Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mee zei:Vooral die resolutie zou mij tegen steken. Op 1920*1080 op een 16 inch zijn uw letterkes toch véél te klein???
Scjeir zei:bwa kheb ne 15,4" met 1680x1050 gehad, das een zaligheid, hoeveel dat op da scherm gaat ...

Devastate zei:ik vind 16" te groot voor een laptop; is toch niet handig meer dan? :\
Vet ik zoek ook zoiets. Die Samsungs zijn wel vet. Ma kga wss enen kopen opt school. Of toch zeker wachten tot ik het aanbod van de school heb gezien.Ironpole zei:Heb net een laptop besteld voor volgend jaar op kot.
P8600 2,4Ghz
4Gb ram
500Gb Sata schijf
16" 1980x1080 HD scherm
BluRay
en een of andere sucky videokaart
Morgen ga ik hem halen, spannend.![]()
Mee zei:Vooral die resolutie zou mij tegen steken. Op 1920*1080 op een 16 inch zijn uw letterkes toch véél te klein???
Mee zei:Ze zeggen anders wel dat een andere resolutie dan zijn native resolutie bij een lcd op niks trekt.
DJGibez zei:i <3 you :O
MorGo7h zei:In games doe ik da ook niet ze. Ik speel soms 1280*720 ipv 1920*1080 op een 22" full HD.
Ironpole zei:Doe ik om mijn videokaart wat te sparen. Is al zo'n oud krel.
Alléja, niet dat ik dat echt zo sterk merk, heb denk ongeveer dezelfde FPS op hogere resolutie.

Stancke zei:Voila, straks es m'n fiets gaan dopenHopelijk geen lekke band ofzo
![]()


Maar hij ging gewoon weg.