Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mee zei:Nee, hij gaat dat op zijn Nintendo DS spelen.
PS2MorGo7h zei:Ah ahzo!
Is ne PS2 of PS3 dat ge hebt gekocht 128?
en 'k ben al verslaafd

https://www.beyondgaming.be/archive/hardware.21/x1900xt-video-in-probleem.657741128MB zei:Alleen heb ik pech met mijn tv, men LCD tv die heeft een kapotte tv tuner, nie gedacht dat de scart aansluitingen ook kapot zouden zijn want de VGA poort gebruik ik dagelijks voor de pc.
Ik heb enkel groen/roze beeld en met RGB is het zwarte ruis.
Nu zit ik op men 50cm tvke te spelen![]()
ad:Spijtig voor jou maar ik heb even in de doos gerommeld met kabelkes en ik heb een svideo naar cinch gevonden en dat past in mijn tv-tuner kaart : DDDMee zei:

ma die kaart is ook ma cheap ass128MB zei:PS2en 'k ben al verslaafd
kben ne blauwe polo 1.4
SUPER realistisch :applause: 1,5G in de bochten xD
kheb da spel nooit langer dan 5 minuten gespeeld bij brecht of bij ne andere maat, nie gedacht dat daar deftige controleerbare onder en overstuur in zat, kan lekker driften met ne M3.
Alleen heb ik pech met mijn tv, men LCD tv die heeft een kapotte tv tuner, nie gedacht dat de scart aansluitingen ook kapot zouden zijn want de VGA poort gebruik ik dagelijks voor de pc.
Ik heb enkel groen/roze beeld en met RGB is het zwarte ruis.
Nu zit ik op men 50cm tvke te spelen![]()

die dual shock voelt toch goeMorGo7h zei:jammer dat ge die G krachten ni echt voelt![]()

die licensies heb ik amper bronzeMee zei:Jup, het begin is inderdaad moeilijk.
Ik heb eerst een paar licenses gehaald waardoor ik die driving missions kon doen. Zo wat geld gekregen en daar dan bv mijn Lancer (was ook een van mijn eerste) getuned...
ma kgaan morgen die international b halen en dan kank die missies doen en hopelijk ne goeie turbo kit op de lancer zetten, zou ik een auto verkopen om de lancer te tunen?Ik ook hoor128MB zei:die licensies heb ik amper bronze![]()
.
.
.

- Bij een race kunt ge toch kiezen tussen A-spec en B-spec? A-spec is zelf rijden, B-spec is de pc laten rijden. Als de pc rijdt kunt ge op R1 duwen, dan krijgt een schoon timingscherm. Druk dan op L1 + pijltje-naar-rechts en dan gaat de tijd x2 of x3128MB zei:pc laten rijden? tijd x3?
kzit nu te fokken op cita di aria met die oude alfa gta
als ge die muur tikt dan ist direct fail : dududuruum dudummmmm OW YEAAAAH
Dan hou ik me een klein beetje in want da ding wil constant uitbreken![]()
Ik rij ook met dpad want ik haat analogue sticks da is gewoon te gevoelig.
(time acceleration maw)
dude ken nog niks van da spelMee zei:- Bij een race kunt ge toch kiezen tussen A-spec en B-spec? A-spec is zelf rijden, B-spec is de pc laten rijden. Als de pc rijdt kunt ge op R1 duwen, dan krijgt een schoon timingscherm. Druk dan op L1 + pijltje-naar-rechts en dan gaat de tijd x2 of x3(time acceleration maw)
Heel handig voor enduranceraces uiteraard...


tis nog beter op men klein tvke, ik denk dat ik de ps in de living ga zetten bij de grote crt. Da is denk ik de enige oplossing tot ik ne nief lcd heb met werkende scart, men klein tvke gebruikte ik enkel voor de C64