Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mee

Legacy Member
[EZ];11866789 zei:
Der is zo'n Duitse winkel die voorgemodde PS2's verkopen (of verkochten :unsure:), daar kunt ge DivX op afspelen, en die kunnen USB-sticks en externe HD's lezen etc...
Heb er nu juist ne nieuwe gekocht dus ne volledige moet ik niet meer hebben. :p
Het is inderdaad de bedoeling dat die zo'n dingen kan doen dan, beetje meer functies geven ;).

MorGo7h

Legacy Member
Mee zei:
Heb er nu juist ne nieuwe gekocht dus ne volledige moet ik niet meer hebben. :p
Het is inderdaad de bedoeling dat die zo'n dingen kan doen dan, beetje meer functies geven ;).

Dan koopte toch gwn nen pc met een bakske bij?

[EZ]

Legacy Member
MorGo7h zei:
Wie gaat der ier allemaal naar dour?
'k wou graag gaan, maar 'k zit dan in Spanje :p

Kga wel proberen om naar de laatsten dag van 10 Days Off te geraken.

128MB

Legacy Member
/me is van plan te beginnen met GT4 :p kheb da misschien 3x gespeeld in de 4/5 jaar dat het bestaat. kwil da es tegoei bezien. ben aant bieden op ne fat ps2 (goedkoper dan de slim)

Mee

Legacy Member
128MB zei:
/me is van plan te beginnen met GT4 :p kheb da misschien 3x gespeeld in de 4/5 jaar dat het bestaat. kwil da es tegoei bezien. ben aant bieden op ne fat ps2 (goedkoper dan de slim)
Ik heb vorige week speciaal daarvoor ook ne PS2 gekocht :).
Maar eerlijk gezegd vond ik het niet echt waard :s.

Anoniem04

Legacy Member
Mee zei:
Ik heb vorige week speciaal daarvoor ook ne PS2 gekocht :).
Maar eerlijk gezegd vond ik het niet echt waard :s.

Ik vind GT4 na een tijdje saai :$

Ik speel ook niet zo graag games zonder cockpit view :unsure:

Stancke

Legacy Member
Dillyracer zei:
Ik speel ook niet zo graag games zonder cockpit view :unsure:

zzzzzzzzzzz²²²²²²²²²²²²²²²²²

Als je dan in 3th person rijdt, dan hoor je amper iets van die motor. Je moet effectief in hood cam rijden om iets te horen van dat geluid.

128MB

Legacy Member
Ik ben aant twijfelen om hem langs de pc te zetten en de G25 te gebruiken, dat gaat toch he?

Of om lekker chill in de zetel te racen op de gewone tv.

Mee

Legacy Member
Dillyracer zei:
Ik vind GT4 na een tijdje saai :$

Ik speel ook niet zo graag games zonder cockpit view :unsure:
2 redenen waarom ik het ook minder vind. Ook nog (minder):
- het geluid trekt eigenlijk op niet veel vind ik, er zijn er wel een paar goeie bij (TVR's of M5 bv), maar over het algemeen kunt ge niet horen met welke auto ge rijdt.
- zoals eerder gezegd zijn de gas/rem drukafhankelijk. Heel leuk enzo, maar ik had liever de optie gehad om met de rechter stick te kunnen gas geven, nu kunt ge dat gewoon niet instellen (of ik heb er serieus overgekeken). Dat is toch nog steeds veel nauwkeuriger denk ik zo.
- Ge koopt een console van bijna 10 jaar oud en dat valt wel te merken grafisch. Sluit dat aan op nen LCD-tv of uwe pc en uw ogen gaan er bij wijze van spreken van zeer doen. De auto's zelf zijn nog redelijk mooi (reflecties bv) maar de omgeving is heel blurry en... crap.
- Maar hét punt waar ik mij het meest aan erger zijn... wachttijden! :angry:
Ik heb voordien nooit een console gehad en ik weet weer waarom. Dat stom spul zonder het minste geheugen (zo lijkt het althans) moet bij elk ding dat ge doet een paar seconden laden. Ga naar het voorbereiden van uw race en dat duurt 15 seconden. Ga bij het voorbereiden van een race zelf naar uw garage en dat duurt 10 seconden. Als dat ding moet opslagen, nog eens 15 seconden. Het kiezen van een nieuwe auto is daardoor ook geen plezier: ge moet telkens naar een andere manufacturer gaan via uw map (zeker geen schoon lijstje zenne) met bijhorende wachttijden. Als ge dan een goeie auto moet zoeken tussen alle aanwezige auto's bent ge efkes bezig hoor.
Dat paar seconden wachten lijkt misschien overdreven, maar als ge ne moderne pc met moderne racegames gewoon bent (rFactor, LFS, GTR) dan ergert ge u daar dood aan. Ik toch :unsure:.

Pluspunten?
- Het is uiteraard heel leuk om een auto te kiezen (buiten het wachten natuurlijk :p), die voldoende te tunen en daarmee de competitie verslaan.
- Het is toch wel tamelijk realistisch. Ik heb op een paar auto's de fout begaan om daar een gigantische turbo op te zetten met het gevolg dat die wel veel power hebben (in de 900 pk), maar daar valt eigenlijk niet mee te rijden eens die turbo begint te werken :). Bij zo'n auto's hebt ge dan ook soms het probleem dat uw achterbanden snel warm worden en dus ook snel té warm, waardoor die volledig hun grip verliezen. Met als resultaat dat ge tegen 200 km/h in 5de nog steeds doorslipt ;).

Ik zit nu wel vast, ik moet de laatste races bij de "professional events" doen, maar daar hebt ge een soort LMP auto voor nodig blijkbaar. Weet iemand hoe ik daar aan kan komen? En zeg niet "doe endurance races" want daar hebt ge die precies ook voor nodig...

Zal mijn post nu maar afronden zeker, moest effe mijn ei kwijt :unsure:.

Ironpole

Legacy Member
Met mijne nieuwe laptop kan ik eindelijk gamen én opnemen met Fraps tegelijk. Wsl doordat dit een dualcore en belachelijk veel geheugen heeft. Vroeger met m'n desktop moest ik de graphics altijd op schijte laag zetten eer ik aan 20 fps kon opnemen. Nu heeft m'n laptop er geen enkel probleem mee. Heb nu dus zin om een filmpke te maken en mij te amuseren met muziek/editen.

Ben aan 't denken waarover. :p Het moet zeker met Flatout zijn, dat spel is gewoon te zalig. Ik was al aan het denken aan een Flatout/Sims 3 combo dat ik ga verweven. :p

Ik zal wel zien, moet toch iets te doen hebben deze vakantie. :)

Mee

Legacy Member
Als ge een zwaar spel draait gaat ge nog altijd niet kunnen opnemen met Fraps hoor ;).
Tis te zeggen, ge kunt wel opnemen maar niet meer vlot verder spelen.

Flatout zal wel geen probleem zijn :).

Ironpole

Legacy Member
Mijn laptop's videokaart is toch te slecht voor zware games, dus das geen probleem, ik draai toch enkel oude spellekes.

Ironpole

Legacy Member
Fraps is toch niet zo zwaar? :)
Nu kan ik de spellekes die ik nét kan draaien spelen, en dan nog eens opnemen met Fraps. Op m'n desktop (die even goede videokaart heeft) kan ik dezelfde games wel spelen, maar gewoon niet opnemen met Fraps.

Ik ben content. :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan