Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

128MB

Legacy Member
Dezenamiddag was ik aan't draaien int werkhuis.

Dat is dus ronde werkstukken bewerken voor degene die het niet kent :)
Dat 'verspaant' dus en zo een gloeiende spaan vloog in men oog :cry:

Een geluk dat het juist tegen het ooglid was en niet recht in men oog anders was ik nu blind aan 1 kant :s

Mee

Legacy Member
128MB zei:
Dezenamiddag was ik aan't draaien int werkhuis.

Dat is dus ronde werkstukken bewerken voor degene die het niet kent :)
Dat 'verspaant' dus en zo een gloeiende spaan vloog in men oog :cry:

Een geluk dat het juist tegen het ooglid was en niet recht in men oog anders was ik nu blind aan 1 kant :s
daar moet toch een veiligheids"kap"/glas voorstaan? Zo was het bij ons in ieder geval...

128MB

Legacy Member
Er is een kap voor maar die komt maar juist tot de voorkant van de klauwplaat :s
En ja men bril had ik ook niet op, heb die nog nooit opgehad en nog niemand heeft die ooit opgehad nog nooit in die 5 jaar.

Private_BE

Legacy Member
En nu konde dan fijn met 1 oog zitten te kijken naar het forum onverzekerd.
Kzou int vervolg die dus toch opdoen :)

whoopie

Legacy Member
128MB zei:
Er is een kap voor maar die komt maar juist tot de voorkant van de klauwplaat :s
En ja men bril had ik ook niet op, heb die nog nooit opgehad en nog niemand heeft die ooit opgehad nog nooit in die 5 jaar.
nu wete tenminste waarvoor die bril dient:niceone:

lord_augustus

Legacy Member
op mijn stage plaats zat er helemaal geen kap op de draaibank en daar moest ik afnemen dat de vonken er vanaf vlogen

dus had ik altijd een bril op ( veiligheid boven alles :-p )

maar had wel altijd een paar van die blauwe spanen die tegen mijn arm vlogen en das ook vree pijnlijk

lord_augustus

Legacy Member
ruige screen das flatout zeker, mischien toch eens overwegen dat spel te proberen

[EZ]

Legacy Member
Dillyracer zei:
Mijn screen vinden ze toch niet echt interessant :unsure:
Een 4 gegeven, omda 4.5 nie ga en omda da toch nie zó speciaal is in Flatout!? :unsure:

Ma wel mooi sfeerbeeld :p

EDIT:
Het TRC forum werkt weeral niemeer!? :sad:

[EZ]

Legacy Member
Onze Silent Thunder en Sergiow hebbe nieuwe jobkes precies: :p
https://www.beyondgaming.be
DrPepper zei:
. . .
Graag stel ik jullie ook ons team van moderators voor die jullie zal bijstaan, onder meer door nieuwe games aan te brengen:

- Art
- Bizzie
- dibo
- epsilon
- FulCrum
- Nostradamus2000
- Sergiow
- Silent Thunder

Neem zeker en vast een kijkje!

Stancke

Legacy Member
lol(:ironic: ),men PC is nog altijd niet verstuurt door men grafische kaart die vandaag zou binnenkomen maar blijkbaar er nog altijd niet is....

Juist gebeld en heb m'n grafische kaart geannuleerd zodat de rest toch al kan vertrekken morgen,zodat ik alles heb maandag (mja,ik heb dat nogal eens gehoord:crazy: )

dusja,I need a gfx-card:help:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan