Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anoniem04

Legacy Member
Mee zei:
Is dat dan niet gemakkelijker?

Ge moet trouwens een Haiku pakken, da's pas simpel ;).

Ah nee, het gedicht moet volledig van rechts naar links te lezen zijn :p

Devastate zei:
Of een bestaand gedicht, die kunde ook gemakkelijk schrijven.

Ma feeling of honor!

Maar t'is al af :cool:

128MB

Legacy Member
gedichten :') waar de f* houdt gij u mee bezig op school. :lol:

Da kopieerde ik direct vant inet, geen 1 sec da ik daar moeite voor deed, zoiets lame

[EZ]

Legacy Member
en dan typt de leerkracht 1 zinnetje in in Google, tussen aanhalingstekens en zet een mooi rood rondje op u blad :p


they're getting smarter!

protnie

Legacy Member
[EZ];11785480 zei:
en dan typt de leerkracht 1 zinnetje in in Google, tussen aanhalingstekens en zet een mooi rood rondje op u blad :p


there
getting smarter!
Gij blijkbaar niet: they're :unsure: :p

Ik heb ooit eens een verhaaltje van inet gehaald en de titel, aantal zinnen en namen aangepast. Nog nooit zoveel gekregen voor een opstel :')

Mee

Legacy Member
Dillyracer zei:
Eergevoel noemen ze dat :tongue:
²!

Ik schreef mijn dingen altijd zelf, vooral mijn boekbesprekingen waren een meesterwerkje :love:.
Zie wel dat ge de Leeuw van Vlaanderen niet pakt als ge nog maar een paar dagen hebt, dat valt serieus tegen...

protnie

Legacy Member
Dillyracer zei:
Eergevoel noemen ze dat :tongue:
Mee zei:
²!

Ik schreef mijn dingen altijd zelf, vooral mijn boekbesprekingen waren een meesterwerkje :love:.
Zie wel dat ge de Leeuw van Vlaanderen niet pakt als ge nog maar een paar dagen hebt, dat valt serieus tegen...
Was in het 2e middelbaar, weet ik veel wat ik deed :unsure:
Was ook de enige keer hoor :$

128MB

Legacy Member
Devastate zei:
Ga morgen mijn G25 ophalen :woohoo:
congrats :) haal ook maar een rol ductape voor de pedalen vast te tapen :p
en hoop dat je geen irritante balken in je tafel/bureau hebt anders kunde u stuur nergens zetten

protnie

Legacy Member
Devastate zei:
Ga morgen mijn G25 ophalen :woohoo:
Proficiat :D

128MB zei:
congrats :) haal ook maar een rol ductape voor de pedalen vast te tapen :p
en hoop dat je geen irritante balken in je tafel/bureau hebt anders kunde u stuur nergens zetten
Pedalen vasttapen? :unsure:
Blijft mooi staan bij mij :D

128MB

Legacy Member
na al dat gechase op lfs zijn die rubberkes allemaal vanonder men pedalen uit :p

kheb goesting iets uit hout te maken en ze vast te maken aan de plint ofzo, en men stoel ook die verschuift ook constant. alsk gaan verhuizen binnen x jaar koop ik ne stoel en maak ik een frame

MorGo7h

Legacy Member
128MB zei:
na al dat gechase op lfs zijn die rubberkes allemaal vanonder men pedalen uit :p

kheb goesting iets uit hout te maken en ze vast te maken aan de plint ofzo, en men stoel ook die verschuift ook constant. alsk gaan verhuizen binnen x jaar koop ik ne stoel en maak ik een frame

Ik heb da gedaan. En fak, das veel te lekker. Nooit gene last meer dat uwen boel verschuift, en ook nimeer in uwen rug :x

[EZ]

Legacy Member
Iemand die een goeie camping weet aan de kust? :p
Waar ge ni me u tentje tussen 2 mobilhomes van oude mensen ligt, en waar ge wa lawijt moogt maken etc...

Sebiet is vragen op reizen-subforum, ma misschien weet iemand hier iets deftigs zijn?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan