Mee
Legacy Member
Dat zou nogal straf zijn hè128MB zei:ma da gaat toch nie in die learning center he?
.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zou nogal straf zijn hè128MB zei:ma da gaat toch nie in die learning center he?
.: DMee zei:Dat zou nogal straf zijn hè.
hadkt eerder geweten dat de ntsc op 1080i draait
had ik zo eene gekocht
Heb er wel wat in overdreven.
goeie map, als ge ne webcam hebt kunde ne foto neme
pinkers, me motos heb ik nog nie gerede mar da zal ik ook wel is doen, alleen die muziek... die heb ik gwn afgezet omdak da maar kak vind.friekie zei:gistere is Burnout Paradise Ultimate Box gekocht en ik vind het een zalig spel, heb het nu ongeveer 4 uur gespeeld en kheb al een B rijbewijsgoeie map, als ge ne webcam hebt kunde ne foto neme
pinkers, me motos heb ik nog nie gerede mar da zal ik ook wel is doen, alleen die muziek... die heb ik gwn afgezet omdak da maar kak vind.
Mar wa is eiglijk het nut van Showtime? en die Road Rules?

isj zei:road rules, moet je een bepaalde tijd verslaan en dan ben jij degene die die road "ownt" zoals het ware, dat kan je doen als je gewoon wat wilt rond rijden uit verveling en niet echt zin hebt in racing ofzo... meer nut weet ik er ook niet van, buiten dan online, is dat voor competitie enzo...
en showtime is hetzelfde, moet je zo veel mogelijk schade verichten (veel bussen raken dus) en is ook puur voor verveling, of als je net bent gecrasht en toch verder wilt geraken... ken ik ook het echte "nut" niet van
zijn gewoon toffe extraatjes![]()
eerste takedown van heel da spel was dan nog een Vertical 
Ironpole zei:Hier is m'n filmpke.
Het laatste stuk heb ik zwaar emo gemaakt, ik weet het.
YouTube - The story of John Miller and Barbara Thompson

friekie zei:mooi filmpke, maar als ge zo het beeld verkleint om er een tekst bij te zetten is het wel heel crappy kwaliteit, kzal u een rating geven van 4![]()

road rage blijft een zalige optie in dat spelfriekie zei:i seeeerste takedown van heel da spel was dan nog een Vertical
![]()

Ironpole zei:Hier is m'n filmpke.
Het laatste stuk heb ik zwaar emo gemaakt, ik weet het.
YouTube - The story of John Miller and Barbara Thompson

Dillyracer zei:Op seconde 26 gaat Barbara al nude![]()

Jup. En MR = mid engined en rwd. En plots legde ik de link tussen MR en de Toyota MR2128MB zei:FF = front engined front wheel drive?
FR = front engined rear wheel drive?
.
.nee gewoon dat komt boven u scherm en dan hoorde zo'n tellerke gaan en dan moete zo rap mogelijk die baan afrijden van punt a naar punt bfriekie zei:da had ik zelfs al nie gemerkt
Hoe triggerde eigelijk die road rules? want ik heb er zo al een paar gdn mar kweet eiglijk nie hoe ge der aan moet beginnen of is da gwn beginnen op een weg en zo snel mogelijk naar het einde gaan?
isj zei:nee gewoon dat komt boven u scherm en dan hoorde zo'n tellerke gaan en dan moete zo rap mogelijk die baan afrijden van punt a naar punt b
ksnap er geen ballen van, kzit met de nismo r400 met 400pk tegen ne 300sx en wrx sti enzo, in de bochten pwn ik ze, kom ik op een rechtstuk ist van ZJOEF vliegen die mij voorbij gelijk niks :/Mee zei:Jup. En MR = mid engined en rwd. En plots legde ik de link tussen MR en de Toyota MR2.
Die eerste missions zijn inderdaad gemakkelijk, maar daarna wordt het een stuk moeilijker.
