Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FroFro

Legacy Member
lucht- en ruimtevaartingenieur. Ik beland dus ofwel bij de vliegtuige ofwel bij de formule 1 :woohoo:

MorGo7h

Legacy Member
FroFro zei:
lucht- en ruimtevaartingenieur. Ik beland dus ofwel bij de vliegtuige ofwel bij de formule 1 :woohoo:

Gisteren ebben die leerkrachten nog zitten zagen dak ook voor ingenieur moe gaan. Ma kheb echt geen zin in theorie leskes. Kga ne gwne bachlor doen en eventueel nog overschakel naar industrieel.

FroFro

Legacy Member
doe dan zoals mij, ik ben uit belgie gegaan omda ik geen theoretische burgie zeik wou :)

Mee

Legacy Member
FroFro zei:
lucht- en ruimtevaartingenieur. Ik beland dus ofwel bij de vliegtuige ofwel bij de formule 1 :woohoo:
Er zijn toch wel veel Belgen die dat in Delft doen, gij bent nu al den 3de van wie ik dat hoor en ik ken niet zoveel mensen :p.

Poepoei

Legacy Member
Ik volgende week donderdag om 19u. Maar ik zit dan al op Werchter, dus ik weet mijn uitslag pas 6 juli :p

Nog 1 examen morgen en dan eindelijk vakantie :bow:

Anoniem04

Legacy Member
Ik zit al 5 dagen vol stress en ik moet ook nog wachten tot maandag -_-

[EZ]

Legacy Member
Daarstraks den eersten bezien om binnekort den 2den te gaan zien...

Hoewel'k niet verwacht da het verhaal echt zal volgen op de eersten :p

marcel

Legacy Member
FroFro zei:
lucht- en ruimtevaartingenieur. Ik beland dus ofwel bij de vliegtuige ofwel bij de formule 1 :woohoo:

of in de McDonalds omdat ge in die sectoren niemand kent, en niemand u dus wil aan nemen.

Ironpole

Legacy Member
Mee zei:
Er zijn toch wel veel Belgen die dat in Delft doen, gij bent nu al den 3de van wie ik dat hoor en ik ken niet zoveel mensen :p.

Van mijn klas gaat er ook iemand 'Civiele techniek' in Delft doen ipv Burgerlijk in België. Omdat ze dan al vanaf het eerste jaar bouwkunde kan doen en omdat het meer praktijk is. "Maar het is wel evenwaardig aan burgerlijk."

Daar klopt dus geen fluit van. Ge moet minder doen in Holland en toch evenwaardig? My ass, gemakkelijk om in Holland werk te zoeken ja, maar in België zien ze wel dat het schoolsysteem in Holland op geen ruk trekt.
Anyway, ik ben content dat ik Burgerlijk in Gent ga doen. No pain, no gain.
Als ze minder theorie wilt dan moet ze gewoon Industrieel gaan doen, zo simpel ist.

BuYcKi

Legacy Member
Den deze gaat Academische bachelor Industriele Wetenschappen Informatica volgen.
Hopelijk trekt op iets en anders tjah,
kzit nu ook al 6jaar in een richting dak nie zo graag doe.

Tzal wel overal iets zijn :)

marcel

Legacy Member
ah ja, op academisch niveau zijn de titels natuurlijk dikker he.
wc-madam wordt daar "hygiene manager" etc

128MB

Legacy Member
kassierster heet nu ook kassa hostesse :')

Ik ben customer installations bij telenet :cool:
klinkt ook wa cooler dan installateur :p mensen die geen begrip hebben wat een job dat ik doe noemen da "kaskes plaatser" :ironic:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan