Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Ik heb 17" met een reso van 1440x900 (acer laptop) dat is nog goed te doen om mee te nemen, maar groter moet die ook niet worden. :p

Sander H

Legacy Member
Mee zei:
Vooral die resolutie zou mij tegen steken. Op 1920*1080 op een 16 inch zijn uw letterkes toch véél te klein???

bwa kheb ne 15,4" met 1680x1050 gehad, das een zaligheid, hoeveel dat op da scherm gaat ...

SpeedFreak.be

Legacy Member
Scjeir zei:
bwa kheb ne 15,4" met 1680x1050 gehad, das een zaligheid, hoeveel dat op da scherm gaat ...

En na een uur barstende koppijn van het turen.... nee dank U. :D

Ironpole

Legacy Member
Devastate zei:
ik vind 16" te groot voor een laptop; is toch niet handig meer dan? :\

Is maar 'n 2 cm breder dan een gewone 15".
En weegt zelfs minder dan de 15" van m'n broer.
No problemo dus.

Ik zal het laten weten van de resolutie, moet wel handig zijn. Maar als het te klein is dan zet ge het gewoon wa lager hé, ge moet dat niet zo hoog zetten.

MorGo7h

Legacy Member
Ironpole zei:
Heb net een laptop besteld voor volgend jaar op kot. :woohoo:

P8600 2,4Ghz
4Gb ram
500Gb Sata schijf
16" 1980x1080 HD scherm
BluRay
en een of andere sucky videokaart


Morgen ga ik hem halen, spannend. :)
Vet ik zoek ook zoiets. Die Samsungs zijn wel vet. Ma kga wss enen kopen opt school. Of toch zeker wachten tot ik het aanbod van de school heb gezien.
Mee zei:
Vooral die resolutie zou mij tegen steken. Op 1920*1080 op een 16 inch zijn uw letterkes toch véél te klein???

Ge kan uw resolutie lager zetten eh...

Mee

Legacy Member
Ze zeggen anders wel dat een andere resolutie dan zijn native resolutie bij een lcd op niks trekt :p.

MorGo7h

Legacy Member
Mee zei:
Ze zeggen anders wel dat een andere resolutie dan zijn native resolutie bij een lcd op niks trekt :p.

In games doe ik da ook niet ze. Ik speel soms 1280*720 ipv 1920*1080 op een 22" full HD.

Sander H

Legacy Member
bij beweegende beelden maakt da nie zo uit als de resolute nie klopt, maar vb bij tekst kan het wel enorm storen als ge nie op native resolutie werkt

Ironpole

Legacy Member
MorGo7h zei:
In games doe ik da ook niet ze. Ik speel soms 1280*720 ipv 1920*1080 op een 22" full HD.

Doe ik om mijn videokaart wat te sparen. Is al zo'n oud krel.
Alléja, niet dat ik dat echt zo sterk merk, heb denk ongeveer dezelfde FPS op hogere resolutie.

MorGo7h

Legacy Member
Ironpole zei:
Doe ik om mijn videokaart wat te sparen. Is al zo'n oud krel.
Alléja, niet dat ik dat echt zo sterk merk, heb denk ongeveer dezelfde FPS op hogere resolutie.

Mja ik heb ne 3850 eh. In den tijd gekocht voor 80euro ofzo. Ik kan gwn niet alles op max res draaien :p :(

Stancke

Legacy Member
Voila, straks es m'n fiets gaan dopen:D Hopelijk geen lekke band ofzo:(

[EZ]

Legacy Member
Mijnen is vorige week gepiekt gvd, slot lag open op de grond :angry:

maja, reden te meer om m'n praktisch te doen :D:p

Mr Syphon

Legacy Member
das al lang zo zunne :p
was toen ook nog in combinatie met zen avatar

Ironpole

Legacy Member
Ben mijne laptop gaan halen.
En da ding is chique ze, amai. Heb hem nog niet opgestart omdat hij nog een paar uur moet opladen eerst.

Was wel grappig, ben hem bij de Forcom in Edegem gaan halen. Ik en m'n broer gingen al binnen en m'n pa ging parkeren. Vindt m'n broer een gsm op de grond, nen LG Cookie ofzoiets, wit met roze. We gingen net binnen om hem daar af te geven ofzo komt er een meisje van de Forcom buiten waarvan de gsm was. :)

We waren aan het rondkijken en aan het wachten, er waren nog andere mensen die geholpen werden. Er stond er ene aan den toog die z'n computermateriaal kreeg, hij was een stotteraar. Op zich niks mis mee, hij stelde een hoop vragen enzo. "Hopelijk gggaat er nu nniks mis hé" "Marcheert 32-bit Vista dan nie ggoed?" Toen kreeg hij daar die stapel met dozen van alle onderdelen. Hij liet de hardeschijf vallen, lol. Hij helemaal rood: "Das nie ggoed hé!"

Had er wel medelijden mee, zo ne jongen met z'n hobby, net nieuwe computer betaald laat hij de HD vallen. :( Maar hij ging gewoon weg.

Sander H

Legacy Member
kan goed zijn da er niks met die hdd scheelt, die lees/schrijfkoppen worden op een 'veilige' plaats gezet als de schijf nie draait zodat die geen krassen op het data-gedeelte zetten als die valt, een draaiende hdd die valt is VEEL erger :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan