Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb er nu juist ne nieuwe gekocht dus ne volledige moet ik niet meer hebben.[EZ];11866789 zei:Der is zo'n Duitse winkel die voorgemodde PS2's verkopen (of verkochten), daar kunt ge DivX op afspelen, en die kunnen USB-sticks en externe HD's lezen etc...

.Mee zei:Heb er nu juist ne nieuwe gekocht dus ne volledige moet ik niet meer hebben.
Het is inderdaad de bedoeling dat die zo'n dingen kan doen dan, beetje meer functies geven.
GamepadMee zei:Bakske?

'k wou graag gaan, maar 'k zit dan in SpanjeMorGo7h zei:Wie gaat der ier allemaal naar dour?

Ik heb vorige week speciaal daarvoor ook ne PS2 gekocht128MB zei:/me is van plan te beginnen met GT4kheb da misschien 3x gespeeld in de 4/5 jaar dat het bestaat. kwil da es tegoei bezien. ben aant bieden op ne fat ps2 (goedkoper dan de slim)
.
.neen?Mee zei:Ik heb vorige week speciaal daarvoor ook ne PS2 gekocht.
Maar eerlijk gezegd vond ik het niet echt waard.
waarom? en nieuw of 2dehands?Mee zei:Ik heb vorige week speciaal daarvoor ook ne PS2 gekocht.
Maar eerlijk gezegd vond ik het niet echt waard.


Dillyracer zei:Ik speel ook niet zo graag games zonder cockpit view![]()
2 redenen waarom ik het ook minder vind. Ook nog (minder):Dillyracer zei:Ik vind GT4 na een tijdje saai
Ik speel ook niet zo graag games zonder cockpit view![]()

.
), die voldoende te tunen en daarmee de competitie verslaan.
. Bij zo'n auto's hebt ge dan ook soms het probleem dat uw achterbanden snel warm worden en dus ook snel té warm, waardoor die volledig hun grip verliezen. Met als resultaat dat ge tegen 200 km/h in 5de nog steeds doorslipt
.
.
Het moet zeker met Flatout zijn, dat spel is gewoon te zalig. Ik was al aan het denken aan een Flatout/Sims 3 combo dat ik ga verweven. 
