whoopie
Legacy Member
MorGo7h zei:Mac lijkt mij ni zo handig voor thuis te gebruike.
ik denk dat da een kwestie van gewenning is.
Vaak gehoorde klacht is dat ge amper kunt gamen, maar dat doe ik toch niet
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MorGo7h zei:Mac lijkt mij ni zo handig voor thuis te gebruike.
whoopie zei:ik denk dat da een kwestie van gewenning is.
Vaak gehoorde klacht is dat ge amper kunt gamen, maar dat doe ik toch niet
friekie zei:mja mac's zijn ook nie echt gemaakt vor te gamen hé, in den onze zit ne 9600m GT
friekie zei:mja mac's zijn ook nie echt gemaakt vor te gamen hé, in den onze zit ne 9600m GT




Mr Syphon zei:ik krijg toch alles gedraait op mijne imac
2.8GHz Intel Core 2 Duo
2 x 1GB DDR2
NVIDIA GeForce 8800 GS w/512MB GDDR3
en dat op een 24 inch scherm
lekker stoefen
maarja ge moet natuurlijk wel booten naar windows maar das maar een paar seconden
heb windows toch nog geen seconde gemist
friekie zei:mja, als ge apple koopt betaalde 1000 euro voor de naam en software
Mee zei:Net ontdekt dat de gas- en remknop op een PS2 controller geen aan/uit switch is maar analoog. Aangename verrassing!