Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MorGo7h

Legacy Member
Kheb nooit met de momo gespeeld :p
Ik heb mijn G25 voor 150euro gekocht met Rfactor erbij en nog geen moment spijt van gehad. (van Rfactor wel :p)

Devastate

Legacy Member
MorGo7h zei:
Kheb nooit met de momo gespeeld :p
Ik heb mijn G25 voor 150euro gekocht met Rfactor erbij en nog geen moment spijt van gehad. (van Rfactor wel :p)

Ook 2dehands dan?

MorGo7h

Legacy Member
Devastate zei:
Ook 2dehands dan?

Yap, van bricktop van opt forum hier. 150euro voor de G25+ rfactor license.
Mijn vorige stuurtje was de rode Logitech wingman. Toen ik die G25 in mijn handen kreeg was da echt van: WAAAAUWWW :drool::drool::drool: Zeer goed afgewerkt enzo. Ik zou toch voor de G25 want die pedalen zijn echt veel beter dan die plastieken pedaaltjes met weinig weerstand. Remmen gaat veel nauwkeuriger met de G25. En het stuur is ook stabieler en de FFB is sterker.

Mee

Legacy Member
Devastate zei:
anyways; is een g25 VEEL beter dan een momo? want het verschil is zo groot :(
-in prijs dan toch-
Durf ik niet te zeggen. Mijn broer heeft een Momo en ik een G25, ik heb niet veel met die Momo gereden maar slecht vond ik dat zeker niet hoor. Hét grootste minpunt aan de Momo zijn de pedalen die het veel te snel laten afweten waardoor ge ofwel heel dure extra pedalen moet kopen ofwel een heel nieuw stuur met bijhorende pedalen.

Als ge van plan bent om sporadisch nekeer te racen met stuur, ga dan voor de Momo. Als ge er veel mee zoekt te rijden, ga dan voor de G25.
My 2 cents...

Mr Syphon

Legacy Member
Devastate zei:
mja maar kon ik niet veel aan kiezen, was een cutscene thingy :P

anyways; is een g25 VEEL beter dan een momo? want het verschil is zo groot :(
-in prijs dan toch-

G25 kopen ? :unsure:

SCHNITZER

Legacy Member
MorGo7h zei:
Kheb nooit met de momo gespeeld :p
Ik heb mijn G25 voor 150euro gekocht met Rfactor erbij en nog geen moment spijt van gehad. (van Rfactor wel :p)

waarom heb je spijt gehad van rfactor??

Mee

Legacy Member
Daarjuist is goed moeten lachen met het nieuwe BlackBeans spel "Superstars V8 Racing". Lijkt mij nog een redelijk goed spel met knappe graphics en leuke handling, maar hij wil geen gamepadassen gebruiken voor throttle/brake en het sturen is 1 of 0, dus dat is het ook niet.

Ik kijk daarom eens in de readme en daar staat:
Here's a short list of devices that are supported by SUPERSTARS® V8 RACING:

# LOGITECH DRIVING FORCE
# LOGITECH DRIVING FORCE EX/RX
# LOGITECH DRIVING FORCE PRO
# LOGITECH G25 RACING WHEEL
# LOGITECH DRIVING FORCE GT
# Microsoft Xbox 360 Racing Wheel
# Saitek R660 GT Motorsport Force Feedback
# Saitek R440 Force Feedback Wheel

KNOWN ISSUES:
SUPERSTARS® V8 RACING doesn't support LOGITECH G25 RACING WHEEL's pedals, please disconnect
them and use the buttons on the steering wheel.

:rofl:

Dat ze dat maar heel snel fixen...

iKitty

Legacy Member
hmm hmm

eerst:
oké off terain heel fijn en al, graphics oké

maar het racen is té easy en het irritantste is als je crasht, of botst, krijg je meteen in het groot 'fuel' op je scherm

na een week ben je het zeker beugespeeld.

SXe

Legacy Member
Mee zei:
Daarjuist is goed moeten lachen met het nieuwe BlackBeans spel "Superstars V8 Racing". Lijkt mij nog een redelijk goed spel met knappe graphics en leuke handling, maar hij wil geen gamepadassen gebruiken voor throttle/brake en het sturen is 1 of 0, dus dat is het ook niet.

Ik kijk daarom eens in de readme en daar staat:


:rofl:

Dat ze dat maar heel snel fixen...

rofl staat er wel tussen, zijn daar blind zekers?

MorGo7h

Legacy Member
SCHNITZER zei:
waarom heb je spijt gehad van rfactor??

Ik vind da totaal ni goe rijden eh. Ik voel mijn wagen veel beter aan in LFS dan in rFactor. Diene forcefeedback enzo vindk eigenlijk ni goed, zelfde gij de GTR reeksen. Zeker als ge curbs pakt :puke: Zelfs driften gaat bijna ni in rFactor, terwijl in LFS da perfect gaat en IRL ook.

128MB

Legacy Member
Met de FZ5 op Cruising Montana zitten driften met 190 tussen de barrieres door :love:

Cop met zen XFR kon me nie bijhouden die gaf al op ne een minuut

zo zalige feedback dat je krijgt in lfs is niet te geloven, fox op die oval grand prix is ook zo zalig in de snelle bochten. geeft een enorme gevoel van voldoening

128MB

Legacy Member
kheb dat nieuw ghostbusters game ff gedownload.

is redelijk tof. gfx zijn niet slecht al mis ik de AA functie en heb je enorm veel kartels.

Die proton beam gebruiken is ongeveer zoals de gravity gun in halflife, ge kunt zo alle objecten oppakken, rondgooien, wegschieten etc ...

en alles kan kapot, ma ook alles.

is een klein beetje creepy, maar meer funny creepy :p
zoals rondlopende lusters :unsure:

Je moet op die spoken schieten tot ze zwak zijn, dan verandert uw gewone beam naar de capture beam en moete sleuren en het spook op 1 plek houden, zo een trap gooien en blijven sleuren en em erin trekken.

ma die spoken komen echt van overal uit de muren, plafond, vloer, schilderijen ...
ik verschrik me altijd rot :D damn ge moet reflexen hebben of ze rammen u omver.

wat wel cool is dat ge geen HUD hebt, alles info ziede op uw rugzak.
2 minpunten: ik denk dat het een port is want mikken is heel moeilijk en er is geen AA, elke 10 seconden moete uw proton ding laten afkoelen, net zoals je zou herladen in cod ofzo, maar dan vliegt u spook weg

EDIT

dit is wel cool
YouTube - DIY curved screen 2

die gast heeft een frame gemaakt en er een stuk plastiek aangehangen om een gebogen scherm te hebben, en daarachter een beamer gezet,

EDIT nog es want kwil nie dubbelposten,
kheb mijzelf eens iets gekocht na een halfjaar te hebben gewerkt: die saitek pro flight yoke, em is wel €5 opgeslaan mja. wel klote op pixmania, bij elk product komt €9 garantie bij :wtf:

MorGo7h

Legacy Member
Devastate zei:
mja maar kon ik niet veel aan kiezen, was een cutscene thingy :P

anyways; is een g25 VEEL beter dan een momo? want het verschil is zo groot :(
-in prijs dan toch-

Ma ge als ge diene G25 voor 125 kan kopen zou ik toch wel daarvoor opteren ze. Ik vond de nieuwprijs voor min G25 ook teveel dus nen 2ehands gezocht en kben daar zeer tevreden van en nog geen moment spijt van gehad.

Anoniem04

Legacy Member
Ik dacht makkelijk weg te komen met een gedicht te schrijven voor het school, door een kreeftdicht te nemen. ( Eentje dat in twee richtingen kan gelezen worden )

Ik dacht dat dat over heel het gedicht ging, maar blijkbaar is dat per regel. :unsure:

Mee

Legacy Member
Is dat dan niet gemakkelijker?

Ge moet trouwens een Haiku pakken, da's pas simpel ;).

MorGo7h

Legacy Member
Dillyracer zei:
Ik dacht makkelijk weg te komen met een gedicht te schrijven voor het school, door een kreeftdicht te nemen. ( Eentje dat in twee richtingen kan gelezen worden )

Ik dacht dat dat over heel het gedicht ging, maar blijkbaar is dat per regel. :unsure:

pwnd :lol::p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan