Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
128MB zei:
.johan tb zei:een Gwiz is hopeloos het gras groeit hier nog sneller dan dat ding optrekt.![]()


maar is nog in opbouw zeker ?


gizmo_1987 zei:iemand die naar summerfestival gaat 27mei?
Summerfestival 2009 - June 27th - Nieuw-Zuid Antwerpen

Jupgizmo_1987 zei:iemand die naar summerfestival gaat 27mei?
Summerfestival 2009 - June 27th - Nieuw-Zuid Antwerpen

friekie zei:veel te veel afbeeldingen op die site en nie zo overzichtelijk
maja ge werkt er nog aan dus![]()
128MB zei:OMG someone stole my idea
YouTube - G25 Rally Shifter Mod
pas toen ik men g25 had hadk al een idee uitgewerkt voor zoiet inclusief al men CAD en Inventor tekeningen uitgewerkt en gepost op racesimcentral
nja kan ook toeval zijn
EDIT
da forum bolt nie
Algemene fout
template->_tpl_load_file(): File ./styles/SF_Glacier/template/posting_pm_layout.html does not exist or is empty

3 namen die'k zou willen zien... niet dusgizmo_1987 zei:iemand die naar summerfestival gaat 27mei?
Summerfestival 2009 - June 27th - Nieuw-Zuid Antwerpen

), en misschien Tomorrowland worden 