Frey
Legacy Member
+1 Rep puntje hiervoorblackdragon1990 zei:http://users.telenet.be/Wilms/Delta/SmallDeltaBellini02.jpg
't Is toch redelijk goed gelukt precies
('t is hier nogal rustig tegenover vroeger, of is dat maar een gedacht?)
*edit* Mijne ouwe avatar eens teruggezet ^^
https://www.beyondgaming.be/forums
https://www.beyondgaming.be/archive/bs-randapparatuur.197/logitech-momo-force-racing-wheel.649174
Voor wie nog een stuur zoektG25 en rode Momo Force, nog steeds één van de beste Logitech stuurtjes
![]()
xD*heeft flashback van 3 jaar geleden waarbij ik door TRC ava's te maken massa's rep had :')*
edit: Om wat meer beweging in TRC te krijgen:
https://www.beyondgaming.be/archive/games-general.91/trc-zomermeeting-waar-wanneer.651333
G25 en rode Momo Force, nog steeds één van de beste Logitech stuurtjes





