Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MorGo7h zei:Kheb nooit met de momo gespeeld
Ik heb mijn G25 voor 150euro gekocht met Rfactor erbij en nog geen moment spijt van gehad. (van Rfactor wel)
Devastate zei:Ook 2dehands dan?


Zeer goed afgewerkt enzo. Ik zou toch voor de G25 want die pedalen zijn echt veel beter dan die plastieken pedaaltjes met weinig weerstand. Remmen gaat veel nauwkeuriger met de G25. En het stuur is ook stabieler en de FFB is sterker.Durf ik niet te zeggen. Mijn broer heeft een Momo en ik een G25, ik heb niet veel met die Momo gereden maar slecht vond ik dat zeker niet hoor. Hét grootste minpunt aan de Momo zijn de pedalen die het veel te snel laten afweten waardoor ge ofwel heel dure extra pedalen moet kopen ofwel een heel nieuw stuur met bijhorende pedalen.Devastate zei:anyways; is een g25 VEEL beter dan een momo? want het verschil is zo groot
-in prijs dan toch-
Devastate zei:mja maar kon ik niet veel aan kiezen, was een cutscene thingy
anyways; is een g25 VEEL beter dan een momo? want het verschil is zo groot
-in prijs dan toch-

MorGo7h zei:Kheb nooit met de momo gespeeld
Ik heb mijn G25 voor 150euro gekocht met Rfactor erbij en nog geen moment spijt van gehad. (van Rfactor wel)
Here's a short list of devices that are supported by SUPERSTARS® V8 RACING:
# LOGITECH DRIVING FORCE
# LOGITECH DRIVING FORCE EX/RX
# LOGITECH DRIVING FORCE PRO
# LOGITECH G25 RACING WHEEL
# LOGITECH DRIVING FORCE GT
# Microsoft Xbox 360 Racing Wheel
# Saitek R660 GT Motorsport Force Feedback
# Saitek R440 Force Feedback Wheel
KNOWN ISSUES:
SUPERSTARS® V8 RACING doesn't support LOGITECH G25 RACING WHEEL's pedals, please disconnect
them and use the buttons on the steering wheel.

Mee zei:Daarjuist is goed moeten lachen met het nieuwe BlackBeans spel "Superstars V8 Racing". Lijkt mij nog een redelijk goed spel met knappe graphics en leuke handling, maar hij wil geen gamepadassen gebruiken voor throttle/brake en het sturen is 1 of 0, dus dat is het ook niet.
Ik kijk daarom eens in de readme en daar staat:
Dat ze dat maar heel snel fixen...
SCHNITZER zei:waarom heb je spijt gehad van rfactor??
Zelfs driften gaat bijna ni in rFactor, terwijl in LFS da perfect gaat en IRL ook.


damn ge moet reflexen hebben of ze rammen u omver.
Devastate zei:mja maar kon ik niet veel aan kiezen, was een cutscene thingy
anyways; is een g25 VEEL beter dan een momo? want het verschil is zo groot
-in prijs dan toch-
Mee zei:Is dat dan niet gemakkelijker?
Ge moet trouwens een Haiku pakken, da's pas simpel.
Dillyracer zei:Ik dacht makkelijk weg te komen met een gedicht te schrijven voor het school, door een kreeftdicht te nemen. ( Eentje dat in twee richtingen kan gelezen worden )
Ik dacht dat dat over heel het gedicht ging, maar blijkbaar is dat per regel.![]()

