BuYcKi
Legacy Member
Dillyracer zei:Als ik u 40GB van mijn harde schijf leen, krijg ik dan ook een PS3?
Klinkt verleidelijk

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dillyracer zei:Als ik u 40GB van mijn harde schijf leen, krijg ik dan ook een PS3?

YES :applause:marcel zei:RaceSimCentral is terug![]()
nop, tis van de zus en hare vriend128MB zei:euhm zeg nu nie dat gij ne 944 eerder gaat hebben dan mij he, ik wacht nog 2 jaar


blackdragon1990 zei:Mijne bureaustoel rolt altijd weg als ik de rem en de koppeling tegelijk induw![]()
Kheb da ook gedaan en das ideaal nu.
wat ook leuk is, met shift+u kunde de camera verplaatsen hoe ge wilt met pijlkes en slepen met de muisDevastate zei:http://img200.imageshack.us/img200/1297/cardesktopresolution102.jpg
snap nog niet zo goed hoe je een deftige screen maakt![]()