Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

whoopie

Legacy Member
MorGo7h zei:
Mac lijkt mij ni zo handig voor thuis te gebruike.

ik denk dat da een kwestie van gewenning is.

Vaak gehoorde klacht is dat ge amper kunt gamen, maar dat doe ik toch niet

SXe

Legacy Member
whoopie zei:
ik denk dat da een kwestie van gewenning is.

Vaak gehoorde klacht is dat ge amper kunt gamen, maar dat doe ik toch niet

mja mac's zijn ook nie echt gemaakt vor te gamen hé, in den onze zit ne 9600m GT

whoopie

Legacy Member
friekie zei:
mja mac's zijn ook nie echt gemaakt vor te gamen hé, in den onze zit ne 9600m GT

idd, hier ook
intel core 2 duo 2.66ghz
4gb ram
320gb harde schijf
9600m gt 256mb

Mr Syphon

Legacy Member
friekie zei:
mja mac's zijn ook nie echt gemaakt vor te gamen hé, in den onze zit ne 9600m GT

ik krijg toch alles gedraait op mijne imac :p
2.8GHz Intel Core 2 Duo
2 x 1GB DDR2
NVIDIA GeForce 8800 GS w/512MB GDDR3
en dat op een 24 inch scherm :D

lekker stoefen :cool:

maarja ge moet natuurlijk wel booten naar windows maar das maar een paar seconden :p
heb windows toch nog geen seconde gemist

Mr Syphon

Legacy Member
allen als ik den processor van 3,02 had gepakt had ik ook de duurste en grootste :p
maar voor die scheet sneller 400 euro meer betalen dan zijde goe zot :p

MorGo7h

Legacy Member
Mr Syphon zei:
ik krijg toch alles gedraait op mijne imac :p
2.8GHz Intel Core 2 Duo
2 x 1GB DDR2
NVIDIA GeForce 8800 GS w/512MB GDDR3
en dat op een 24 inch scherm :D

lekker stoefen :cool:

maarja ge moet natuurlijk wel booten naar windows maar das maar een paar seconden :p
heb windows toch nog geen seconde gemist

Mja ik heb een jaar geleden mijn ondelen vervangen voor 500euro en die is net iets beter dan uw macbook. En die kost wss in den tijd 1/3 van wa gij nu betaald eb. Ik ben ni zo voor laptops. Ge krijgt veel te weinig voor uw geld. Nuja, in september/begin ook october gaak mij toch eindelijk ene aanschaffen. En tzou vree goe kunnen dak ene koop die ze opschool aanbieden. Buisness modellen, extra garantie & service en een verzekering voor 800-900euro. En vorig jaar waren het modellen die tegen rond de 1700-1800euro verkocht werden in de winkels. Hopelijk kunnen ze dat dit jaar ook doen.

Sander H

Legacy Member
friekie zei:
mja, als ge apple koopt betaalde 1000 euro voor de naam en software

zou betekenen da mijn laptop (de hardware) € 128 heeft gekost, kheb bij de concurrentie toch zo geen prijzen gevonden hoor ...

Mee

Legacy Member
Net ontdekt dat de gas- en remknop op een PS2 controller geen aan/uit switch is maar analoog. Aangename verrassing!

SXe

Legacy Member
als ge ze lichtjes indrukt gade trager dan als ge ze volledig indrukt en vice versa voor de rem

Ironpole

Legacy Member
Heb net een laptop besteld voor volgend jaar op kot. :woohoo:

P8600 2,4Ghz
4Gb ram
500Gb Sata schijf
16" 1980x1080 HD scherm
BluRay
en een of andere sucky videokaart


Morgen ga ik hem halen, spannend. :)

Devastate

Legacy Member
ik vind 16" te groot voor een laptop; is toch niet handig meer dan? :\

Mee

Legacy Member
Vooral die resolutie zou mij tegen steken. Op 1920*1080 op een 16 inch zijn uw letterkes toch véél te klein???
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan