Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
blackdragon1990 zei:Proficiat
Ik kan mijn uitslag pas donderdag zien, maar dan zit ik al op werchter. 't Zal dus pas voor maandag zijn
Gaat er hier eigenlijk nog iemand naar werchter?![]()

.
. Dat was ne nipte...blackdragon1990 zei:Proficiat
Ik kan mijn uitslag pas donderdag zien, maar dan zit ik al op werchter. 't Zal dus pas voor maandag zijn
Gaat er hier eigenlijk nog iemand naar werchter?![]()


Mee zei:Ik heb sinds vandaag mijn Academische Bachelor in de Industriële Wetenschappen Elektronica-ICT.
Gisteren zag het er thans niet goed uit op mijn rapport: 2 buizen waardoor ik toch weer herexamens zou hebben. Maar één van die punten kon gewoon niet kloppen, heb dus een mail gestuurd en het bleek wel degelijk een fout te zijn. Met als resultaat maar 1 getolereerde buis en dus geslaagd. Dat was ne nipte...

[EZ];11835076 zei:ook een A hier
en uitgenodigd op de het verjaardagsfeestje van de titularis haar dochter![]()


Wow, dat is wel heel nice128MB zei:
!dude gat in u cultuur, is ne Commodore 64[EZ];11835833 zei:zo'n massive toetsenbord (?) bij dien TV rechts![]()
die pedalen kunde losser of vaster zetten qua weerstandMee zei:Wow, dat is wel heel nice!
Maar wat is dat rond ding tussen uw 2 pedalen?

[EZ];11835076 zei:ook een A hier
en uitgenodigd op het verjaardagsfeestje van de titularis haar dochter![]()
Em eeft zelfs persoonlijk mijn pitta belegd met pittavlees! 
Da stuur is perfect om met FOX te racen128MB zei:

128MB zei:haha lol tis wel maar 180 °
Is da trouwens ook met FFB?FroFro zei:ne CH products?