Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Schummi88

Legacy Member
Och zot, den Blackdragon leeft nog :p. Hier hebben we geen stuur en het ziet er niet naar uit dat het er direct van zal komen. Ik wil wel maar qua plaatsgebrek zal het er over schieten :).

SpeedFreak.be

Legacy Member
Ik heb een stuur en nu speel ik er nauwelijks mee. Ik game trouwens weinig meer. :(

Poepoei

Legacy Member
Schummi88 zei:
Och zot, den Blackdragon leeft nog :p. Hier hebben we geen stuur en het ziet er niet naar uit dat het er direct van zal komen. Ik wil wel maar qua plaatsgebrek zal het er over schieten :).

Alive and kicking :cool: Geef maar toe dat ge mij gemist hebt :unsure:

Hier moet wa meer online rF gespeeld worden, da's echt al lang geleden. En offline doe ik da bijna nie :( En waar is de tijd met de LFS demo en dan gewoon wa rammen op carpark :D Of de competitie met F1 liveries :p Of die Dragraces, da was ook plezant :')

Private_BE

Legacy Member
128MB zei:
wa is er mis me uw adres? dat de postcode bij limburg staat? da zal wel aankomen

Maja maakt niet uit, 't is in orde.
En UPS heeft een mail gestuurd dat het onderweg is.

BTW Tom het moet voor de volle 100% werken he, maja maakt niet uit we zijn nu toch weer gesteld ;)

Private_BE

Legacy Member
Die mannen van UPS pakken het wel zeer mooi aan, ge weet gewoon waar uw pakje is enzo :)

Package Progress :
Location Date Local Time Description
BRUSSELS, BE
09/06/2009 7:10 OUT FOR DELIVERY
09/06/2009 6:17 ARRIVAL SCAN
HERNE-BOERNIG,
DE 09/06/2009 2:58 DEPARTURE SCAN
09/06/2009 1:33 ARRIVAL SCAN
DUSSELDORF,
DE 09/06/2009 0:27 DEPARTURE SCAN
DUSSELDORF,
DE 08/06/2009 18:42 ORIGIN SCAN
DE 08/06/2009 9:45 BILLING INFORMATION RECEIVED

Dus ik verwacht het straks voor mijn deur :p

Poepoei

Legacy Member
Mee zei:
Stomme examens.
²
Private_BE zei:
Die mannen van UPS pakken het wel zeer mooi aan, ge weet gewoon waar uw pakje is enzo :)

Package Progress :
Location Date Local Time Description
BRUSSELS, BE
09/06/2009 7:10 OUT FOR DELIVERY
09/06/2009 6:17 ARRIVAL SCAN
HERNE-BOERNIG,
DE 09/06/2009 2:58 DEPARTURE SCAN
09/06/2009 1:33 ARRIVAL SCAN
DUSSELDORF,
DE 09/06/2009 0:27 DEPARTURE SCAN
DUSSELDORF,
DE 08/06/2009 18:42 ORIGIN SCAN
DE 08/06/2009 9:45 BILLING INFORMATION RECEIVED

Dus ik verwacht het straks voor mijn deur :p

UPS :bow: Tijdje geleden Nike ID's besteld. Die werden opgestuurd vanuit China met UPS. Op 3 dagen waren die hier, het duurt soms al langer om met de post een pakske binnen België te versturen. Wat wel een nogal onnozel was, was dat Nike een beetje trager was: ik kreeg mijn tracking code een week nadat mijn schoenen aangekomen waren :lol:

@128MB: die yoke ziet er nog wel vet uit :D Tijdje geleden heb ik nog wa flight sim gedaan, ma uiteindelijk me gestopt want ik heb gene joystick. Die prijs valt ook nog wel goed mee. Nadeel is wel dat ge gene rudder hebt.. Alhoewel, kunt misschien de pedalen van uw stuur als rudder gebruiken :p

Private_BE

Legacy Member
Stuur is net aangekomen :)
Den doos ziet er mooi uit :love:

Nene, maar ik pak hem morgen ofzo wel uit, nu heb ik er toch geen tijd voor :p

128MB

Legacy Member
:wtf: figuurzaag?

en ja die joke lijkt cool, ma autopedalen zijn anders dan vliegtuigpedalen.

Bij vliegtuigpedalen heeft elke pedaal 2 functies.
Je kunt die ipv 'wegduwen' (zoals in een auto) ook 'tilten' dat die pedalen int midden van het vlak een as hebben en je hiel ook omhoog komt.
want met je voeten moet je remmen en sturen tegelijk :cool:

Poepoei

Legacy Member
Mr Syphon zei:
en hebt ge al iets mooi gezaagd ?

http://users.telenet.be/Wilms/Delta/SmallDeltaBellini02.jpg

't Is toch redelijk goed gelukt precies :unsure:

('t is hier nogal rustig tegenover vroeger, of is dat maar een gedacht?)

*edit* Mijne ouwe avatar eens teruggezet ^^

https://www.beyondgaming.be/forums
https://www.beyondgaming.be/archive/bs-randapparatuur.197/logitech-momo-force-racing-wheel.649174

Voor wie nog een stuur zoekt :p G25 en rode Momo Force, nog steeds één van de beste Logitech stuurtjes :)

Poepoei

Legacy Member
Devastate zei:
nice; ware het niet dat ge niet verzendt ;(

Mja, zijn niet mijn stuurtjes hoor, maar ik was aan het rondkijken op buy&sell en toen zag ik ze staan. Kunt misschien eens vragen aan die met de rode Momo Force of hij wel verzendt? Zijn héél degelijke stuurtjes, wel geen shifter en maar 200° (kan ook iets meer zijn) ipv 900°.

Moest ge geïnteresseerd zijn, ik heb hier nog een Driving Force Pro staan waarvan de gaspedaal wel niet meer helemaal werkt. Normaal gezien valt dat op te lossen door wat contactspray op de potentiometers te doen. Die kan ik u misschien wel verkopen voor een zacht prijsje :p En voor de rest is die echt in heel goede staat :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan