Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ironpole

Legacy Member
Ik heb mij de vorige 2 dagen geamuseerd met het maken van een machinima filmpke met The Sims 3 en Flatout. :p
Zo rap als Youtube weer online is post ik het hier ff. Heb er gisteren wel nogal op gevloekt. Ik had het op Youtube gezet, was de muziek gedisabled omdat er patenten van Warner Music op zaten. Heb dan alle muziek veranderd naar underground muziek. (ik had origineel stukken van 6 liedjes gebruikt, heb dat allemaal moeten veranderen.)

Het is een tragikomedie. :unsure: Heb er wel wat in overdreven.

SXe

Legacy Member
gistere is Burnout Paradise Ultimate Box gekocht en ik vind het een zalig spel, heb het nu ongeveer 4 uur gespeeld en kheb al een B rijbewijs :) goeie map, als ge ne webcam hebt kunde ne foto neme :p pinkers, me motos heb ik nog nie gerede mar da zal ik ook wel is doen, alleen die muziek... die heb ik gwn afgezet omdak da maar kak vind.
Mar wa is eiglijk het nut van Showtime? en die Road Rules?

iKitty

Legacy Member
friekie zei:
gistere is Burnout Paradise Ultimate Box gekocht en ik vind het een zalig spel, heb het nu ongeveer 4 uur gespeeld en kheb al een B rijbewijs :) goeie map, als ge ne webcam hebt kunde ne foto neme :p pinkers, me motos heb ik nog nie gerede mar da zal ik ook wel is doen, alleen die muziek... die heb ik gwn afgezet omdak da maar kak vind.
Mar wa is eiglijk het nut van Showtime? en die Road Rules?

road rules, moet je een bepaalde tijd verslaan en dan ben jij degene die die road "ownt" zoals het ware, dat kan je doen als je gewoon wat wilt rond rijden uit verveling en niet echt zin hebt in racing ofzo... meer nut weet ik er ook niet van, buiten dan online, is dat voor competitie enzo...

en showtime is hetzelfde, moet je zo veel mogelijk schade verichten (veel bussen raken dus) en is ook puur voor verveling, of als je net bent gecrasht en toch verder wilt geraken... ken ik ook het echte "nut" niet van

zijn gewoon toffe extraatjes :p

SXe

Legacy Member
isj zei:
road rules, moet je een bepaalde tijd verslaan en dan ben jij degene die die road "ownt" zoals het ware, dat kan je doen als je gewoon wat wilt rond rijden uit verveling en niet echt zin hebt in racing ofzo... meer nut weet ik er ook niet van, buiten dan online, is dat voor competitie enzo...

en showtime is hetzelfde, moet je zo veel mogelijk schade verichten (veel bussen raken dus) en is ook puur voor verveling, of als je net bent gecrasht en toch verder wilt geraken... ken ik ook het echte "nut" niet van

zijn gewoon toffe extraatjes :p

i see :) eerste takedown van heel da spel was dan nog een Vertical :p

Ironpole

Legacy Member
friekie zei:
mooi filmpke, maar als ge zo het beeld verkleint om er een tekst bij te zetten is het wel heel crappy kwaliteit, kzal u een rating geven van 4 :)

Das waar. Vooral wanneer de 2 auto's voor de race tesamen worden getoond met kort de enginespecs erbij, dat is héél slechte kwaliteit.
Maar ik heb het filmpje in eerste instantie gemaakt om met Linux bezig te zijn en alles met gratis programma's te maken. En als er 1 ding is dat op Linux slecht vertegenwoordigd is, dan zijn het wel video editing programma's. Ik heb daarom een drietal programma's uitgetest en die KDEnlive was uiteindelijk de beste, maar heb wel vaak gevloekt dat het crashte, of dat de filters ineens weg waren. (heel het zwart wit stuk was soms plots terug in kleur, alles weer zwart wit maken lol...)
Of als ik een filmpje er aan toevoegde, dan kwam het soms helemaal vooraan te staan, waardoor ik alles weer moest opschuiven. Ben zo 2 dagen bezig geweest haha.
En de kwaliteit van de tekst enzo heb ik nooit begrepen hoe dat komt. Heb het filmpje zelfs op allerhoogste kwaliteit gerenderd, zoude niet zeggen hé. :p

iKitty

Legacy Member
friekie zei:
i see :) eerste takedown van heel da spel was dan nog een Vertical :p
road rage blijft een zalige optie in dat spel
zo is 10 achtereen gedaan ^^

btw zalig filmke lol @ lotr liedje :D

128MB

Legacy Member
Zo Ib license gehaald, 10 missies gedaan poepsimpel, lancer gsr getuned tot 317hp, 4wd cup was kinderspel, nu de japanse races aan't proberen.

FF = front engined front wheel drive?
FR = front engined rear wheel drive?

SXe

Legacy Member
Dillyracer zei:
Op seconde 26 gaat Barbara al nude :unsure:

da had ik zelfs al nie gemerkt :)

Hoe triggerde eigelijk die road rules? want ik heb er zo al een paar gdn mar kweet eiglijk nie hoe ge der aan moet beginnen of is da gwn beginnen op een weg en zo snel mogelijk naar het einde gaan?

Mee

Legacy Member
128MB zei:
FF = front engined front wheel drive?
FR = front engined rear wheel drive?
Jup. En MR = mid engined en rwd. En plots legde ik de link tussen MR en de Toyota MR2 :D.
Die eerste missions zijn inderdaad gemakkelijk, maar daarna wordt het een stuk moeilijker :sop:.

iKitty

Legacy Member
friekie zei:
da had ik zelfs al nie gemerkt :)

Hoe triggerde eigelijk die road rules? want ik heb er zo al een paar gdn mar kweet eiglijk nie hoe ge der aan moet beginnen of is da gwn beginnen op een weg en zo snel mogelijk naar het einde gaan?
nee gewoon dat komt boven u scherm en dan hoorde zo'n tellerke gaan en dan moete zo rap mogelijk die baan afrijden van punt a naar punt b

128MB

Legacy Member
Mee zei:
Jup. En MR = mid engined en rwd. En plots legde ik de link tussen MR en de Toyota MR2 :D.
Die eerste missions zijn inderdaad gemakkelijk, maar daarna wordt het een stuk moeilijker :sop:.
ksnap er geen ballen van, kzit met de nismo r400 met 400pk tegen ne 300sx en wrx sti enzo, in de bochten pwn ik ze, kom ik op een rechtstuk ist van ZJOEF vliegen die mij voorbij gelijk niks :/

Ik kan 17.000 erinpompen en heb ik +500pk wel, zou da genoeg zijn voor ne nsx te pwnen? :p

128MB

Legacy Member
hmmz

na het ontbijt dacht ik ff gt4 te spelen, intussen is het al bijna 7u 's avonds en kzit hier nog in men pyama :)

EDIT

:oink: kzit hier met die kut ps2 pad te spelen terwijl de G25 daarop werkt? MET FFB :oink:

waarom wist ik dat niet? FACK da is zalig nu
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan