Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
johan tb zei:Ik heb een stuur en nu speel ik er nauwelijks mee. Ik game trouwens weinig meer.![]()

Devastate zei:wil altijd overnemen![]()

Schummi88 zei:Och zot, den Blackdragon leeft nog. Hier hebben we geen stuur en het ziet er niet naar uit dat het er direct van zal komen. Ik wil wel maar qua plaatsgebrek zal het er over schieten
.
Geef maar toe dat ge mij gemist hebt 
En waar is de tijd met de LFS demo en dan gewoon wa rammen op carpark
Of de competitie met F1 liveries
Of die Dragraces, da was ook plezant :')128MB zei:wa is er mis me uw adres? dat de postcode bij limburg staat? da zal wel aankomen

nja kben nu eens twijfelen om dit te kopen:
128MB zei:natuurlijknja kben nu eens twijfelen om dit te kopen:
SAITEK PRO FLIGHT YOKE SYSTEM test prijsvergelijking prijs vegelijken SAITEK FLIGHT YOKE SYSTEM
voor €99 lijkt me wel cool



²Mee zei:Stomme examens.
Private_BE zei:Die mannen van UPS pakken het wel zeer mooi aan, ge weet gewoon waar uw pakje is enzo
Package Progress :
Location Date Local Time Description
BRUSSELS, BE
09/06/2009 7:10 OUT FOR DELIVERY
09/06/2009 6:17 ARRIVAL SCAN
HERNE-BOERNIG,
DE 09/06/2009 2:58 DEPARTURE SCAN
09/06/2009 1:33 ARRIVAL SCAN
DUSSELDORF,
DE 09/06/2009 0:27 DEPARTURE SCAN
DUSSELDORF,
DE 08/06/2009 18:42 ORIGIN SCAN
DE 08/06/2009 9:45 BILLING INFORMATION RECEIVED
Dus ik verwacht het straks voor mijn deur![]()
Tijdje geleden Nike ID's besteld. Die werden opgestuurd vanuit China met UPS. Op 3 dagen waren die hier, het duurt soms al langer om met de post een pakske binnen België te versturen. Wat wel een nogal onnozel was, was dat Nike een beetje trager was: ik kreeg mijn tracking code een week nadat mijn schoenen aangekomen waren 
Tijdje geleden heb ik nog wa flight sim gedaan, ma uiteindelijk me gestopt want ik heb gene joystick. Die prijs valt ook nog wel goed mee. Nadeel is wel dat ge gene rudder hebt.. Alhoewel, kunt misschien de pedalen van uw stuur als rudder gebruiken 
figuurzaag?
128MB zei:figuurzaag?
Mr Syphon zei:en hebt ge al iets mooi gezaagd ?

G25 en rode Momo Force, nog steeds één van de beste Logitech stuurtjes 
Devastate zei:nice; ware het niet dat ge niet verzendt ;(
En voor de rest is die echt in heel goede staat 