit opgehad en nog niemand heeft die ooit opgehad nog nooit in die 5 jaar.
iddwhoopie zei:nu wete tenminste waarvoor die bril dient![]()

)Een 4 gegeven, omda 4.5 nie ga en omda da toch nie zó speciaal is in Flatout!?Dillyracer zei:Mijn screen vinden ze toch niet echt interessant![]()


ad:
DrPepper zei:. . .
Graag stel ik jullie ook ons team van moderators voor die jullie zal bijstaan, onder meer door nieuwe games aan te brengen:
- Art
- Bizzie
- dibo
- epsilon
- FulCrum
- Nostradamus2000
- Sergiow
- Silent Thunder
Neem zeker en vast een kijkje!
ironic: ),men PC is nog altijd niet verstuurt door men grafische kaart die vandaag zou binnenkomen maar blijkbaar er nog altijd niet is....
)