Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Frey

Legacy Member
blackdragon1990 zei:
http://users.telenet.be/Wilms/Delta/SmallDeltaBellini02.jpg

't Is toch redelijk goed gelukt precies :unsure:

('t is hier nogal rustig tegenover vroeger, of is dat maar een gedacht?)

*edit* Mijne ouwe avatar eens teruggezet ^^

https://www.beyondgaming.be/forums
https://www.beyondgaming.be/archive/bs-randapparatuur.197/logitech-momo-force-racing-wheel.649174

Voor wie nog een stuur zoekt :p G25 en rode Momo Force, nog steeds één van de beste Logitech stuurtjes :)
+1 Rep puntje hiervoor :unsure: xD

*heeft flashback van 3 jaar geleden waarbij ik door TRC ava's te maken massa's rep had :')*

edit: Om wat meer beweging in TRC te krijgen:
https://www.beyondgaming.be/archive/games-general.91/trc-zomermeeting-waar-wanneer.651333

[EZ]

Legacy Member
user reputation


't wordt ier steeds meer een 1337-forum, 't enigste wat nog ontbreekt zijn images in sigs...

Mee

Legacy Member
Iemand die goed is in het driften in ProStreet? Ik zit namelijk ongelooflijk hard vast bij het driften tegen Ryo, ik weet nog dat ik - toen het spel juist uit was - op exact dezelfde plaats het ook heb moeten opgeven...
Dan haal ik is veel punten (in de 3200 was mijn max), haalt dieje fucker 7 puntjes meer, en da flikt em mij altijd, ben het dan ook kotsbeu...

Savegame: http://mee.dommel.be/NFS ProStreet.rar (mapje van in "Mijn documenten")

I would be forever in your debt...

edit: allé, na tientallen keren is het mij toch gelukt...

Mr Syphon

Legacy Member
blackdragon1990 zei:
Mja, zijn niet mijn stuurtjes hoor, maar ik was aan het rondkijken op buy&sell en toen zag ik ze staan. Kunt misschien eens vragen aan die met de rode Momo Force of hij wel verzendt? Zijn héél degelijke stuurtjes, wel geen shifter en maar 200° (kan ook iets meer zijn) ipv 900°.

Moest ge geïnteresseerd zijn, ik heb hier nog een Driving Force Pro staan waarvan de gaspedaal wel niet meer helemaal werkt. Normaal gezien valt dat op te lossen door wat contactspray op de potentiometers te doen. Die kan ik u misschien wel verkopen voor een zacht prijsje :p En voor de rest is die echt in heel goede staat :)

ik heb mijne DFP al aangeboden :tongue:

@frenzy, ge kunt beter die REP laten aanstaan, zo lijkt da alsof ge slechte reputatie hebt :D

hmz slechte reputatie gaat precies ni :p

Anoniem04

Legacy Member
Mee zei:
Iemand die goed is in het driften in ProStreet? Ik zit namelijk ongelooflijk hard vast bij het driften tegen Ryo, ik weet nog dat ik - toen het spel juist uit was - op exact dezelfde plaats het ook heb moeten opgeven...
Dan haal ik is veel punten (in de 3200 was mijn max), haalt dieje fucker 7 puntjes meer, en da flikt em mij altijd, ben het dan ook kotsbeu...

Savegame: http://mee.dommel.be/NFS ProStreet.rar (mapje van in "Mijn documenten")

I would be forever in your debt...

edit: allé, na tientallen keren is het mij toch gelukt...


FEAR MY SKILLZ YouTube - NFS Pro Street Drift

En mijn toen laggy PC :unsure:

MorGo7h

Legacy Member
Pfff, racen is voor over een paar weken. Straks examen gaan afleggen :(:(:( Nederlands :puke:
Wish me luck!

Stancke

Legacy Member
Bah, kan m'n examen niet afleggen wegens blessure. Fack, direct in augustus:(

MorGo7h

Legacy Member
Examen van? Mijn Nederlands is dan toch gelukt :p Was wel ne hele voormiddag stressen, want twas wel moeilijk :/

SXe

Legacy Member
vandaag 3 examens gehad :eek:

geschiedenis, engels en technisch tekenen elektriciteit alle 3 PASS :cool:

Frey

Legacy Member
Scjeir zei:
wa studeert gij?

kheb vandaag sensoren en meetsystemen gehad, was geen probleem :)
dinsdag elektrisch transport
2e jaar Autotechnologie (zelfde als Integra hier opt forum)
Volgend jaar Auto-electronica en daarna als alles goed gaat voor de Master Electronica of electromechanica gespecialiseerd in automotive :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan