Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MorGo7h

Legacy Member
Gamecam ofzo, kweetni hoe het noemt is veel lichter. Da merkte bijna niet dat ge da ebt opstaan. Mss keer zoeke achter fraps alternatieven?

128MB

Legacy Member
MorGo7h zei:
Ah ahzo!
Is ne PS2 of PS3 dat ge hebt gekocht 128?
PS2 :) en 'k ben al verslaafd

kben ne blauwe polo 1.4 :love:

SUPER realistisch :applause: 1,5G in de bochten xD

kheb da spel nooit langer dan 5 minuten gespeeld bij brecht of bij ne andere maat, nie gedacht dat daar deftige controleerbare onder en overstuur in zat, kan lekker driften met ne M3.

Alleen heb ik pech met mijn tv, men LCD tv die heeft een kapotte tv tuner, nie gedacht dat de scart aansluitingen ook kapot zouden zijn want de VGA poort gebruik ik dagelijks voor de pc.
Ik heb enkel groen/roze beeld en met RGB is het zwarte ruis.

Nu zit ik op men 50cm tvke te spelen :cry:

MorGo7h

Legacy Member
128MB zei:
PS2 :) en 'k ben al verslaafd

kben ne blauwe polo 1.4 :love:

SUPER realistisch :applause: 1,5G in de bochten xD

kheb da spel nooit langer dan 5 minuten gespeeld bij brecht of bij ne andere maat, nie gedacht dat daar deftige controleerbare onder en overstuur in zat, kan lekker driften met ne M3.

Alleen heb ik pech met mijn tv, men LCD tv die heeft een kapotte tv tuner, nie gedacht dat de scart aansluitingen ook kapot zouden zijn want de VGA poort gebruik ik dagelijks voor de pc.
Ik heb enkel groen/roze beeld en met RGB is het zwarte ruis.

Nu zit ik op men 50cm tvke te spelen :cry:

jammer dat ge die G krachten ni echt voelt :p

128MB

Legacy Member
MorGo7h zei:
jammer dat ge die G krachten ni echt voelt :p
die dual shock voelt toch goe :p

damn, kheb ne lancer evo gekocht, en dat pwnt zo hard in die beginner races xD

128MB

Legacy Member
fuck man hoe win je in GT4? xD kheb ne lancer gekocht, die sunday cup is kinderspel maar het enige wat je dan kunt doen is de AWD cu pen die is onmogelijk, je moet daar tegen nieuwe lancers en RS4's enzo :/ in de bochten ben ik rap maar op het rechte stuk gaan ze je voorbij gelijk niks.

en kheb geen geld voor dikkere auto's.

Mee

Legacy Member
Jup, het begin is inderdaad moeilijk ;).
Ik heb eerst een paar licenses gehaald waardoor ik die driving missions kon doen. Zo wat geld gekregen en daar dan bv mijn Lancer (was ook een van mijn eerste ;)) getuned...

Mr Syphon

Legacy Member
skyline R34 aan 600 pk = win :p
ni de grootste turbo erop steken want dan krijgde een turbo gat :p

128MB

Legacy Member
Mee zei:
Jup, het begin is inderdaad moeilijk ;).
Ik heb eerst een paar licenses gehaald waardoor ik die driving missions kon doen. Zo wat geld gekregen en daar dan bv mijn Lancer (was ook een van mijn eerste ;)) getuned...
die licensies heb ik amper bronze :p ma kgaan morgen die international b halen en dan kank die missies doen en hopelijk ne goeie turbo kit op de lancer zetten, zou ik een auto verkopen om de lancer te tunen?
kheb nog zo ne polo en ne abarth. er zitten 100den auto's in da spel, is da waar de ge er 2,3 jaar voor nodig hebt om 100% te spelen? :/

Mr Syphon

Legacy Member
ge moet van elk merk wel iets kopen :p
en al die classes pff :p let ma goed op met wa ge koopt

Mee

Legacy Member
128MB zei:
die licensies heb ik amper bronze :p
Ik ook hoor :).

Heb in het begin wel een paar auto's verkocht, maar auto's die ge zelf koopt zijn geen bal meer waard als ge die wilt verkopen :(.

btw, ik zit na een week op 27%, en heb zeker niet constant gespeeld. Af en toe ook de pc (aka B-spec) laten rijden als uwen auto overduidelijk de snelste is. En dan tijd x3 doen ;).

128MB

Legacy Member
pc laten rijden? tijd x3? :wtf:

kzit nu te fokken op cita di aria met die oude alfa gta

als ge die muur tikt dan ist direct fail : dududuruum dudummmmm OW YEAAAAH :rofl:
Dan hou ik me een klein beetje in want da ding wil constant uitbreken :p
Ik rij ook met dpad want ik haat analogue sticks da is gewoon te gevoelig.

Mee

Legacy Member
128MB zei:
pc laten rijden? tijd x3? :wtf:

kzit nu te fokken op cita di aria met die oude alfa gta

als ge die muur tikt dan ist direct fail : dududuruum dudummmmm OW YEAAAAH :rofl:
Dan hou ik me een klein beetje in want da ding wil constant uitbreken :p
Ik rij ook met dpad want ik haat analogue sticks da is gewoon te gevoelig.
- Bij een race kunt ge toch kiezen tussen A-spec en B-spec? A-spec is zelf rijden, B-spec is de pc laten rijden. Als de pc rijdt kunt ge op R1 duwen, dan krijgt een schoon timingscherm. Druk dan op L1 + pijltje-naar-rechts en dan gaat de tijd x2 of x3 ;) (time acceleration maw)
Heel handig voor enduranceraces uiteraard...
- Liedje van Ferris Bueller's Day Off :D
- Zit precies een te grote deadzone in die analoge stick imo, voor de rest gaat dat wel goed.

128MB

Legacy Member
Mee zei:
- Bij een race kunt ge toch kiezen tussen A-spec en B-spec? A-spec is zelf rijden, B-spec is de pc laten rijden. Als de pc rijdt kunt ge op R1 duwen, dan krijgt een schoon timingscherm. Druk dan op L1 + pijltje-naar-rechts en dan gaat de tijd x2 of x3 ;) (time acceleration maw)
Heel handig voor enduranceraces uiteraard...
dude ken nog niks van da spel :p

en ik dacht dat die b-spec een demo filmke was van het circuit :p

ma da gaat toch nie in die learning center he?

En spelen via de pc op de lcd is toch ma kut beeld ze :s tis nog beter op men klein tvke, ik denk dat ik de ps in de living ga zetten bij de grote crt. Da is denk ik de enige oplossing tot ik ne nief lcd heb met werkende scart, men klein tvke gebruikte ik enkel voor de C64
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan